[mk2]ZIMNY PRZEWÓD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

[mk2]ZIMNY PRZEWÓD

Post autor: Radzik763 » śr lut 08, 2006 23:15

Mam do was małe pytanko??? Zaobserwowałem ze w moimnagrzani sie samochodu. do odpowiedniej tewp.(odpowiednia mysle ze jest jak wskazowka troszke wiecej odchylonanisz sie niz połowe ) Przewód dolny od pompy do chłodnicy jest zimny. Chciałem sie dowiedziec czy to normalny obiaw czy jakis objaw awarii.??? Za wszystkie posty z gory dziekuje. I jeszcze cos, załwarzyłem ze przy korku wlewu płynu w zbiorniczku wyrownawczym zaczeło robic sie mokro ,płyn jakos wydostaje sie na zewnącz. Czy moze golfiku1.6D po byc to spowodowane jakim nieporzadanym cisnieniem w układzie. :kac: :kac: :kac:
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2006 14:56 przez Radzik763, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » śr lut 08, 2006 23:18

Termostat do wymiany.Codziennie ktos pisze to samo.Skorzystaj z opcji szukaj.


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 08, 2006 23:28

SCRASH pisze:Termostat do wymiany.Codziennie ktos pisze to samo.Skorzystaj z opcji szukaj.
I nie zakładaj tyle tematów,żałożyłeś na Diesel to po co tu? :panna:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lut 08, 2006 23:43

Kolega regulaminu nie czytał chyba, a dodam, że jak w dieslu robi się ciśnienie to istnieje prawdopodobieństwo pękniętej głowicy między zaworami.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw lut 09, 2006 20:18

wymien termostat tylko na firmy WAHLER i problem znikinie nie otwiera termostat waz za to jest zimny i pewnie nawet sie nie załacza wentylator i dlatego wna zbiorniczku jest mokro bo cisnienie wywala plyn nakretka od zbiornicza i zrob to szybko bo przegrzejesz motor



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw lut 09, 2006 21:50

Czesc. Ale ci sie oberwalo :) A czy gora chlodnicy jest goraca? I gorny przewod tez? Jesli wywala ci plyn spod korka tzn jak to napisal kolega golfir ze w ukladzie jest za duze cisnienie. a to moze byc spowodowane przegrzaniem lub peknieciem glowicy (odpukac). Mozliwe jest ze przy takich mrozach jak ostatnio po prostu termostat sie nie otwiera calkowicie bo nie musi. I wtedy dolny przewod bedzie zimny. Termostat jest tak zaprojektowany zeby w przypadku uszkodzenia otwieral sie calkowicie i nie powodowal przegrzania silnika. No chyba ze cos przeszkadza mu w otwarciu. Ja osobiscie polecam sprawdzic termostat podgrzewajac go w garnku z woda i wyczyszczenie miejsca jego osadzenia. I jesli masz dostep do kogos kto moglby ci pozyczyc korek na jakis czas to sprobuj zalozyc inny. Moze w twoim poprostu uszkodzil sie zaworek cisnieniowy. Daj znac co osiagnales. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw lut 09, 2006 22:10

po pierwsze
SCRASH pisze:Termostat do wymiany.Codziennie ktos pisze to samo.Skorzystaj z opcji szukaj.
popieram w 100%

po drugie
KamilW pisze:Jesli wywala ci plyn spod korka tzn jak to napisal kolega golfir ze w ukladzie jest za duze cisnienie. a to moze byc spowodowane przegrzaniem lub peknieciem glowicy (odpukac).
zbyt duże ciśnienie może mieć dziesiątki przyczyn:
* np.za duża ilość płynu( nie zapominajmy,że przy walniętym termostacie jest tylko mały obieg),
* walniety korek od zbiorniczka,
* zapchane odpowietrzenie itp.
powodów może być dziesiątki a głowica to ostateczność

ja przerobiłem u siebie wszystko łącznie z regeneracją głowicy itd. a przyczyną okazało sie zapchane odpowietrzenie chłodnicy :\

POZDRO


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 09, 2006 22:24

Trochę za bardzo straszycie. To że trochę mokro przy korku to może być tylko zabrudzony zawór w nim i nieszczelny przez to. To że dolny wąż zimny nie musi oznaczać zepsutego termostatu tylko dokładnie na odwrót.Może być sprawny. Przecież jakby sie nie otwierał w ogóle to temperatura nie byłaby ciut powyżej 90 tylko dużo więcej. Oczywiście po jeździe bo na wolnych w zimie się disel nie nagrzeje. Jasne że może być gorzej ale to jeszcze nie takie pewne i nie tragizowałbym bez sprawdzenia najprostszych rzeczy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw lut 09, 2006 22:41

Popieram Pawla. Sprwdzanie zawsze zaczynam od najtanszych i najprostszych rzeczy. Dlatego proponowalem pozyczenie od kogos korka i sprawdenie czy na innym tez chlapie. takze popieram Pawla. A co do sposobow rozwiazania problemow. Rzeczywiscie tego brakuje. jak jest duzo porad to na dobra sprawe nie wiadomo ktora byla dobra. Pozdro



greg

Post autor: greg » czw lut 09, 2006 22:42

taz pisze: istnieje prawdopodobieństwo pękniętej głowicy między zaworami
pomiędzy zaworami to dość częsty przypadek - gorzej jak pomiedzy zaworem a płaszczem.....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości