problem z dynamiką

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sylwek13225
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob cze 27, 2009 17:35
Lokalizacja: Sandomierz

problem z dynamiką

Post autor: sylwek13225 » pt wrz 18, 2009 19:31

witam
mam golfa4 tdi 90km nie wiem czy słowami uda mi się wyrazić ten problem ale spróbuje

od pewnego czasu zauważyłem że jak pokonuję jedną trasę to odczuwam że mój golf raz jest bardzo dynamiczny jak wciskam gaz to aż płynie(jak by był leciutki jak piórko) a za jakiś czas jest troszkę mułowaty tzn wciskając gaz czuję że jest oporny i nie ma tej płynności (samochód jak by był bardzo ciężki) i dodam że jak puszczam sprzęgło przy zmianie biegu to zawsze jest szarpnięcie jak by się za szybko puściło ale przy tym jak jest dynamiczny to jak bym nie puścił sprzęgła to nie ma szarpnięcia tylko płynna zmian biegu

myślę że ktoś z tego opisu coś zrozumie

dzięki za pomoc pozdro :jezor:
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 19:33 przez sylwek13225, łącznie zmieniany 1 raz.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pt wrz 18, 2009 19:35

logi


User

Awatar użytkownika
sylwek13225
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob cze 27, 2009 17:35
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: sylwek13225 » pt wrz 18, 2009 19:37

przepraszam ale nie rozumiem co oznacza logi



Awatar użytkownika
kris1978
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt lip 10, 2009 22:31
Lokalizacja: rumia

Post autor: kris1978 » pt wrz 18, 2009 20:51

musisz podlaczyc komputer to sie zobaczy co i jak :grin:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt wrz 18, 2009 23:01

sylwek13225 pisze:dodam że jak puszczam sprzęgło przy zmianie biegu to zawsze jest szarpnięcie jak by się za szybko puściło
w programie diagnostycznym VAG-COM (przeznaczonym do diagnozowania samochodów koncernu VolkswagenAudiGroup) w bloku 01 Engine, Meas Block czyli "bloki wartości mierzonych" w grupie 006, drugie pole od lewej jest wskazanie stanu przełączników pedału sprzęgła i pedału hamulca, przy prawidłowo działających przełącznikach jednego i drugiego pedału, bez naciskania na którykolwiek z nich wskazanie powinno pokazywać trzy zera "000", po naciśnięciu pedału hamulca dwa ostatnie zera powinny zmienić się jednocześnie w dwie jedynki czyli takie wskazanie "011" a po naciśnięciu tylko samego sprzęgła powinno się wskazanie zmienić na "100" i jeśli pierwsze zero nie zmienia się w jedynkę po naciśnięciu pedału sprzęgła albo cały czas pokazuje tylko jedynkę (mimo puszczania i wciskania pedału sprzęgła) to uszkodzony jest przełącznik F36 pedału sprzęgła co w trakcie jazdy skutkuje szarpaniem podczas zmiany biegów, przełącznik jest usytuowany nad pedałem sprzęgła i aby go wymontować trzeba go przekręcić w lewo o 90* i pociągnąć do siebie, wcześniej oczywiście odpiąć od niego wtyczkę i przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycję OFF,
na poniższym foto jest czujnik pedału hamulca i świateł stop ale ten przy pedale sprzęgła wygląda identycznie lub jest kwadratowy - jeśli to starszy typ przełacznika :
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 23:19 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości