Kopci na BIalo . ubywa oleju natomiast turbo OK????
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- otles2
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
- Kontakt:
Kopci na BIalo . ubywa oleju natomiast turbo OK????
Witam jestem swiezo po wymianie tlokow , uszczelki pod glowica , oleju i plynow, jakis czas bylo ok auto ma sile pali rowno chodzi jak zegarek ale tu mam problem czasami starsznie kopci na bialy kolor czasami kleby dymu ale czasami wogole go nie ma dodam ze autko nawet jak kopci nie ma ubytku mocy <turbo jest roczne ma okolo 10 tys przebiegu> no i na 99% ubywa mi oleju co tu jest grane ;////// silnik to arl
SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
otles2, a ile Ci ubywa tego oleju?
w jakich okolicznościach Ci kopci?
kopcenie często jest efektem nieszczelności układu dolotowego, np IC
turbo nie rzyga?
opisz dokładniej kiedy kopci
[ Dodano: 15 Wrz 2009 22:40 ]
poczytaj sobie jeszcze to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266160
w jakich okolicznościach Ci kopci?
kopcenie często jest efektem nieszczelności układu dolotowego, np IC
turbo nie rzyga?
opisz dokładniej kiedy kopci
[ Dodano: 15 Wrz 2009 22:40 ]
poczytaj sobie jeszcze to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266160
- otles2
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
- Kontakt:
pelton1985, hmmm turbo wykluczam poniewaz pracuje idealnie samochod ma caly czas swoja moc hmmm moze uszczelka pod glowica byla lipna mimo iz sciagalem jedna z najlepszych wygladala solidnie moze za slabo glowice skrecili nie no nie wiem ;/// kopci np jak autko stoi na wolnych obrotach podjezdzasz do swiatel albo jak zostawiam odpalone auto na wyzszych obrotach znika kopcenie najmocniej kopci do 2 no moze 2.7 tys
SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
- otles2
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
- Kontakt:
w zbiorniczku plyn zmienil kolor z niebieskiego na szary nawet mozna powiedziec smolisty czyli wina uszczelki ??? ktora 2 tyg byla nowa wzmacniana glowica byla w 100% prosta ;///
co do uszczelki to nie znam firmy ale sprowadzili mi 4 i mechanik stwierdzil ktora sie nadaja hmmmm a co myszlisz ze sroby sa niepodokrecane???
odpala bez najmniejszego problemu ;//
co do uszczelki to nie znam firmy ale sprowadzili mi 4 i mechanik stwierdzil ktora sie nadaja hmmmm a co myszlisz ze sroby sa niepodokrecane???
odpala bez najmniejszego problemu ;//
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 10:24 przez otles2, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
pelton1985,
[ Dodano: 16 Wrz 2009 10:30 ]
turbo zaczyna puszczać olej nie czekaj tylko zmieniaj turbinę bo jak żygnie olejem to będzie masakra z silnikaotles2 pisze:auto ma sile pali rowno chodzi jak zegarek ale tu mam problem czasami starsznie kopci na bialy kolor czasami kleby dymu ale czasami wogole go nie ma dodam ze autko nawet jak kopci nie ma ubytku mocy
[ Dodano: 16 Wrz 2009 10:30 ]
i weź do innego mechanika który używa klucza dynamometrycznego do dokręcania śrubotles2 pisze:w zbiorniczku plyn zmienil kolor z niebieskiego na szary nawet mozna powiedziec smolisty czyli wina uszczelki
Ja ze swojej strony polecam ELRINGpelton1985 pisze:najlepsza uszczelka i śruby wg. mnie to "Viktor Reinz"
arwam, erlng też warte polecenia, chcociaż ja u siebie przy wymiane uszczelki założyłem reinza, to nie moje auto i problem tylko kolegi oltesa
proponuje zmienić mechanika albo reklamować źle wykonaną usługę.
smolista maź w zbiorniczku wyrównawczym to nic innego jak objaw nieszczelnej uszczelki czyli dostaje się olej albo spaliny do układu chłodzenia
moje zdanie jest takie, że "mechanik" źle wykonał robotę,
ściągnąć głowę, splanować, sprawdzić ciśnieniowo, założyć nową uszczelkę, nowe śruby i skręcić kluczem dynamometrycznym, wtedy powinno być ok
siwy dym może być objawem spalania oleju lub płynu chłodniczego, nie ma co czekać tylko szybko trzeba to zrobić
P.S.
przy takim zabiegu warto wymienić jeszcze uszczelniacze zaworów, koszt nie duży a warto to zrobić
mam nadzieje, że ten krótki opis Ci trochę pomoże
kolego, przy wymianie uszczelki pod głowicą planowanie to podstawa, nowa uszcelka musi być założona na idealnie płaską powierzchnie aby podczas pracy spasowała się z głowicą, była prosta na 100 % heh, to nie tak, tych nierówności nie jesteś w stanie sprawdzić palcem czy okiem wniosek prosty do planowaniaotles2 pisze:ktora 2 tyg byla nowa wzmacniana glowica byla w 100% prosta ;///
proponuje zmienić mechanika albo reklamować źle wykonaną usługę.
smolista maź w zbiorniczku wyrównawczym to nic innego jak objaw nieszczelnej uszczelki czyli dostaje się olej albo spaliny do układu chłodzenia
moje zdanie jest takie, że "mechanik" źle wykonał robotę,
ściągnąć głowę, splanować, sprawdzić ciśnieniowo, założyć nową uszczelkę, nowe śruby i skręcić kluczem dynamometrycznym, wtedy powinno być ok
siwy dym może być objawem spalania oleju lub płynu chłodniczego, nie ma co czekać tylko szybko trzeba to zrobić
P.S.
a czemu nie ori płyn G12 ?otles2 pisze:niebieskiego
przy takim zabiegu warto wymienić jeszcze uszczelniacze zaworów, koszt nie duży a warto to zrobić
mam nadzieje, że ten krótki opis Ci trochę pomoże
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 11:15 przez PELE, łącznie zmieniany 2 razy.
- owojtas
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn lut 11, 2008 01:09
- Lokalizacja: Długi Kąt (Lubelskie)
- Kontakt:
gadzam sie pelton1985 iezgadzam sie do konca z planowaniem
mechanik spier..... robote . Chociaz niezgadzam sie do konca z planowanie tak jezeli zaklada sie metalowa uszczelke pod glowica ale jezeli nie a glowica nieposiada duzych wzerow (tak samo powierzchnia na bloku) mozna nieplanowac (wymienilem wiele uszczelek bez planowania i jeszcze skargo nie bylo(wiadomo planowanie to wiekszy koszt) a co do kopcenia u mnie przyczyna byly uszczelniacze na zawaroch. Nierozumie mechanika czemu ciebie nie spytal czy wtmienic przeciesz to niewielki koszt a jak glowice ma sie na wierzchu to chwila roboty. (uszczelniacze - 14 pln, symeryng- 11)
mechanik spier..... robote . Chociaz niezgadzam sie do konca z planowanie tak jezeli zaklada sie metalowa uszczelke pod glowica ale jezeli nie a glowica nieposiada duzych wzerow (tak samo powierzchnia na bloku) mozna nieplanowac (wymienilem wiele uszczelek bez planowania i jeszcze skargo nie bylo(wiadomo planowanie to wiekszy koszt) a co do kopcenia u mnie przyczyna byly uszczelniacze na zawaroch. Nierozumie mechanika czemu ciebie nie spytal czy wtmienic przeciesz to niewielki koszt a jak glowice ma sie na wierzchu to chwila roboty. (uszczelniacze - 14 pln, symeryng- 11)
owojtas, mechanik umoczył a przy tej robocie nie ruszenie uszcelniaczy przez mechanika to jakaś pomyłka
metalowa uszczelka jak najbardziej więc planowanie obowiązkowe, pisząc kilka postów wyżej miałem na myśli tylko i wyłacznie metalową uszczelke
na reklamacje jedz do mechanika
metalowa uszczelka jak najbardziej więc planowanie obowiązkowe, pisząc kilka postów wyżej miałem na myśli tylko i wyłacznie metalową uszczelke
na reklamacje jedz do mechanika
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 19:58 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
- otles2
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
- Kontakt:
heh mechanicy z firmy mi to robili wiec po kosztach jutro z ranna odstawiam auto i beda robic ale planowac glowice napewno nie trzeba poniewaz byla sprawdzana <i nie byla sprwadzana na oko>a cp do uszczelki to byla ona ze tak powiem papierowa ze wzmocnienieami metalowymi , mysle ze albo uszczelka byla trefna albo sruby popuscily tak czy siak nowa uszczelka ,
SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 149 gości