Mk2 1.6 benz.Jak odpowietrzyć układ hamulcowy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
W sumie to kupiłem na szrocie cały cylinderek(tłoczki) a nie sam odpowietrznik.
Bo sam tłoczek to u nas problem dostać pożądny bo jak są to kupowate strasznie.A tak kupiłem dobry ale lekko używany.
[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 15:12 ]
U mnie w mojej wsi Stargardzie Szczecińskim powoli zaczyna się problem z dostaniem części od ręki do mojego Gofera.
Bo sam tłoczek to u nas problem dostać pożądny bo jak są to kupowate strasznie.A tak kupiłem dobry ale lekko używany.
[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 15:12 ]
U mnie w mojej wsi Stargardzie Szczecińskim powoli zaczyna się problem z dostaniem części od ręki do mojego Gofera.
Fibolek niekogo nie olałem.Wydawało mi się, że wszystko napisałem. Po dwa -nie siedzę cały czas przed komputerem.Po trzy wydawło mi się, że już powinieneś wszystko wiedzieć.fibolek pisze: widzisz egon olał mnie ciepłym moczem.
Ale i tak punkta dam co mi tam.
No ale do rzeczy. Tak jak Egon napisał, wężyk w butelce z płyne jest po to aby widzieć czy powietrze jeszcze leci. Pomocnik który "pompuje" robi to po to aby powietrze przechodziło w kierunku odpowietrznieka.Pompuje dotąd aż pedeł przestanie rosnąć.Trzyma naciśniety, Ty odkręcasz odpowietrznik, schodzi płyn i bąbelki powietrza, (on musi cały czas naciskać na pedał) Zakręcasz odpowietrznik, i jeszcze raz to samo, aż powietrze przestanie schodzić.Tzw. rośnięcei pedału przy zapowietrzonym układzie spowodowane jest tym, że powietrze ma sporą ściśliwość, a płym praktycznie żadnej.Więc jeśli naciskasz pedał to sprężasz powietrze a z hamowania nici.Jek czegoś jeszcze nie wiesz to pytaj.
I odpowietrzyłem już układ.Otóż w praktyce to jeden musi deptać i to najlepiej cały czas bo jak się naciśnie i będzie trzymać to płyn i powietrze ledwo ciekną.A jeśli się tak depta to powietrze robi tyle hałasu że napewno się je usłyszy.Tylko my nie puszczaliśmy pedału hamulca aż na samą górę(bo się bałem że zaciągnie powietrze odpowietrznikiem).
Ale udało się już wstępnie testowałem.
Dzięki za twoje sugestie i pomoc mi okazaną.Czy mogę dać ci punkta?
Ale udało się już wstępnie testowałem.
Dzięki za twoje sugestie i pomoc mi okazaną.Czy mogę dać ci punkta?
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
niektórzy radza odpowietrzać w innej kolejności, ja osobioście robie tak jak powiedziano wczesniej ale:
układ jest dwupbwodowy, i niektórzy radzą tak, odpowietrzać w kolejności:
obwód 1
1.prawy tył
2. lewy tył
obwód 2
3. lewy tył
4. prawy przód
to tak jako ciekawostke, ponoć tak jest bezpieczniej bo dany obwód sie nie zapowietrzy, w tamtym standardowym systemie podobno sie da zapowietrzyc, ja w to itak nie wirze ale tak tylko napisałem:)
pozdro wszystkich
aha, co wy sie tak z tymi punkcikami bawicie
układ jest dwupbwodowy, i niektórzy radzą tak, odpowietrzać w kolejności:
obwód 1
1.prawy tył
2. lewy tył
obwód 2
3. lewy tył
4. prawy przód
to tak jako ciekawostke, ponoć tak jest bezpieczniej bo dany obwód sie nie zapowietrzy, w tamtym standardowym systemie podobno sie da zapowietrzyc, ja w to itak nie wirze ale tak tylko napisałem:)
pozdro wszystkich
aha, co wy sie tak z tymi punkcikami bawicie

Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości