SWAP z 1.6 PN na 1.6JR kilka waznych pytań.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

SWAP z 1.6 PN na 1.6JR kilka waznych pytań.

Post autor: Dziku VR6 » sob wrz 19, 2009 20:45

Witam.
Drodzy forumowicze mam kilka pytan (problemow), chcialbym zebyscie mi pomogli,
dzis wstawilem JR w kaste 1.6PN i juz mu tam dobrze jest :D tylko teraz:
prosilbym o dokladne wytlumaczenie "lopatologicznie" jak mam podlaczyc swiece zarowe (kabel [czerwona-bialy gruby] wychodzi mi z tych swiec gdzie go pociągnąć?
jaki wyjąć przekaznik z kasty od JR?
drugi problem to gdzie dokladnie mam podlaczyc kabelek z alternatora (ten od obrotow) zeby mi chodzil obrotomierz ?( licznik caly przenioslem razem z silnikiem)
Licze na jakies szybkie porady bo jutro chce juz go miec na gotowo :okej:
Odwdziecze sie punktami :kwiatek:
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2009 20:45 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » sob wrz 19, 2009 22:47

Mogę tylko powiedzieć że kabel do obrotomierza trzeba podłączyć do wyjścia W w alternatorze. W benzynie pewnie jest on podłączony do cewki. Może wystarczy przedłużyć do alternatora i obrotek bedzie śmigać. Odnośnie świec to pamiętaj o bezpieczniku na przegrodzie. Stamtąd trzeba pociągnąć kabel do skrzynki bezpieczników pod przekaźnik . Niestety więcej nie wiem bo jest sobota...



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz wrz 20, 2009 06:32

krisgolf pisze:Mogę tylko powiedzieć że kabel do obrotomierza trzeba podłączyć do wyjścia W w alternatorze. W benzynie pewnie jest on podłączony do cewki. Może wystarczy przedłużyć do alternatora i obrotek bedzie śmigać.

Znaczy tak od obrotka mam ktorki kabel i on odpowiada za obroty i teraz nie wiem gdzie go pociągnąć?? sproboje tak jak napisaleś krisgolf, do tego kabelka co byl podlaczony do cewki (lyklko musze dojść który to był :grin: )


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 20, 2009 08:52

Dzikuvip, jak masz obrotek od beny to w dieslu nie będzie chulał
musisz zegary mieć od D lub TD
a co do przekaźnika to szukaj długiego przekaźnika o dwóch szerokich nóżkach miedzianych



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz wrz 20, 2009 08:58

arwam pisze:Dzikuvip, jak masz obrotek od beny to w dieslu nie będzie chulał
musisz zegary mieć od D lub TD
mam obrotomierz od TD i alternator tez od TD tylko teraz chodzi mi gdzie podpiąć kabelek z alternatora??


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 20, 2009 09:19

Dzikuvip, w alternatorze pod wyjście W podpinasz ten kabel od obrotka o benzyny po uprzednim jego przedłużeniu i zakładasz zegary od TD i to wszystko z tego co wiem



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz wrz 20, 2009 09:29

arwam pisze:Dzikuvip, w alternatorze pod wyjście W podpinasz ten kabel od obrotka o benzyny po uprzednim jego przedłużeniu i zakładasz zegary od TD i to wszystko z tego co wiem
Tak zrobie
A jak te swiece zarowe podlaczyc? bez nich ciezko pali i jak krece to kopci na bialo :grrr:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 20, 2009 10:37

Dzikuvip, albo robisz instalkę do świec albo za pomocą przekaźnika robisz ręczne sterowanie



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz wrz 20, 2009 11:31

Masz orginalny przekaźnik świec? nie ma problemu z podłączeniem wg. tego:
30. +z akumlatora
87. do świec żarowych poprzez bezpiecznik ok.70A
T. czujnik temp.silnika
31. masa
15. + po zapłonie
50. + z rozrusznika podczas kręcenia
L .kontrolka(+)



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz wrz 20, 2009 18:44

edzio pisze:Masz orginalny przekaźnik świec?
mam na pewno tylko jakie on ma oznaczenie?
edzio, co to sa te liczby 30,87.... i litery T,L ? oznaczenia kabli ?kolor?

[ Dodano: Nie 20 Wrz, 2009 ]
arwam pisze:albo za pomocą przekaźnika robisz ręczne sterowanie
Jak zrobic to reczne sterowanie?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 20, 2009 23:44

Jak zrobic to reczne sterowanie?
podpinasz przekaźnik:
30 (+)
87 do świec.
86 (-)
85 poprzez przycisk do plusa po zapłonie
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 23:50 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn wrz 21, 2009 07:20

arwam pisze:a co do przekaźnika to szukaj długiego przekaźnika o dwóch szerokich nóżkach miedzianych
Juz takiego znalazlem w starym aucie ;)

[ Dodano: Pon 21 Wrz, 2009 ]
arwam pisze:85 poprzez przycisk do plusa po zapłonie
Jak mam to rozumieć?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości