jak zalozyc pierscienie na tlok w 1.9 tdi 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » czw wrz 10, 2009 15:29

dzieki Michaś_1977 . ja tez znalazlem znalazlem


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

gnyba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:38
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: gnyba » sob wrz 12, 2009 06:34

tedeI 66kw pisze:mi powiedzieli 25zeta od sztuki wserwisie od sroby masakra a w normalnym sklepie nie maja. chyba je zaloze na kleju. a jaki ten klej polecacie?

nie ma obowiązku wymiany śrub na nowe za każdym razem, nawet fabryka takiej możliwości nie przewidziała w podręczniku gwarancyjnym co strikte skutkuje brakiem takich wymian przy naprawach i rozliczeniach gwarancyjnych.,


w jaki sposób ustawisz pierścienie to już wola mechanika, jedni ustawiają co 1/3 obrotu tzn. 120 stopni kontowych inni co 90, a jeszcze inni ustawiają w lini i mają to głęboko gdzieś. Pierścienie i tak ustawią się wedle ich widzi miszie, a oleją mechanikowskie ustawienia.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » sob wrz 12, 2009 16:21

zabba88 pisze:Kup panewki Kolben schmita nominalne. Wydatek ok 90zl. A chodza w ori. A to dymienie morze tez byc spowodowane zlym ustawieniem rozrzadu. Sprawdz czy walek jest dobrze ustawiony a pozniej dopiero szukaj dalej. To sprawdzenie cie akurat nic nie kosztuje

zaplon dobrze byl ustawiony. do mechanikow juz nie jezdze po tym jak mi wyczyscili wtryski szczotka druciana. aktualnie silnik powolutku skladam a panewki wlasnie takie kupilem. :grin:


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » ndz wrz 13, 2009 17:34

Witam.
Ja u siebie trzy razy zdejmowałem korby (problemy z wałem) i za każdym razem skręcałem na te same śruby.
Mechaniory co ciągle grzebią w tdi odradzili mi nowe śruby bo w dwóch autach mieli przypadek pęknięcia śruby podczas jazdy i kupę bałaganu.
kupiłem loctite skręciłem i jakieś 50kkm mam za sobą ale lepiej nie krakać.. :helm:



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » ndz wrz 13, 2009 20:16

po tym co sie dowiedzialem to nawet chyba glowice przykrece na starych srobach.


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 13, 2009 21:40

tedeI 66kw pisze:po tym co sie dowiedzialem to nawet chyba glowice przykrece na starych srobach.
Tego to bym Ci nie radził robić.Możesz się przejechać i to już przy dokręcaniu.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » ndz wrz 13, 2009 21:54

Michaś_1977 pisze:Tego to bym Ci nie radził robić.Możesz się przejechać i to już przy dokręcaniu.





no wiem ale jak cos to wkoncu wyprobuje moj sprzet do wyciagania zerwanych srob. w benzyniakach jak dokrecalem stare to sie udawalo zobaczymy co tu sie bedzie dzialo


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 14, 2009 06:46

Powodzenia...
Tych śrub,to chyba nawet nie nawiercisz :chytry: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pn wrz 14, 2009 08:09

Michaś_1977 pisze:Powodzenia...
Tych śrub,to chyba nawet nie nawiercisz :chytry: .

spokojnie biore to na siebie. jak sie nie nawierci to sie dospawa cos. nic sie nie martw na wszystko jest jakis sposob :grin:


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

gnyba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:38
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: gnyba » wt wrz 15, 2009 18:23

Michaś_1977 pisze:Powodzenia...
Tych śrub,to chyba nawet nie nawiercisz :chytry: .

jak któraś ze śrub sie ukręci czy pęknie to wypiję 0,7 duszkiem;] a że mi sie takie szczęście nie przydarza to i się nic nie urwie i ja se nie wypiję ;]



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » wt wrz 15, 2009 19:38

gnyba pisze:jak któraś ze śrub sie ukręci czy pęknie to wypiję 0,7 duszkiem;] a że mi sie takie szczęście nie przydarza to i się nic nie urwie i ja se nie wypiję ;]

no wiesz to moze wypij to 0.7 bo miesiac temu koledze sroba sie urwala na rowno z blokiem silnika. ale byly juz kilkadziesiat razy odkrecane i przykrecane to nie ma co sie dziwic. tylko jak bedziesz pil to nakrec to widowisko i wrzuc tu :grin:

[ Dodano: 15 Wrz 2009 22:49 ]
w tym temacie jeszcze chcialem sie dowiedziec jak mam zalozyc pierscien zgarniajacy bo nie wiem. jak go scisne to ma byc przerwa miedzy zamkami pierscienia i tak go wlozyc?


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr wrz 16, 2009 20:40

tedeI 66kw pisze:jak go scisne to ma byc przerwa miedzy zamkami pierscienia i tak go wlozyc?
powinna być jak najmniejsza. włóż pierścień do cylindra i zobaczysz



arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 07:05

piter_s pisze:remont to jak być wał szlifną i tuleje cylindrów.
i ja już bym podziękował za silnik na nowych tłokach naprawczych.
Teraz robią szais jeśli chodzi o tłoki a to dlatego że nie są tłoki sezonowane i pod obciążeniem puchną.
Auto będzie pierwsze górę widzieć jak kierowca. na diesięć kompletów może na jeden dobry trafisz. ja już nie jeden silnik robiłem i jeśli cylindry są zużyte to polecam tulejowanie które choć droższe to pozwala zostawić fabryczne tłoki, jeśli nie ma progów to zmieniam tylko pierścienie i ewentualnie ine jeszcze elementy które są już zużyte, i jeszcze nigdy nie miałem reklamacji a ile razy robiłem silniki po szlifie tyle razy właściciele skarżyli się że silnik słabnie zwłaszcza pod górę cz przy wyprzedzaniu a silniki które robiłem metodą czy tulejowania czy tylko "szwedzki" remont nigdy do mnie ponownie nie wracały na poprawki chyba że jakś drobnostka ale reklamacji na te drugie nigdy nie było więc wniosek prosty.
Ponoć dobre naprawcze tłoki tylko w niemczech idzie dostać ale cena zaporowa bo z tego co słyszałem to około 650 za jeden uzbrojony tłok.
jeśli pomnożyć przez ilość tłoków mało komu będzie chciało się wyłożyć taką kwotę na remont silnika gdzie same tłoki będą kosztować ponad 2500zł, a do tego jeszcze panewki, uszczelki, simmeringi. wtedy nie wiem czy wogóle jest sens wtedy wykładać takie pieniądze na silnik który i tak już nigdy nie będzie miał takiej sprawności jak silnik na fabrycznych częściach.
To tyle ode mnie.
\Pozdrawiam wszystkich



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości