1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt wrz 18, 2009 10:41

feniks79 pisze: przpustnica Vika
Ile taka przepustnica kosztuje i jak sie spawuje?



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt wrz 18, 2009 11:35

speede pisze:to pracowal super wogole zadnego drgania
u mnie też przez 15tys. km
Jazz_Blue pisze:Ile taka przepustnica kosztuje
400 około ze Skodeximu ale co do jakości to nie wiem jeszcze jak, bo ciągle mam problem jak wyżej i dopóki go nie rozwiąże to wolę nie oceniać :bajer:


Obrazek

murawpio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr sty 28, 2009 21:20
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: murawpio » pt wrz 18, 2009 13:38

Witam, czy ktoś się orientuje od jakich modeli samochodów z grupy VAG pasuje osłona akumulatora do VW Golf IV 1.6SR?



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt wrz 18, 2009 14:15

murawpio pisze:pasuje osłona akumulatora do VW Golf IV 1.6SR
zależy jaka ja mam materiałową org i raczej każda powinna taka pasować. Z tego co widziałem to w TDI są z plastiku, co do innych aut to na pewno z passatów nie podejdą


Obrazek

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt wrz 18, 2009 19:06

panowie ze strzałami tez miałem problem i tak szukałem: wyczysciłem przepływke dalej wali lambde wymieniłem na oryginał wali dalej pojechałem wyciąc kata wyciołem wali dalej pól roku jezdziłem i zabrałem sie za wymiane uszczelniaczy zaworów wtedy wymieniłem czujnik połozenia wału i na drugi dzien pompe paliwa przestało strzelac od tego czasu tyle ze mnie strzelało wtedy gdzy zaraz po odpaleniu zaraz dodałem gazu wtedy waliło w dolot..... wiec nie wiem co było przyczyna pompa czy czujnik czy moze uszczelniacze ale uszczelniacze bym wyeliminował ...
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 19:08 przez dimmer, łącznie zmieniany 2 razy.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt wrz 18, 2009 21:00

ja wlasnie mam te strzaly w kolektor ale podczas odpalania zimnego, i nie wiem co moze byc przyczyna, moze wlasnie pompa paliwa. Ciezko jest dojsc co moze byc przyczyna.



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt wrz 18, 2009 21:08

z innej beczki potrzebuję numer części
ObrazekObrazek
czujnik nr 24 na 2 piny wchodzi do króćca o nr 1J0121087A jest na vagcat foto nr 919-40 / ale nie mogę znaleźć, a ETKI nie mam
Powiedzcie do czego może być ten czujnik?
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 21:30 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt wrz 18, 2009 22:36

Tutaj masz kolego obrazek 919-40 z Etki, bo też mnie przekierowało na taki gdy kliknąłem na tą część. Wskaż, która to dokładnie to podam Ci numer, bo ja nie moge się jej doszukać :blush:
Obrazek



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » sob wrz 19, 2009 00:16

jak sprawdzic poprawne dzialanie pompy paliwa? Da sie to zrobic? Ja zazwyczaj jezdze na gazie wiec moze wina jest w pompie przebieg 170 tysiecy ok 150 na lpg.



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » sob wrz 19, 2009 07:44

Jazz_Blue pisze:bo ja nie moge się jej doszukać :blush:
ja też nie widzę, wyjmę i spiszę nr to będzie łatwiej. Po co montowali 2 czujniki temp jeden obok drugiego?
speede pisze:Da sie to zrobic?
da

[ Dodano: 19 Wrz 2009 10:35 ]
ma taki nr 191 919 368 A i jest to chyba jakiś czujnik od klimatyzacji także on nie ma wpływu na moje problemy :grrr:

[ Dodano: 19 Wrz 2009 10:56 ]
dimmer pisze:czujnik połozenia wału
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL
czujnik położenia wałka rozrządu - o ten chodzi?


Obrazek

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » ndz wrz 20, 2009 11:40

feniks79 pisze:
Jazz_Blue pisze:bo ja nie moge się jej doszukać :blush:
ja też nie widzę, wyjmę i spiszę nr to będzie łatwiej. Po co montowali 2 czujniki temp jeden obok drugiego?
speede pisze:Da sie to zrobic?
da

[ Dodano: 19 Wrz 2009 10:35 ]
ma taki nr 191 919 368 A i jest to chyba jakiś czujnik od klimatyzacji także on nie ma wpływu na moje problemy :grrr:

[ Dodano: 19 Wrz 2009 10:56 ]
dimmer pisze:czujnik połozenia wału
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL
czujnik położenia wałka rozrządu - o ten chodzi?




tak to ten czujniczek dokładnie taki magnes i wtyczka :D:D: a i ajka cenka tego w intercarsie ???
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 11:41 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn wrz 21, 2009 06:52

dimmer pisze:ajka cenka tego w intercarsie
300 normalnie ze znizką myślę że koło 250będzie, ja na razie w piątek kata wytnę a czujnik to później zobaczę


Obrazek

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » pn wrz 21, 2009 12:43

[quote="dimmer"]

kolego hmm sugesti wiele czujnik na wale moze byc walnięty moze przepustnica ale wydaje mi sie ze nie powinna miec wpływu na odcięcie paliwa przy wysokich obrotach nic więcej nie przychodzi mi do głowy moze pasek rozrządu masz przestawiony słyszałem ze jak jest przestawiony samochód potrafi byc duzo słabszy i moze to mogło by miec jakis wpływ jedz do mechaniora sprawdz czujnik połozenia wału niech zobaczy czy pasek jest dobrze ustawiony nie wiem co by mogło byc jeszcze:(:(:( ja miałem pęknięty czujnik połozenia wału błedów na vagu nie było odziwo.... po wymainie ładniej autko pracuje obroty nie skaczą na ciepłym silniku ale kurcze nie odcinał przy tyl obrotach co u ciebie :(:(:(: a i moze niech sprawdzi cisnienie pompy paliwa jesli bedzei niskie powinno byc 4 bary to moze pompka nie podaje na wysokich obrotach wtedy silnik potzrebuje wiecej paliwa moze ona juz nie wyrabia wtedy i daje efekt odcięcia paliwa ....

[quote]
czunik walu korbowego tak? czy rozrzadu? jak mozesz to daj linka do takiego :)))
POZDRO

[ Dodano: 21 Wrz 2009 11:44 ]
OK juz dales DZIEKI nie zauwazylem bo jeszcze troche zaspany jestem :P


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » pn wrz 21, 2009 19:22

Witam ja z pytankiem czy dowiedział sie ktos coś od Ucha na temat jego modyfikacji?? jeśli tak to prosiłbym o opis


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 274 gości