Ja tez chceMichaś_1977 pisze:mam i ja zapierdalacza!!!

Moderator: G0 Karcio
Pytałem...zero konkretówmarcinas1983 pisze:popytaj się w swojej grupie regionalnej gdzie jest godna zaufania hamownia
Ja zakładałem z taką samą ilością karbów,a silnik i tak się odprężył,bo średnica otworów cylindrowych w uszczelce od TDI jest większa niż w 1,6.marcinas1983 pisze:I jak to wygląda z ich karbami?? Lepiej zapodać najgrubszą co lekko "odpręży" silnik czy zapodać taką samą grubość jaka była pierwotnie??
Moja pompa jest z AAZ-a,ale na zaworku od niej silnik po dodaniu gazu przerywał i świata nie było widać.Później założyłem drugi od AAZ-a,ale od pompy pół elektronicznej,wtedy silnik nie przerywał,ale dymienie było za duże,zarówno w dole jaki po dmuchnięciu suszarki.Następnie założyłem ten z ori pompy 1V,później taki z "modem Łukiego" i dalej kicha.Na koniec założyłem od pompy z 1,6TD i hula jak diablipiori pisze:Wziąłeś z innej pompy czy może nowy kupiłeś?Ustawiałeś ciśnienie przy pomocy zegara? Pytam, bo też mnie kusi żeby zajrzeć do mojego
Niestety metodą prób i błędów,ale tak jak wcześniej napisałem-opłacało siępiori pisze:Ustawiałeś ciśnienie przy pomocy zegara?
marcinas1983 pisze:jak uszczelka ori da o sobie znać
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości