mk3GTI-nie wywalajcie katalizatorow!-moj błąd

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » czw lut 09, 2006 11:03

fuks pisze:piotr marzec, mi cos takiego zaczelo sie robic jak zalozylem gaz. A mam tez GTi tylko silnik 2E. Nie wiem jak tam jest z sonda i katem ale chyba okej bo ostatnio podpinalem pod kompa i nic nie wykazal. Ale mi tez jakos nie chce sie trzymac niskich obrotow. A moze przeplowomierz albo regulator niskich obrotow ???

pozdro :pub:
2e czy ady to to samo.ja tez podlaczalem do kompa i nic nie pokazal zadnych bledow bo jest taka mozliwosc ze sonda nie padla do konca tylko lekko swiruje.takze na kompie nie zobaczymy.przeplywka napewno nie wchodzi w gre o to sie nie martw.u mnie jest na 100 % przyczyna ze nie mam kata.a ty masz wywalony kat?

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 10:04 ]
maro pisze:tansze sondy sa NGK i podobno lepsze
a ile kosztuje sonda NGK?

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 10:09 ]
sadek pisze:w swoim GTI tez liczylem na troche lepsze osiagi, okazało sie ze poprawy nie ma,
u mnie tez nie ma osagow lepszych bo kat nie byl taki zapchany

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 10:11 ]
sadek pisze:Wycinając sam katalizator i wstawiając rurkę
ja wstawilem rure w srodek i nie jest az tak zle.troszeczke sglosniej jak dodaje gazu ale troszczke-nie przeszkadza mi to

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 10:13 ]
bylem wczoraj u gazownika i podregulowal wszystko i narazie jest dobrze bez nowej sondy i kata i mam nadzieje ze tak zostanie bo bede musial sie wybulic.FUKS tez powinienes to u gazownika zglosic to ci cos moze podreguluje.pozdro damy rade


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

wara99

Post autor: wara99 » czw lut 09, 2006 12:14

dobrze ze podzieliles sie swoim przypadkiem bo mnie juz nachodzilo na wywalenie kata, ale tera juz mi sie odechcialo .Trzeba bedzie pokombinowac ze srodkowym cos.



piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » czw lut 09, 2006 12:42

ja tam wywaliłem kata, sonde mam na kolektorze, spokój i harmoniajak narazie nic się nie dzieje no ale może dlatego że nie mam gazu


GAZ TO ZŁO


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
sadek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 13:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: sadek » czw lut 09, 2006 12:53

wara99 pisze:dobrze ze podzieliles sie swoim przypadkiem bo mnie juz nachodzilo na wywalenie kata, ale tera juz mi sie odechcialo .Trzeba bedzie pokombinowac ze srodkowym cos.
Jak ja wywaliłem tł. środkowy i wspawałem zamiast niego rure to golf był taki głośny ze szybko wstawiałem spowrotem tłumiczek:) jak chcesz głosny i sportowy to musisz tez koncowy wymienic na sport. bo na seryjnym bedzie głosny i brzydki.


katowanie na śniadanie:)

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: mk3GTI-nie wywalajcie katalizatorow!-moj błąd

Post autor: sas_gti » czw lut 09, 2006 14:33

piotr marzec pisze:zawsze wszyscy mowili na forum ,
Ja nigdy, nigdzie, :jezor: Jestem totalnym przeciwnikiem wywalania kata,
Jakos nie chce mi sie wierzyc ze nie zauwazyles zadnych postow przeciw wycinaniu...
Tak to jest jest sie jest na cos napalonym to ma sie klapki na oczach i widzi sie tylko posty potwierdzająceo daną teorię...pozdro



fibolek

Post autor: fibolek » czw lut 09, 2006 15:20

Panowie biadolicie niektórzy że gaz to zło i takie tam duperele.Jak się ma dobrze założoną i dobraną instalkę i oczywiście kompletną to jest zajefajnie i tanio.Przecież jak ja bym na benzynie tak dawał jak na gazie to bym w długach pływał a osiągi całkiem niezłe i wcale nie gorsze od benzyny(mam tak zrobione że są lepsze).
A katalizator to się wyrzuca jak się musi (zapchanie,uszkodzenie)ze względuw ekonomicznych.A nie tak ..."bo mam takie kaprycho,bo ktoś napisał że jest lepiej..." Samo wywalenie katalizatora to niestety nie wszystko.To samo można powiedzieć o stożku lub strumionki.Ale jak to wszystko włożymy i odpowiednio dopasujemy to efekt jest ciekawy.Może nie chodzi o sam przyrost mocy ale o moment obrotowy silnika.Szybciej się zbiera ale na wysokich obrotach a apetyt nie jest wcale większy.Bynajmniej u mnie



ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Post autor: ksorzel » czw lut 09, 2006 15:41

wypatroszylem katalizator z miesiac temu bo jak sie silnik nagrzewal to mi gasl na wolnych obrotach, przez tydzien bylo spoko a teraz jest podobnie z tym ze nie gasnie ale obroty spadaja do 200-300
ogolnie wiec niewiele dalo wywalenie kata...



fibolek

Post autor: fibolek » czw lut 09, 2006 16:02

Wyżucenie katalizatora nie można rozumieć jako "lekarstwo".Trzeba najpierw wszystko sprawdzić.

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 15:10 ]
Ale Gofera masz ładnego



ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Post autor: ksorzel » czw lut 09, 2006 16:11

fibolek jesli to do mnie to ja wszystko sprawdzilem bylem z autem na kompie ktory nic nie wykazal.... jedyne co osiagnalem wywaleniem kata to troszeczke lepsze przyspieszenie



fibolek

Post autor: fibolek » czw lut 09, 2006 16:14

No to juz jest coś to znaczy że operacja ta miała jakiś sens.I pewnie masz lepszego "buta" na wysokich obrotach.Bo u mnie tak właśnie jest i słyszałem że zazwyczaj tak jest.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw lut 09, 2006 16:40

witam.
zdania są podzielone na temat wycinki kata.
ja też wywaliłem bo i tak go już niebyło heheeh.
wstawiłem strumiennice, jaki efekt???, lepiej jedzie na wyższych obrotach.
no ale ja mam gażnik ale też jest sonda.
moim zdaniem kata można wyciąć bez żadnego pier.....enia, tylko wtedy trzeba obliczyć cały nowy układ wydechowy, średnice, długości, nawet przy obliczeniach potrzebny jest skok tłoka i średnica. ale to trzeba miec pojęcie o tym żeby tak sobie poobliczać.
zobaczcie na artykuł naukowców, po większej części podzielam ich zdanie.
to jest ciekawy link, dużo tam porad:
http://www.tuningbaja.pl/?p=/1/4
pozdro.



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » czw lut 09, 2006 17:47

gdzie znajde kata do gti?i za ile?

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 16:48 ]
no i ile tak sonda kosztuje?bo musze to wszycho zrobic bo mnie trafi szlak.i nie nawidze jezdzic zlomem,w aucie sie relaksuje

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 16:48 ]
nie mowie ze to zlom bo sam mu to zrobilem


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw lut 09, 2006 18:31

A co jeśli sonda jest wkręcona w kata , ale jest na 3 przewody .
Po wyrzuceniu kata i tak będzie cały czas dogrzewana więc temperatura spalin chyba nie będzie miała nic do rzeczy ?
Ja przynajmniej tak mam i narazie nei mam żadnych problemów , odpukać .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » czw lut 09, 2006 18:47

marceliii pisze:A co jeśli sonda jest wkręcona w kata , ale jest na 3 przewody .
Po wyrzuceniu kata i tak będzie cały czas dogrzewana więc temperatura spalin chyba nie będzie miała nic do rzeczy ?
Ja przynajmniej tak mam i narazie nei mam żadnych problemów , odpukać .
:)
masz gaz w golfie ?


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 317 gości