Po naprawie TURBOSPREZARKI auto nadal kopci..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » pt wrz 18, 2009 18:57

szwari, widze że nadal masz problem z golfikiem, patrze już dużo przejechałeś na tej turbince zregenerowanej tak ? jesli oleju nie ubywa jezdz tak i juz może zbytnio się tym przejmujesz;) ewentualnie wyczysc caly dolot od turbo do ssacego (lub nawet z nim, pozbadz sie oleju ktory w nim zalega itp) nie ma wg mnie co się pchac w jakies koszty skoro jezdzi i nie bierze nic oprocz ropy,



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » pt wrz 18, 2009 20:34


hijacker4

hmmm..po wymianie turbinki zrobiłem ok1000km a 6000km dotyczył wymiany oleju i od tego momentu nie ubyło mi oleju nawet mm na bagnecie nawet jak miałem walniętą turbinkę(a przed poprzednią wymianą po przejechaniu 7000 musiałem dolewać ok 300ml.)...
kurcze może jestem już przewrażliwiony ale jak już pisałem wcześniej raz mi kopci mocniej a raz słabiej :grrr:
może faktycznie dam do czyszczenia cały IC i wszystko z tym związane..

arwam pisze:szwari, jak kopci Ci na niebiesko to albo padnięte końcówki wtryskiwaczy albo opóźniony kat wtrysku
arwam jak już wcześniej pisałem ja mam pompowtryskiwacze i też były sprawdzane dwa razy i były jak to mechanik mówił b dobrym stanie jak dobrze pamiętam to delta od 0.14 do 0.41(chyba były takie wyniki) też jak dobrze pamiętam to mój mechanik już sprawdzał kąt wtrysku i też było wszystko oki...

Tak też się zastanawiam czy wszystko oki jest z układem paliwowym - tylko co tam mogłoby być walnięte skoro tankuje cały czas na orlenie i nawet już golfika częstowałem Verwą

"...dziwny jest ten świat naszych golfów..." :okej:

pozdrawiam :pub:
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 22:34 przez szwari, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 22:37

szwari, a spróbuj sięzatankować na BP paliwem ULTIMATE i powiedz czy się cośzmieniło bo może właściciele "ulepszaję" paliwo po swojemu i żeby silniki od razu nie padały to miksolu dolewają do paliwa



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » pt wrz 18, 2009 22:48

arwam oki mogę spróbować i tak mam już przed rezerwą więc w ten wekkend miałem zamiar dać picie mojemu autku.. :helm:
gdyby to było to..to szacuneczek dla arwam i :pub:



arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 23:17

ewentualnie mogą w katalizatorze zalegać resztki oleju i się wypalają



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » pt wrz 18, 2009 23:27

arwam pisze:ewentualnie mogą w katalizatorze zalegać resztki oleju i się wypalają
katalizator miałem wywalony przy montażu zregenerowanej turbince :helm:może w IC jest jeszcze olej który się wypala..???tylko czemu raz kopci więcej a raz mniej ????to jest pytanie za 100 pkt.



arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 23:51

szwari pisze:tylko czemu raz kopci więcej a raz mniej ????
po butowaniu mocniej podkapca?
jak tak to znaczy że powietrze które jest rozgrzane ogrzewa olej w dolocie który rozrzedzony jest w większej ilości porywany do Silnika



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » sob wrz 19, 2009 08:18

arwam
z tym kopceniem raz mocniej raz słabiej to dotyczy że np. jednego dnia kopci mi mocniej a kolejnego dnia prawie niezauważalnie mi kopci...i tak w kółko... :grrr:

Pozdrawiam :pub:



arwam

Post autor: arwam » sob wrz 19, 2009 08:40

Pozdrawiam :pub:
wzajemnie :bigok:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob wrz 19, 2009 09:28

trochę jednak różnic jest z naszymi silnikami szwari -mój kopci na jasnosiwo, Twój na jasnoniebiesko, całkiem możliwe, że i przyczyny będą różne, U ciebie jednak jak i u mnie nie ubywa oleju, nic nie świadczy o walniętej uszczelce pod głowicą a jednak problem występuje i napiszę szczerze, że przekopałem się przez gąszcz info na necie nie odnajdując podobnego przypadku a przynajmniej nie przypadku, który zostałby rozwiązany, większość postów podobnych mojemu pozostało bez odpowiedzi - no cóż, problem siwego dymu z wydechu nie jest taki łatwy jak biały, czarny czy niebieski dymek. Zadałem pytanie na forum tdi.tuning.pl. - może ktoś kumaty się wypowie - zobaczymy.
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2009 09:29 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » ndz wrz 20, 2009 17:32

Sztomel jak dostałeś jakieś odpowiedzi odnośnie swojej usterki???
Ja jutro zmieniam olej z Mobil 5W30 na Castrol Magnatec 5w30 - do takiego wniosku doszedłem z moim mechanikiem..mamy przypuszczenia że ropa dostaje się do oleju i olej jest coraz rzadszy i dlatego mi tak kopci..ponieważ już mi się skończyły pomysły co jest przyczyną mojego dymienia "oleju mi nie ubywa ani przybywa, turbina była regenerowana, IC i cały dolot był czyszczony a nadal kopci jak kopcił.." :grrr:

Pozdrawiam :pub:

[ Dodano: 20 Wrz 2009 17:34 ]
arwam pisze:szwari, a spróbuj sięzatankować na BP paliwem ULTIMATE i powiedz czy się cośzmieniło bo może właściciele "ulepszaję" paliwo po swojemu i żeby silniki od razu nie padały to miksolu dolewają do paliwa
Zmiana paliwa nic nie pomogła.. :grrr:
Dzięki pozdrawiam :piwka:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz wrz 20, 2009 19:27

nie otrzymałem nawet odpowiedzi na forum.tdi.tuning.pl obawiam się, że będę musiał zdjąć głowicę aby zobaczyć co jest grane, ogólnie to przy siwych spalinach nikt nie wie o co kaman, na necie mało kto się wypowiada w takim temacie.


Obrazek

Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » ndz wrz 20, 2009 22:09

Sztomel no to jesteś w podobnej sytuacji co ja...ja również nie wiem co jest grane w moim glfiku...ale ja z mechanikiem chcemy zalać nowy olej i obserwować kiedy i czy w ogóle zacznie kopcić..ponieważ podejrzewamy że ropa dostaje się do oleju..ale i tak jest wiele nie wiadomych :helm:

jutro napiszę co dała wymiana oleju... :helm:

powodzenie i pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
Alchemik_2006
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:59
Lokalizacja: GDA

Post autor: Alchemik_2006 » pn wrz 21, 2009 16:33

Mi również kopci do 2000 obr. na jasno a później już nie... jak przycisnę na zimno to ciągnie i chmura dymu... jak przycisnę na ciepło to ciągnie od dołu ale jasnego dymu jest mniej... może to uszczelniacze ??
Od czasu do czasu widzę, że kopci mi również na czarno...pewnie to kat bo siedzi... :bajer:

Sparwdzę jeszcze ten wąż z klamrą, o którym pisze szwari...
Ostatnio zmieniony pn wrz 21, 2009 16:37 przez Alchemik_2006, łącznie zmieniany 3 razy.


VWManiak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości