[mk2]zawieszajace sie obroty golf 1.3 nz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lut 08, 2006 18:01
Lokalizacja: wroclaw

[mk2]zawieszajace sie obroty golf 1.3 nz

Post autor: rolo » czw lut 09, 2006 13:52

Po wcisnieciu i puszczeniu pedału gazu obroty silnika nie powracaja na wolne obroty tylko zawieszają się na różnych obrotach -nie jest to na pewno uszkodzona linka,co to może być za uszkodzenie?jaka czesc?
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 13:35 przez rolo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » czw lut 09, 2006 14:19

Witam,

uszkodzony silniczek krokowy,ktory reguluje wolne obroty i pewnie Ci sie zacina.Sprobuj przeczyscic ale najlpeiej wymiana na nowy bo czyszczenie moze juz nie pomoc ale da Ci odpowiedz,tutaj masz link jak czyscic moze akurat sie uda,przynajmniej pomoze Ci miec 100 pewnosc ze to wina krokowego jak bedzie chocby minimalna roznica po czyszczeniu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +krokowego



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw lut 09, 2006 14:30

andrus pisze:uszkodzony silniczek krokowy,ktory reguluje wolne obroty
Ludzie ile razy mozna pisać. W TYM SILNIKU NIE MA SILNICZKA KROKOWEGO!!!!!!!!!! Jest stycznik biegu jałowego, który załacza wolne obroty. Jest on stojac przedem do auta po prawej stronie przepustnicy. Taka biała kostka z podłączoną wtyczka .


Obrazek

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw lut 09, 2006 14:54

Uwielbiam taką wiare co się nie znaja a się wypowiadają :/

Sprawdz sobie ten czujniczek. Zwiera (albo rozwiera juz teraz zapomniałem) się przy min i max gazie.

A jesli jeszcze nie czyściłes przepustnicy to nie zaszkodzi przeczyscic :grin:
Nawet u mojej matki w polo po przejechaniu 60tys km trzeba bylo czyscic przepustnice bo sie dusil po puszczeniu gazu
Powinno sie pisac: nowe swiece, kable, kopulka i przeczyszczona przepustnica



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw lut 09, 2006 15:03

Egon PŃ pisze:Uwielbiam taką wiare co się nie znaja a się wypowiadają :/
Pisze co wie ;) Przełączniczek ten powinien przy ruszaniu przepustnica taki stuk, jakby trzaśnięcie wydac przy puszczeniu całkiem o ile sie nie myle.


Obrazek

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » czw lut 09, 2006 15:39

Jak w NZ nie ma a slyszalem ze te silniki na jednopuncie lekko podrasowane szly do trojek na samym poczatku????Hehe...mój błąd przyznaje :D

pozdrawiam :D



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw lut 09, 2006 15:40

andrus pisze:slyszalem ze te silniki na jednopuncie lekko podrasowane szly do trojek
tylko że NZ nie jest na jednopunkcie, a wielo punkcie :P


Obrazek

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » czw lut 09, 2006 15:43

hehe...człowiek sie całe życie uczy,trzeba przyznac :blush:
W sprawie 2-jek sie juz nie wypowiadam,zmylilo mnie to :D:D:D:D
Chcialem pomoc :goof:

pozdrawiam :D



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw lut 09, 2006 15:48

andrus pisze:W sprawie 2-jek sie juz nie wypowiadam
Nie zniechęcaj się ;) Następnym razem będziesz wiedział i ty kogoś będziesz poprawiał. Ja mam taki silniczek to wiem o nim bardzo dużo, wiec moge swobodnie się wypowiedzieć. Ale np w kwesti twojego już nie wiem tak dużo i dlatego nie bardzo się wypowiadam. Chyba że coś gdzieś na ten temat czytałem i wiem napewno.


Obrazek

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw lut 09, 2006 15:51

Mozliwe. ABD 1.4 mono p. wygladają bardzo podobnie do NZ 1.3 wielo p. i maja 5KM wiecej



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » czw lut 09, 2006 15:57

Dzieki panowie za wyrozumiałość :oops: :)



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » czw lut 09, 2006 16:42

a jak wyczyscic przepustnice i czym?



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw lut 09, 2006 17:29

Przykręcona na cztery sruby imbus albo torx nie pamietam. Do łazienki i szorowanko. Stara szczoteczka do zębow i jakiś płyn, może być nawet ludwik. Wzroc uwage na te male kanaliki ktore ida do podcisnienia zeby byly drozne. Przykrecajac spowrotem nie wymieniałem uszczelki i jest ok. Czyli zerowe koszty. Powodzenia



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » czw lut 09, 2006 21:09

nie bawilem sie jeszcze z tym ale trzeba duzo rozbierac innych czesci?? dzieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 443 gości