Grucha sterująca ciśnieniem turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
pany, zapina sie czujnik doładowania (każdy jest wyskalowany od -1 do 1,5 lub 2 Bar) na wężyk który idzie do gruszki
i na wolnych obrotach ma być -0,6 do -0,8 Bara podcisnienia
gruszka AWX IMO lepiej reguluje cisnienie, przynajmniej z moich porównan
i na wolnych obrotach ma być -0,6 do -0,8 Bara podcisnienia
gruszka AWX IMO lepiej reguluje cisnienie, przynajmniej z moich porównan
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 09:21 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Więc podłączę sobie na chwilę wskaźnik od doładowania w celu zmierzenia tego ciśnienia a przy chwili czasu zamienię tą gruchę w turbo i zobaczymy co będzie.
[ Dodano: 11 Wrz 2009 20:41 ]
Więc podciśnienie w przewodzie idącym do turbo wynosi 0,7 bar, czyli chyba dobrze.
a gruchę mam chyba jednak od awxa bo jest tych samych wymiarów.
[ Dodano: 11 Wrz 2009 20:41 ]
Więc podciśnienie w przewodzie idącym do turbo wynosi 0,7 bar, czyli chyba dobrze.
a gruchę mam chyba jednak od awxa bo jest tych samych wymiarów.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kurdę nie chcę mędrować ale może deczko za mało tego podciśnienia.Wczoraj trafiłem na Borę i cudowała w okolicy 2000 tzn, ciągła pulsacyjnie(wyglądało tak jak by gruszka wciągała i puszczała).Zmierzyłem podciśnienie i miała ok 0,65 ,znalazłem minimalną nieszczelność po czym podniosło się na 0.8 i autko o wiele lepiej chodzi.
dobra pytan pare:
1. jezlei dobrze rozumiem to po podlaczeniu wskanika na gruche od turbiny powinno pokazywac 0kolo -0,7?? czy moze byc tak ze jak sciagne wezyk przy zaworze (chyba n75) i podlacze miernik to tez powinno pokazywac ujemne??
u mnie sytuacja wyglada tak ze podaczas zjady cisnienia calkowicie brak, jak wcisne gaz to zalewa silnik, dzis sie troche bawilem i jak podlaczalem wskaznik tak jak wyzej pisaem to wskazowka nawet nie drgnela, a jak wezyk byl zalozony na zawor normalnie, to ciegne praktycznie wogole sie nie poruszalo, moze tlyko przy dosc ostrym dodaniu gazu, ale po chwili juz wogole
1. jezlei dobrze rozumiem to po podlaczeniu wskanika na gruche od turbiny powinno pokazywac 0kolo -0,7?? czy moze byc tak ze jak sciagne wezyk przy zaworze (chyba n75) i podlacze miernik to tez powinno pokazywac ujemne??
u mnie sytuacja wyglada tak ze podaczas zjady cisnienia calkowicie brak, jak wcisne gaz to zalewa silnik, dzis sie troche bawilem i jak podlaczalem wskaznik tak jak wyzej pisaem to wskazowka nawet nie drgnela, a jak wezyk byl zalozony na zawor normalnie, to ciegne praktycznie wogole sie nie poruszalo, moze tlyko przy dosc ostrym dodaniu gazu, ale po chwili juz wogole
A prawidłowo ile powinno wynosić podciśnienie w przewdoach w takim 1z??
Jest to gdzieś określone?
Jest to gdzieś określone?
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Oryginalnie nie, ale zakładając turbo VNT trzeba było zmienić sterowanie na podciśnieniowe.
Dlatego chciałbym się dowiedziec ile vakum pompa powinna wytwarzać tego podciśnienia??
Dlatego chciałbym się dowiedziec ile vakum pompa powinna wytwarzać tego podciśnienia??
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości