lekkie kolo zamachowe do 2E

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
adrenalineboy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob lip 12, 2008 14:51
Lokalizacja: Ząbki
Kontakt:

lekkie kolo zamachowe do 2E

Post autor: adrenalineboy » wt sie 11, 2009 22:26

Witajcie
Jak w temacie potrzebuje info na temat lekkiego kola zamachowego do 2E,
jakie plusy jakie minusy?ile zerwac z kola? gdzie w woj mazowieckim to zrobic itd, za kazda info z gory dziekuje.. :pub:


Get Rich or Die Tryin....

Awatar użytkownika
Balti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr sie 26, 2009 14:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Balti » czw wrz 03, 2009 21:19

Ten koleś z Radomska jest sprawdzony, sam wysyłałem i inni też polecają...

http://www.allegro.pl/item723456988_tun ... 4mili.html

Musisz wysłać mu swoje koło lub zdrowe z 2E i jeżeli nie jest jakieś popękane czy coś to kolo w przeciągu kilku dni wykonuje robote... Warto było i szczerze polecam.

Jedyny minus to brak możliwości odioru osobistego ale warto i można mu zaufać.

:D

[ Dodano: 03 Wrz 2009 21:23 ]
W mazowieckim nie znalazłem nikogo godnego ...

Plusy to szybkie wkręcanie sie na obroty no i lepsze przyspieszenie...

Minus to mniej kulturalna praca na wolnych obrotach(lżejsze elementy wirujące) ale jeżeli nie masz udziwnień jak gazniki czy coś to ja sugeruje zdjąć jak najwięcej materiału.

Fachowiec oceni ile można maksymalnie bezpiecznie zdjąć materiału.

Acha, samochód na prostej będzie lepszy lecz straci na elastyczności (np.podjazd pod góre na wyższym biegu).

Jeżeli coś przekręciłem to proszę poprawić, PozdraVWiam :okej:


VAG maniak :)

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn wrz 07, 2009 17:25

adrenalineboy, kolega robił u zaprzyjaźnionego tokarza na wale miedzyszyńskim. Pozostaje kwestia wyważenie jeśli ktoś chce. Za samo stoczenie wziął 30 czy 50 zł , i on nie wyważa. Jak coś to zadzwoń to zdobędę namiary.



Awatar użytkownika
Balti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr sie 26, 2009 14:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Balti » śr wrz 09, 2009 18:28

Jak można odelżyć koło zamachowe bez wyważenia...

Uważam że to rzemiosło i nieprofesjonalna robota może wyjść bokiem, jak zresztą samo koło zamachowe :helm:

[ Dodano: 09 Wrz 2009 18:31 ]
dobrze że poleciało sobie gdzieś w góre

... re=related


VAG maniak :)

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » czw wrz 10, 2009 09:36

panowie a co powiecie na firme w Wawie Nowoczesna Obróbka Silników...mam zamiar tam robic tozenie koła do PB wraz z wyważeniem całego układu tłokowo korbowego

miał ktoś może stycznośc z tą firmą?

http://www.nos.motoogloszenia.pl/

wyważenie wału ze sprzęgłem 400zł + wyważenie korb 40-50zł /sztcena nawet przystępna...


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob wrz 12, 2009 15:41

a moglbys jeszcze podac cene wywazenie kola zamchowego?



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » sob wrz 12, 2009 15:52

A jest w ogóle sens odchudzania koła zamachowego? Ja uważam, że nie. Załóżmy, że będę jechał piątym biegiem 80km/h, czyli 2000obr./min w moim MKII. Jadę sobie pod górkę i samochód zwalnia i trzeba redukować... :crazy:
Na fabrycznym kole może gorzej się zbiera, ale pod górkę idzie bez problemu na dużym biegu przy małej prędkości. No i do tego właśnie na wolnych obrotach silnik gorzej pracuje...


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob wrz 12, 2009 16:32

Xabingo, ktoś kto zakłada lżejsze koło zamachowe nie przejmuje się tym, co Ty wyżej napisałeś. Po za tym... miałem lżejsze koło w PF 126p i jakoś drastycznych spowolnień pod górkę nie odczułem, ale za to jak silnik się wkręcał na obroty :helm: a w takim wynalazku jak maluch każda przeróbka jest odczuwalna na plus.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » sob wrz 12, 2009 17:25

To dlaczego fabrycznie jest montowane takie ciężkie koło?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » sob wrz 12, 2009 20:38

Żeby się 'wygodnie' jeździło.


Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw wrz 17, 2009 11:14

Balti pisze:To dlaczego fabrycznie jest montowane takie ciężkie koło?
a dlaczego montowane są opony z bieżnikiem a nie slicki??



Awatar użytkownika
Maciek23
Forum Master
Forum Master
Posty: 1814
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie

Post autor: Maciek23 » czw wrz 17, 2009 16:00

sas_gti pisze:a dlaczego montowane są opony z bieżnikiem a nie slicki??
Bo sliki sa niepratyczne w jezdzie codziennej. Co do kola sie nie wypowiem bo nie smigalem nigdy na lzejszym kole, ale sporo osob widiz po tym modzie same plusy. Choc do 2,0 8v szkoda byloby mi osobiscie zachodu zeby sie w takie rzeczy bawic bez T. Kasy worek wpakujesz i moze ze 135Km pokaze wiec wielkie G. Juz sporo ludzi pisalo ze ten silnik sie nie nadaje na drobne mody typu walki, program itp
Ostatnio zmieniony czw wrz 17, 2009 16:02 przez Maciek23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » czw wrz 17, 2009 16:53

Maciek23 pisze:a dlaczego montowane są opony z bieżnikiem a nie slicki??
A jak byś na tym chciał jeździć, np.w deszczu?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » czw wrz 17, 2009 21:24

Witam Miałem taki komplet kiedyś 2e z krótka skrzynia i lekkim kołem kod jak dobrze pamiętam to 2Y . Ile było zebrane to ciężko mi powiedzieć bo kupiłem juz gotowe.
Przyspieszenie było nieporównywalnie lepsze niż z seryjna skrzynia. Silnik wiele szybciej sie wkręcał ale jazda w korkach albo "podjezdżanie" było kłopotem auto często gasło , nierówno pracował na wolnych obrotach .

co do 2.0 8v :) to chyba nie do końca tak jest nierozwojowe to jest 1.4 ;)
z tego co ja sie dowiadywałem to w granicach 2 - 2,5 tys możesz autko uzbroić na podobne osiągi jak seryjny abf .
Ostatnio zmieniony czw wrz 17, 2009 21:29 przez Miłek, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości