samochód kopci na niebiesko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

samochód kopci na niebiesko

Post autor: duchu123 » pt wrz 18, 2009 23:04

Mam taki problem że jak włącze samochód jest wszystko ok ale jak pomęcze go(na luzie dodawaniem gazu) zaraz są kłęby niebieskiego dymu zauważyłem to dopiero jak kpiłem ten samochód i jechałem za nim ale silniczek chodzi bardzo ale to bardzo równiutko i nadal chodzi ale pomyślełem że silnik był myty to może woda przedostała się bo na początku pluł wodą i ta woda może przeczyściła cały wydech ale w niedziele bendzie tydzień i nadal są kłęby dymu oleju niby jeszcze nie zauważyłem że bierze ale to dopiero 5 dni ale zauważyłem że płyn od chłodnicy jest spieniony co mam zrobić po kolei czy może kupić od razu nowy silnik mam
1.6 gaz niby przejechane 147 coś czytałem by zmierzyć ciśnienie oleju czym to się robi VAG ???



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » pt wrz 18, 2009 23:47

Ciśnienie oleju mierzy się manometrem. Każdy mechanik Ci zrobi takie badanie. W zbiorniczku wyrównawczym masz tłuste plamy lub coś nietypowego?? Być może to uszczelka pod głowicą.

Poczytaj trochę

http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl


http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » sob wrz 19, 2009 01:01

Niebieski dym może być to efektem spalania oleju silnikowego:
- zużyte pierścienie
- uszczelniacze zaworowe
- może też być głowica pęknięta



duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: duchu123 » sob wrz 19, 2009 18:02

jest coś takiego jakby nalot taki gumowy ale myślę że jest to ten proszek do uszczelniania chłodnicy a jaki koszt mniej więcej był by to i co sie z tym wiąże co trzeba wymienić ja się nie znam nie mam pojęcia proszę o łopatologiczne wytłumaczenie :blush:


Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv

Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » sob wrz 19, 2009 19:41

Sprawdz kompresje czy jest taka sama na kazdym cylindrze i najlepiej sprawdzic pod kompa czy wszystko jest ok



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » sob wrz 19, 2009 20:01

odpal silnik, wyciagnij bagnet i sprawdz czy nie dmucha

odpal silnik na odkreconym zbiorniczku plynu chlodniczego i czekaj az sie nagrzeje do 90st i patrz czy nie robi sie gejzer w zbiorniczku

sprawdz kompresje na kazdym z cylindrow



duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: duchu123 » ndz wrz 20, 2009 19:27

nic nie dmucha oraz nie było fontanny a kompresje to jutro i dam znać

[ Dodano: 20 Wrz 2009 20:47 ]
duchu123 pisze:nic nie dmucha oraz nie było fontanny a kompresje to jutro sprawdzę i dam znać


Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości