Spadek mocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Spadek mocy
Mam golfa III 1,9 TDI. Powinien mieć 110 KM a ma tylko 95KM(sprawdzane na hamowni). Co może być przyczyną spadku mocy aż o 15 KM. Przebieg to 175 tyś.[/b]
Wszystko moze miec na to wplyw.Paliwo jakiego uzywasz,naprawy jakie miales przeprowadzone,czy zamienniki byly zastosowane i jakiej jakosci.Dochodzac do wieku auta ze z kazdym rokiem i tysiacami przejechanych kilometrow sprawnosc i moc silnika spada.Moze tracisz ta moc na turbinie przy tym przebiegu i zaleznosci jak byla eksploatowana.Jak auto bylo uzytkowane,czy deptane ostro i potocznie mowiac zarzynane,czy ciagalo przyczepe(nie raz ale np.regularnie) itp
Kotory to jest rok?
Pozdrawiam
Kotory to jest rok?
Pozdrawiam
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Sa rozne przyczyny spadku mocy. Moze to byc zbyt male cisninie ladowania, za mala dawka wtrysku, za mala kompresja, zly kat wtrysku, i tak prawie w nieskonczonosc. Moze masz jakies podejrzenia co do powodu, cos cie niepokoi( oczywiscie oprocz spadku mocy), cos nie dziala jak trzeba? To pomoze zawezic potencjalne grono przyczyn.
słuszna uwagaAdamtd pisze:Jakiej hamowni??? Podwoziowej?? No to spadek mocy wynika z tego, że zapomniałeś wyjąc silnik z auta i układ napędowy zjądł to co miał zjeśćKwiatek79 pisze:(sprawdzane na hamowni)
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
ale baniaaaaa...najmadrzejsza uwaga w calym tym temacie...ehh dochadza straty na uklad napedowy przeciez...Adamtd pisze:(sprawdzane na hamowni)
Jakiej hamowni??? Podwoziowej?? No to spadek mocy wynika z tego, że zapomniałeś wyjąc silnik z auta i układ napędowy zjądł to co miał zjeść
Nalezy Ci sie pkt !!!!
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Tylko jest panowie jedno ale. Przed pomiarem momentu obrotowego silnika hamownie sie kalibruje pod dany samochod tzn: Hamownia zaczyna napedzac kola samochodu ktory ma wlaczony bieg i wcisniete sprzeglo. Mierzony jest moment obrotowy jaki hamownia musi zuzyc do pokonania oporow w lozyskach, mechanizmie roznicowym, skrzyni biegow. Specjalny program oblicza poprawke i uwzglednia ja przy pomiarze momentu obrotowego silnika daltego przy takim pomiarze blad w stosunku do hamowni silnikowej wynosi najwyzej 1%. I nie mozna tym ze pomiar prowadzony byl na hamowni podwoziowej tlumaczyc takiej roznicy w momencie obrotowym jaki tu byl przytoczony. Takze nie swietowal bym jeszcze zwyciestwa i szukal przyczyny gdzie indziej jak to wczesniej pisalem Pozdrawiam
Problem jest taki, że nas przy tym nie było i nie wiemy jak i co ktoś robił i czy na sprawnej hamowni i tu pojawia sie wątpliwość. Gdyby pomiar był przeprowadzany zgodnie z normą DIN dla silników - wątpliwości byłoby mniej.KamilW pisze:Takze nie swietowal bym jeszcze zwyciestwa i szukal przyczyny gdzie indziej jak to wczesniej pisalem
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Kat wtrysku
Jesli rozrzad byl wymieniony porzadnie to kat nie powinien sie zmienic. Ale proponyje kontrole prawidlowego zalozenia paska tzn czy po ustawienu jednego wyciecia na znak ustawczy czy inne kola tez sie idealnie ustawiaja na znakach. Wiem z doswiadczenia ze nie latwo jest to osiagnac a nawet przesuniecie ktoregos kola wzgledem paska o jeden zab powoduje znaczna zmiane katow rozrzadu lub/i wtrysku. Co moze powodowac calkowita zmiane parametrow silnika Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości