cos dziwnego z hamulcami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

cos dziwnego z hamulcami

Post autor: xperl » pt wrz 18, 2009 08:06

Witam, przeszukalem forum i nie moge znalesc podobnego tematu a mam powazny problem z swoim golfem, podczas nie kazdego ale mocniejszego hamowania slychac w samochodzie PISK (nie sa to klocki) jest to krotkotrwaly i jednorazowy odglos... zaraz po tym hamowaniu jak nadusze na pedal jest on strasznie twardy a hamowanie nieskoteczne, po przejechaniu badz odczekaniu sytuacja sie powtarza, dodam ze auto dobrze hamuje jak slychac ten pisk.... dopiero pozniej sie pedal twardy robi. Jak czesto powinno sie wymieniac plyn hamulcowy?

Z gory dzieki za odpowiedzi.

Pozdro!.
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 08:08 przez xperl, łącznie zmieniany 1 raz.



xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

Post autor: xperl » pt wrz 18, 2009 09:05

belcho99 pisze:obstawioam na nieszczelność ciśnienia/podciśnienia w rurkach od serwa bądź zdychajace serwo, pisk mogą wywoływać kiepskiej jakości klocki lub lekko przytrzumujące hamulce, ten pisk to mze byc tez uciekajace przez dziurkę powietrze. Płyna haulcowy ja wymieniam jak jest brudny i widac to w zbiorniczku a tak teoretycznie to podobno co 2 lata bo jest higroskopijny.
tez tak wlasnie myslalem o tym serwo... ale najpierw chcialbym sprawdzic szczelnosc calego ukladu, ma ktos na to pomysl? zreszta... jak by byl nie szczelny to pedal nie robil by sie chyba twardy? dobrze mysle?



xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

Post autor: xperl » pt wrz 18, 2009 11:21

czyli wychodzi na to ze gdzies jest nieszczelnosc albo serwo walniete... jak moge sprawdzic czy mam gdzies nieszczelnosc ?



kilert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 13:52
Lokalizacja: Dębica

Post autor: kilert » pt wrz 18, 2009 14:58

Sprawdź przewód idący od pompy vacum do serwa. Miałem podobny przypadek i okazało się że jest pęknięty przy serwie. Za 10 zł na szrocie dostaniesz taki przewód i po problemie.



xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

Post autor: xperl » pt wrz 18, 2009 19:27

kilert pisze:Sprawdź przewód idący od pompy vacum do serwa. Miałem podobny przypadek i okazało się że jest pęknięty przy serwie. Za 10 zł na szrocie dostaniesz taki przewód i po problemie.
o tym co mowisz mialem problem kilka miesiecy temu, wymienilem wezyk i bylo ok. do dzis... obawiam sie ze to bedzie cos powazniejszego... ;/

[ Dodano: 23 Wrz 2009 23:51 ]
belcho99 pisze:obstawioam na nieszczelność ciśnienia/podciśnienia w rurkach od serwa bądź zdychajace serwo, pisk mogą wywoływać kiepskiej jakości klocki lub lekko przytrzumujące hamulce, ten pisk to mze byc tez uciekajace przez dziurkę powietrze. Płyna haulcowy ja wymieniam jak jest brudny i widac to w zbiorniczku a tak teoretycznie to podobno co 2 lata bo jest higroskopijny.

a jednak miales racje ;) nie chcialo mi sie tego sprawdzac bo wczesniej wymienialem 1 z 2 jak sie teraz okazalo gumowych przewodow z pompy do serwa i co sie okazalo... przetarl sie przewod przy opasce zaraz przy popie wspomagajacej hamulce... a wpadlem na to przypadkowo... otworzylem maske na odpalonym silniku i bylo slychac syczenie ;) temat uwarzam za zamkniety, dziekuje za zainteresowanie i pomoc, + dla belcho99

Pozdrawiam wszystkich.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 59 gości