![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/9a150a207767c2c809c6ef681e7a.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_c65974a8a0f11226f114eacde7ed605.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_ab2857b767dde75a59b8541cdf4eb92.jpg)
Ale wracając do początku mojej historii z Golfikiem. Auto kupiłem jako absolutny oryginał, w dosyć dobrze wyposażonej wersji Comfortline. Samochód został sprowadzony z Francji w 2007 i od tego czasu jest w moich rękach.
MODEL: GOLF MK4 2000
SILNIK: TDI ASV
MOC: 110@235Nm
MODY POD MASKA: Brak
ZAWIESZENIE: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
KOŁA: Alufelgi VW "15"
NADWOZIE: Seria 3D
WNĘTRZE: Seria
AUDIO: VW gamma
Seryjnie auto zostało wyposażone w:
•Centralny zamek
•Szyby termoizolacyjne, zielone
•Fotele kierowcy i pasażera, z regulacją wysokości
•Kieszenie w oparciach przednich siedzeń
•Tapicerka welurowa "Motion"
•Klimatyzacja elektroniczna "Climatronic"
•System "Easy Entry"
•ABS
•ASR (system przeciwdziałający ślizganiu się kół samochodu przy przyspieszaniu)
•Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera + boczne
•Gniazdko zapalniczki w bagażniku
•Zagłówki z przodu i z tyłu, z regulacją wysokości
•Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach
•Lusterka elektryczne i podgrzewane, ze szkłem w odcieniu niebieskim
•Szyby elektryczne, z funkcjom domykania
•Uchwyty do mocowania bagażu w przestrzeni bagażowej
•Wspomaganie kierownicy
2007
W dniu zakupu
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
2008
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1030/f573e1f866a2fc3bm.jpg)
Poniżej cała historia samochodu
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
Pierwszy mod to nowe felgi, pozbyłem się oryginalnych 15 i zakupiłem OZ 7,5x17 i opony Good Year F1 195/45/17
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/187/c87bfa91520e6952m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/271/4f6080d5d3ca864dm.jpg)
Pierwsze przymiarki felg na samochód i od razu było wiadomo że bez obniżenia się nie obędzie
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/187/ce584e670ec76077m.jpg)
Parę fotek wnętrza golfa:
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/274/b38329d248f45e9em.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/271/1442b69c8138ca5am.jpg)
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/162/0a04a45eaf5f4887m.jpg)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/275/d1dbc1a2324ae950m.jpg)
Zimom udało mi się zakupić lampy IN PRO na przód. Wkłady zostały pomalowane na czarny mat, dołożone zostały podwójne kierunki a podświetlanie ringów zostało zmienione na śnieżno białe (diodowe)
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/276/147b4d6d4d0dd068m.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/270/45068a9fd6faf17cm.jpg)
2009
Golfik dostał także nowy front: grill bez znaczka, lampy IN PRO i najważniejsze, dokładka przedniego zderzaka od wersji 25 Jahre. Zostały także pomalowane listwy w kolor auta, a na klapie wylądował daszek z pakietu 25 Jahre
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/275/9f06960fe7968796m.jpg)
Nowy gwint LOWTEC
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/890/e8f849fef5b9edf0m.gif)
Gwint LOWTEC już na aucie, zostały także zamontowane progi i dokładka tylnego zderzaka od wersji 25 Jahre. Wrócił grill ze znaczkiem w czarnym macie, a do przednich lamp trafił zestaw xsenonów o barwie 8000 K
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/162/33cd2515c92403dbm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/271/05fe9eb3d9023229m.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/271/8540eb8ed7866e4bm.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/271/3740d2aaaaa703d2m.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/271/a9ed8c78accbb6fbm.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/274/601e6c7ecaa80cf0m.jpg)
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/162/51bec83f757f9facm.jpg)
Doszły nowe wycieraczki płaskie BOSCH AEROTWIN i na takim setupie golf przelatał prawie cały sezon 2009
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/270/94d81c8af11b05b4m.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/187/0758e979c5de7f60m.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/130/c85ac41b5dd5dcdam.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/275/57290255505bd41bm.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/271/b6ba5bdf499252f8m.jpg)
Na koniec sezonu doszły dystanse na przód o grubości 15mm
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/271/714a949b5959a6dfm.jpg)
2010
Przyszedł czas na nowe buciki na sezon 2010. Wybór padł na felgi od Audi RS6 w rozmiarze 8,5x18, do tego zostały założone opony FALKEN FK 452 w rozmiarze 215/40/R18
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/271/a008f95e8216ddbdm.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/276/2bf9415d37b36ef3m.jpg)
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/275/20fffcdb31a41342m.jpg)
Tak się prezentuje nowy felunek na samochodzie
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/271/e5b9a9915eeb56f8m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/271/601faa578d1b2054m.jpg)
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/162/e9721f17fbc44899m.jpg)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/275/40f8ef3cc24d97c1m.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/130/a9b782fa18661364m.jpg)
Wykresik z hamowni, golf wypluł na rolkach 115KM@246NM
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/480/eab4cbd4df4a3237m.jpg)
Doszedł zegar doładowania BOOST z serii SMOKE firmy AUTO GAUGE
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/276/957c51ec20173014m.jpg)
Nabyłem w dobrych pieniądzach kubły od Audi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/497/3c66428994864be2m.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/498/26dd5570f6a0fb8cm.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/498/c49c5693a153172dm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/491/0cd11a4f820dccb8m.jpg)
Tak golfina prezentuje się w całej okazałości na sezon 2010 po założeniu felunku, dystansów 2x3mm przód i 2x8mm tył i skręceniu gwintu na -60
![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/284/fab6354aa7f6ecf0m.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/283/bbc7b23f8da96042m.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/200/8217314fc0f8739dm.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/284/2d1b3db9997ec86bm.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/200/1926162d268378eam.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/283/3e48a52ce691567cm.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/200/e12f668ecab87381m.jpg)
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/175/fb272374ec082983m.jpg)
Nowe zimówki Dębica Frigo i setup zimowy
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/480/200fc1b95cfdac11m.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/498/b19f7dc82ccbf6fem.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/477/279197f96244913cm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/491/ac0223d84e52305am.jpg)
Zakup i odnowa skręcanych 2-częściowych ATS Planet 2 w rozmiarach przód 8,5J17, tył 10J17
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/471/9b052c891a4a296fm.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/477/874aab81634a01cam.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/332/46104e585911054fm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/491/3d4746a54f82a795m.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/497/a19457b24946940am.jpg)
2011
Trafiły się nowe, ciekawsze koła na sezon więc ATS-y zostały sprzedane. A nowe koło to 2-częściowe RH ZW4 8,5J18 i 10J18, obecnie 9J18 i 10J18
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/931/fe6821e97ba24346m.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/929/053e89e8c65f6bcbm.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/882/85ffb3f670e0bd16m.jpg)
Adaptery do nowych alu RH: 2x25mm i 2x20mm
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/739/8a4ffff09dd5dd2dm.jpg)
Opony Nankang NS-II 215/35/18 i 225/35/18
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/890/02690ff36aa42493m.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/937/b37f63036217e589m.jpg)
Opony na felgach
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/929/1c1ec58b7e8b3892m.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/931/c201282b5e67d040m.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/877/4b4598a6682cf61dm.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/908/d0545fcbdc466a06m.jpg)
Pakiet US
- zderzaki US
- listwa pod obrysy US
- białe obrysy
- lampy US na tył
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/901/6cce0f33a3a62c9dm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/909/249241419db550aam.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/916/635e6d16fc6dfaaem.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/884/b17c674f65ef1fd1m.jpg)
Wtryski 0.216 BOSCH
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/908/d70481fbfa97f50em.jpg)
Nowa antena CB/FM/GSM SIRIO TRIFLEX
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/937/597cdd540e6f5893m.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/919/a5fe7bd35a864925m.jpg)
Autko po odbiorze od lakiernika po malowaniu całego nadwozia
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/963/782cfefe1b7f9ae2m.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/776/8885141490a87446m.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/973/11867dea86551addm.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/963/4e3cbfe2d446b608m.jpg)
Doszedł nowy gwint, coś markowego KW V1 INOX
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/929/6f57b1cf7ef93430m.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/929/3d60385f15112985m.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/732/a3e61d833743d5dcm.jpg)
Nowe radio PIONEER DEH-P7700MP
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/902/b7350de47e7435c0m.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/930/8377f7f4f6c1296am.jpg)
I doszło coś z jeszcze wyższej pułki: KW V2
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/902/71754c6afdf8558am.jpg)
Foto z nowym kołem i ze skręconym gwintem
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/926/858c64f22fdb5a51m.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/973/0ecbf78602399daam.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/921/90cf5f1d5fe90b78m.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/973/f9347d9bfc6ebf23m.jpg)
Parę drobiazgów z ASO:
- podszybie
- nakładki na zawiasy maski
- nakładki na błotniki
- zaślepka na spryskiwacz tylnego ramienia wycieraczki
- emblemat tylnej kalpy
- ramiona wycieraczek typu AEROTWIN na przód
- płaskie oryginalne pióra wycieraczek AEROTWIN
- nowe szkło lusterka prawego
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/954/538ddda42845cba7m.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/963/dda1b5b576602b37m.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/963/724efc429eff00a8m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/953/87b14d9718f8079cm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/945/b559a59b34824cc5m.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/963/96555241111fb5ecm.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/926/9fc122647091b6ffm.jpg)
ORI XENON
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/885/676761c3494cbdf1m.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/885/64179be69a847a5bm.jpg)
Xenon i obrysy na aucie
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/779/b1d07ddd13c7738em.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/948/b892c8143de2f900m.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/929/6dbff0a25fb72fdcm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/948/80104d48f141fd77m.jpg)
Założone progi z wersji 25 Jahre. I setup na sezon 2011 w pełnej okazałości
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Obrazek](http://img709.imageshack.us/img709/2107/dsc07294amodified.th.jpg)
![Obrazek](http://img36.imageshack.us/img36/3027/dsc07305amodified.th.jpg)
![Obrazek](http://img710.imageshack.us/img710/6623/dsc07299amodified.th.jpg)
![Obrazek](http://img51.imageshack.us/img51/1148/dsc07318amodified.th.jpg)
Nowy costumowy licznik, lampka z Passata W8 i gałka zmiany biegów
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![Obrazek](http://img824.imageshack.us/img824/601/dsc07n486modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img12.imageshack.us/img12/4238/dsc075t68.th.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1296/c29e38f379964422m.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1341/d29d589a59245d2fm.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1341/fac62251ef612408m.jpg)
Foto z nowym dupowozem, więc 2xMK4
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![Obrazek](http://img824.imageshack.us/img824/7839/dsc07510modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img36.imageshack.us/img36/7630/dsc07522modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img7.imageshack.us/img7/8248/dsc07515modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img804.imageshack.us/img804/828/dsc07501modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img215.imageshack.us/img215/9391/dsc07525modified.th.jpg)
Ostatnia sesja w sezonie 2011
![Obrazek](http://img715.imageshack.us/img715/5562/dsc07377modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img585.imageshack.us/img585/5538/dsc07407modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img252.imageshack.us/img252/4452/dsc07408modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img220.imageshack.us/img220/4797/dsc07387modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img812.imageshack.us/img812/892/dsc07393modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img832.imageshack.us/img832/1904/dsc07399modified.th.jpg)
Po zakończeniu sezonu golf znalazł się w kalendarzu VWlkp.pl Będzie pamiątka na ścianę
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1308/23c2062d6293f3bcm.jpg)
2012
Zaczęło się kompletowanie gratów do AIRa
- okucia zrobione pod gwint KW V2 który był już wcześniej w aucie
- poduszki RUBENA podwójny bałwanek z przodu i potrójny na tył
- węże poliuretanowe 8mm + złączki, trójniki...
- zawory 1/8", po jednym wpuszczającym i 2 wypuszczające na oś
- butla 10L w czarnym macie
- 3 manometry 52mm
- pilot trzy-przyciskowy do sterowania zawieszeniem z poza auta
- kompresor VIAIR P90
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/1353/acf40746cd663e32m.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/1353/ddd6a3b8ae2df2e0m.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1220/4bf23332439ae081m.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1220/716fd03330acc0ddm.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1201/4e675e9e9c475695m.jpg)
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_f9f54f4f8767f42ec91377df48ca.jpg)
Pierwsze strzały z zamontowanym już AIRem
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Obrazek](http://img834.imageshack.us/img834/1044/dsc07724modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img824.imageshack.us/img824/2339/dsc07712modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img840.imageshack.us/img840/2415/dsc07713modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img214.imageshack.us/img214/4389/dsc07725modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img33.imageshack.us/img33/1413/dsc07729modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img826.imageshack.us/img826/7794/dsc07738modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img811.imageshack.us/img811/5974/dsc07739modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img651.imageshack.us/img651/9686/dsc07745modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img23.imageshack.us/img23/2071/dsc07751modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img694.imageshack.us/img694/6133/dsc07752modified.th.jpg)
I przyszedł czas na długo oczekiwane modyfikacje silnika
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
- zestaw sprzęgła G60 SACHS (docisk, tarcza, łożysko)
- koło zamachowe jednomas G60
- FMIC z T5 z orurowaniem ze nierdzewki i map sensorem z ARLa
- wydech 2,5" na pełnym przelocie, na końcu z polerowanym kranikiem 3"
- pompa ORI 11
- wtryski 230 na końcówkach FRATELLI BOSIO
- rura dolotowa z filtra do TURBO od ARLa i obudowa filtra której nie ma no fotach
- TURBO GT2256V z Merca 2,7CDI
- kolektor ssący z ARLa z flanszą zamiast EGRu
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_cfd52ec709471c74a6123f69c7e.jpg)
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_a7b8bcfa6cb1e771374e6e9925ac.jpg)
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_54e8c43e77c62bd2e9264ad98b7bf2.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1550/1674369291bd3230m.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1555/b8e679797d1adf49m.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1574/6d2f7a8fc2a98cf5m.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1547/033d73a847b8bdcbm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1538/27ed632a94614e9bm.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1405/b0f45de6364674e2m.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/378/024c4e1124cd47cem.jpg)
Wpadła obudowa akumulatora i chromowany siłownik. I obecnie tak to wygląda pod maską
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1562/a077d116b0908416m.jpg)
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_76669a20b17753b38106c119637.jpg)
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_0a23c38f630c82a79cc11a1cdec116.jpg)
Auto przeszło polerkę co pozwoliło usunąć hologramy i drobne ryski z lakieru:
![Obrazek](http://img841.imageshack.us/img841/2571/dsc07970modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img268.imageshack.us/img268/3372/dsc07973modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img69.imageshack.us/img69/3181/dsc07979modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img42.imageshack.us/img42/531/dsc07989modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img560.imageshack.us/img560/6310/dsc07991modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img225.imageshack.us/img225/5411/dsc07997modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img833.imageshack.us/img833/3243/dsc08010modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img11.imageshack.us/img11/291/dsc08012modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img703.imageshack.us/img703/8086/dsc08048modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img207.imageshack.us/img207/3067/dsc08075modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img266.imageshack.us/img266/9598/dsc08098modified.th.jpg)
![Obrazek](http://img232.imageshack.us/img232/8940/dsc08114modified.th.jpg)
VAG EVENT 2012
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_c9e3542164e5104ce4a4b8ab33ab.jpg)
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_453e8bd7ac345e69fb591d623001b7.jpg)
2013
Detale do środka
- podstopnica i nakładki pedałów z Audi TT
- dywaniki z grubego weluru
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_1b5ec8dca2abed071b6fc8631f6.jpg)
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_2d06d55b82e9c05bdcecdc8bb71d1f.jpg)
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_a174c34972d457c70be8c23379e.jpg)
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_c7444c521c6c1a2aa123340c9a3.jpg)
Nówki opony Nankang NS-II 215/35/18
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_b156fba39c8633bc5b0f73ed1acef.jpg)
Oponki siadły na felgach, o dziwo bez większych problemów i nie ucieka z nich powietrze. Dla porównania 215/35/18 vs. 225/35/18 na feldze 10J
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_1299af6dcc0b869b3ae10994e35.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_a4ef09f262412a0d65baa1204c823.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_60adb0f564de4b5d056ae9482946d7.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_11670e51538562038fffb92979d05.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_22d3efd01a2fef415047426caf2f6.jpg)
Koła trafiły na auto, do tego doszedł 3 stopniowy negatyw i w końcu udało się jakoś fajnie upchnąć koło w nadkolu
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_3c0d81e60e9212cd3f91af3e43e.jpg)
I jakieś fotki przed sezonowe jeszcze ze śniegiem w tle
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_1ed79130a63b66478f90e9b5b4e.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_29fc108e6956daafaca22d52659b.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_9fd19762cd7d57e8ddfd4da0bdf.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_e4e1121ce64fe2bebee0009c45586.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_57074ac019bbb55630c8f0336e8a.jpg)
Następne frykasy do środka:
- kierownica obszyta na wzór R32 obszyta przez CARSDREAM
- włącznik świateł z Polo 6R
- komplet ORI dekorów z R32/25th szczotkowane aluminium
- komplet klamek R32 szczotkowane aluminium
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_af03332878f36e57689b1e8054c98a9.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_5ead2af9032f9767294bf293c8542d.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_cacef9e9fced574c29b14963f56ed31.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_6b6b550317de2bc9691cb7a847cc047.jpg)
Strojenie - wynik 194KM@389NM
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_5d03c417890d5c3effb0f6f497b5e1.jpg)
Stołki z S3 w skórze
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_6616e28fba7f7b9c3122c48e634bc.jpg)
Wszystkie elementy wnętrza zostały zamontowane i wygląda to tak
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_16d1670bed749a7c9e23a0b54699.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_b66243712f987a06904203b6dc48.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_5f8c8d041c255190093b1b11bf5fb.jpg)
VAG EVENT 2013
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_282bb173cc650efd2e67a5ba84a.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_457233af8eed3920f07462750e0f35.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_95e8b76bfbe823466be57738b7d4ed8.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_3679e3672ad8e45e6742bd02dfed.jpg)
Foty z sezonu
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_974387c4a1e22c9ed8cc76f5e5a9a39.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_54163f6dc9c9d0fd920e1b90a71ad.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_1c940e51f84c861235cd6cdda498d.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_1afae74899d87d1016e96aa21e5bebb.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_651b85093ae27e3e0a07e0cf8f9d73.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_0d78e7303373ed64c2d89131996bc.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_b2bc0f1091eedd1ada904451bf62.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_52a2984ff4707f23eebce55ab0f0a.jpg)
Tak więc auto przeszło modyfikacje:
MODEL: GOLF MK4 2000
SILNIK: TDI ASV
MOC:
- seria 115km@246Nm
- stage 1 ok 130KM@280NM
- stage 2 obecny 194KM@389NM
MODY POD MASKA:
1) stage 1
- EGR out
- katalizator out
- wtryski 0.216 BOSCH
2) stage 2 obecny
- zestaw sprzęgła G60 SACHS (docisk, tarcza, łożysko)
- koło zamachowe jednomas G60
- FMIC z T5 z orurowaniem ze nierdzewki i map sensorem z ARLa
- wydech 2,5" na pełnym przelocie, na końcu z polerowanym kranikiem 3"
- pompa ORI 11
- wtryski 230 na końcówkach FRATELLI BOSIO
- rura dolotowa z filtra do TURBO od ARLa i obudowa filtra której nie ma no fotach
- TURBO GT2256V z Merca 2,7CDI
- kolektor ssący z ARLa z flanszą zamiast EGRu
ZAWIESZENIE:
1) gwintowane LOWTEC z możliwością regulacji wysokości
2) gwint KW V2 z regulacją twardości, brak stabilizatora, twarde odboje TA-Technixa
3) AIR zbudowany na gwincie KW V2 z regulacją twardości, +3 stopniowy negatyw na tylnej
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: tarcze BREMBO + klocki FERODO Premier
Tył: seryjne tarcze + Klocki FERODO
Płyn hamulcowy: FERODO
KOŁA:
1) 17"x7,5J OZ opony: Good Year F1 195/45/17
- dystanse po 15mm przód / 20mm tył
2) 18"x8,5J RS6 opony: FALKEN FK 452 215/40/18
- dystanse po 3mm przód / 8mm tył
3) 17"x8,5J przód, 17"x10J tył ATS Planet 2
4) 18"x9J przód, 18"x10J tył RH ZW4 opony: Nankang NS-II 215/35/18 i 225/35/18
- adaptery 25mm przód / 18mm tył
4,5) 18"x9J przód, 18"x10J tył RH ZW4 opony: Nankang NS-II 215/35/18
- adaptery 25mm przód / 20mm tył
NADWOZIE:
- kompletny pakiet od wersji jubileuszowej GTI 25th ANNIVERSARY (nie żaden laminat)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
* progi
* hokej tylni
* hokej przedni
- Pakiet US
* zderzaki US
* listwa pod obrysy US
* białe obrysy
* lampy US na tył
- ORI XENON (wcześniej lampy IN PRO przerobione według własnego pomysłu)
- pomalowane listwy w kolor
- ORI płaskie ramiona i wycieraczki AERO
- klap tylna na pól gładko
- antena CB/FM/GSM SIRIO TRIFLEX
- duże lewe lusterko
WNĘTRZE:
- kierownica obszyta na wzór R32 obszyta przez CARSDREAM
- włącznik świateł z Polo 6R
- komplet ORI dekorów z R32/25th szczotkowane aluminium
- komplet klamek R32 szczotkowane aluminium
- kratki nawiewów od R32
- lampka wnętrza z Passata W8
- podstopnica i nakładki pedałów z Audi TT
- skóra z Audi S3
- zegar doładowania BOOST
- costumowy licznik
- gałka zmiany biegów z wersji Generation + ramka ze szczotkowanego aluminium
AUDIO:
- radio PIONEER DEH-P5730MP (obecnie PIONEER DEH-P7700MP)
- głośniki seryjne PHILIPSA
PLANY:
Czas pokarze
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
PozdraVWiam
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)