tylna oś z GTI, jak zrobic na 4x100
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
tylna oś z GTI, jak zrobic na 4x100
Witam.Chciał bym zrobić konwersje tylnych hamulcy z bębnowych na Tarczowe. Posiadam cala belkę z GTI, Problem polega na tym ze chciał bym zatrzymać moje alufelgi ( 4x100)
Da się to może jakoś obejść??
Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Da się to może jakoś obejść??
Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
no pewnie tylko u ciebie było by odwrotnie
a tak na poważnie to będziesz musiał zakupić tylne tarcze na 4 śruby chyba od GT
a tak na poważnie to będziesz musiał zakupić tylne tarcze na 4 śruby chyba od GT
Ostatnio zmieniony czw wrz 17, 2009 18:04 przez prezesik25, łącznie zmieniany 2 razy.
Piasty nie mają dziur,
musisz kupić tarcze z 4 ma dziurami (seryjnie miały takie MK3 z AFNem)
no i linki ręcznego.
Oczywiście zmieniając tarcze z tyłu wskazane jest wymienić łożyska.
Pozdrowienia.
musisz kupić tarcze z 4 ma dziurami (seryjnie miały takie MK3 z AFNem)
no i linki ręcznego.
Oczywiście zmieniając tarcze z tyłu wskazane jest wymienić łożyska.
Pozdrowienia.
Ostatnio zmieniony czw wrz 17, 2009 18:57 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
albo Vento takie jak moje 2.0, reszta wymiarów tarczy jest taka samaluzur pisze:seryjnie miały takie MK3 z AFNem)
[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 7:27 pm ]
prezesso, też coś takiego widziałem, piękne szprychowe BBSy tak własnie zrobione, masakra.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
tarcze na 4 śruby ma też golfik GT - przynajmniej mój z '96 - może cały zestaw z takiego przełożyć
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Masz kupić TYLKO: tarcze i linki ręcznego !!!
Czopy nic nie mają do ilości śrub w feldze, BO koło przykręca się do tarczy !!!
Jedynie jak masz ABS a nową belke bez ABS to będzie problem bo te bez ABS nie mają dziur na czujniki.
Ci co piszą że masz zmienić czopy/piasty NIE mają racji
Pozdrawiam
Czopy nic nie mają do ilości śrub w feldze, BO koło przykręca się do tarczy !!!
Jedynie jak masz ABS a nową belke bez ABS to będzie problem bo te bez ABS nie mają dziur na czujniki.
Ci co piszą że masz zmienić czopy/piasty NIE mają racji
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 14:16 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.
dołączę się do tematu bo właśnie jestem w trakcie "swapu" bębnów na tarcze.
kupiłem dzisiaj linki, nowe tuleje tylnej belki i komplety uszczelek do zacisków
za tarcze powiedzieli mi ok. 70/szt ATE + nowe łożyska oryginalne to ko 50PLN/stronę
linki firmy linex to ok 25PLN/szt
kupiłem dzisiaj linki, nowe tuleje tylnej belki i komplety uszczelek do zacisków
za tarcze powiedzieli mi ok. 70/szt ATE + nowe łożyska oryginalne to ko 50PLN/stronę
linki firmy linex to ok 25PLN/szt
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 376 gości