heh
skąd ja znam ten problem, u mnie przydazyło się dokładnie to samo, dobra rada nie odpalaj autka jak nie ma takiej potrzeby u mnie wyglądąło to tak
wszystko super chodziło wymieniłem pasek i po przejechaniu około 1tys km cos zaczęło się dziac niedobrego problemy z odpalaniem nierówna praca pojechałem do mechanika i ten stwierdził ze to moze byc wina ropy lub filtru paliwowego z dnia na dzien było coraz gorzej no i 4 dnia stało się metaliczny podzwięk w silniku niebieski dym za mną straszne problemy z odpalaniem zadzwoniłęm po mechanika ten stwierdził ze zebatka na wale się obrobiła (scięty klin) i ze miałem pecha bo zawory się spotkały z czyms tam i ze chyba musze robic remont silnika ale musi zdjąć głowice zeby miec 100 procentową i zgodziełem się oczywiscie rezultat jest taki ze teraz autko stoi u mechanika i czeka mnie wydatek 2,5 tys złotych a jezeli chodzi o ten klin to sprawa wygląda w ten sposób ze on jest dokręcony tak ze nie nalezy go ruszac jak ktos to ruszy i zle dokręci to się robi luz i ten klin się obrabia ż przeskoczy wszystko jak masz szczęście to szlif końcówki wałka i nabicie tej zębatki wraz z robocizną koszt około 400zł
pozdrawiam
Problem mk3 1.9 TD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 292 gości