schemat ustawienia rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr wrz 16, 2009 18:31

damcio151 pisze:wszystko fajnie, ale zegar nic Ci nie da , ponieważ kąt będzie skorygowany
sprawdzę i porównam przy nadarzającej się okazji :wink:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 16, 2009 20:14

damcio151 pisze:wszystko fajnie, ale zegar nic Ci nie da , ponieważ kąt będzie skorygowany
nie bardzo masz racje

na zegar ustawia sie to samo co vagiem, n108 dziala dopiero po odpaleniu auta


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 16, 2009 20:59

Adamm pisze:na zegar ustawia sie to samo co vagiem, n108 dziala dopiero po odpaleniu auta
niby tak, masz rację, ale moim zdaniem vagiem ustawia się to precyzyjniej, choć wiadomo przesunięcie o kilka jednostek to nie problem
z tym n108 to faktycznie, troszkę się pospieszyłem ;) do jego pracy potrzebne jest odpowiednie ciśnienie , a co z tym idzie silnik musi pracować



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości