pada AAZ. co powiece na 1.6td z osprzętem od 1.9??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pada AAZ. co powiece na 1.6td z osprzętem od 1.9??
ponieważ mój silnik aaz w golfie już pada powoli wpadłem na myśl jakby śmigał golf III z silnikiem np SB lub JR z osprzętem od AAZ. do tego jakiś IC. moc około 80-90 km zupełnie by mnie zadowalała. skłaniałbym sie raczej bardziej pod kątem ekonomi. czy spalałby on mniej niż standardowy aaz?aa i jeszcze jedno.. która ze skrzyń ma dłuższą piątkę: standardowa od aaz czy 4t?
PS. nie pytajcie co pada w aaz i czemu nie remont. chodzi tu tylko o pomysł 1.6 w golfie III
[ Dodano: 14 Wrz 2009 21:28 ]
heh mam rozumieć że nikt się nie wypowie w moim temacie?
PS. nie pytajcie co pada w aaz i czemu nie remont. chodzi tu tylko o pomysł 1.6 w golfie III
[ Dodano: 14 Wrz 2009 21:28 ]
heh mam rozumieć że nikt się nie wypowie w moim temacie?
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
W aaz jest skrzynia CCH chyba 4T jest dłuższa , miałem golfa III i powiem że chodził głośniej niż moją II , sądzę że pchanie się w 1.6 nie jest dobrym rozwiązaniem III jest cięższa a powiem że AAZ palił mi mniej niż 1.6 szczególnie przy wyższych prędkościach
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
rysiu_89,
silnik 1.6 z racji krótszego skoku tłoka będzie miał mniejszy moment obrotowy i będzie bardziej wysilonym silnikiem.
do MK3 lepiej jednak jest dać silnik 1.9
1.6 też będzie jeździł ale tam z racji większego obciążenia łatwiej będzie o uszkodzenie głowicy zwłaszcza jeśli auto będzie eksploatowane na krótkich przebiegach bo w tych silnikach głowice to pięta Achilesowa ewentualnie jak chcesz to ja mam Silnik AAZ na sprzedaż w stanie BDB z osprzętem cena będzie duża ale i tak nie odzwierciedla tego co w niego włożyłem.
pompa 11mm turbo T3 powinny sobie jakoś dawać radę z MK3
więcej w temacie o moim aucie
silnik 1.6 z racji krótszego skoku tłoka będzie miał mniejszy moment obrotowy i będzie bardziej wysilonym silnikiem.
do MK3 lepiej jednak jest dać silnik 1.9
1.6 też będzie jeździł ale tam z racji większego obciążenia łatwiej będzie o uszkodzenie głowicy zwłaszcza jeśli auto będzie eksploatowane na krótkich przebiegach bo w tych silnikach głowice to pięta Achilesowa ewentualnie jak chcesz to ja mam Silnik AAZ na sprzedaż w stanie BDB z osprzętem cena będzie duża ale i tak nie odzwierciedla tego co w niego włożyłem.
pompa 11mm turbo T3 powinny sobie jakoś dawać radę z MK3
więcej w temacie o moim aucie
155 przy 2500 w SB do 150 prz 2400 w AAZ.Więc raczej większy moment obrotowy + pięć koników w zapasiearwam pisze:silnik 1.6 z racji krótszego skoku tłoka będzie miał mniejszy moment obrotowy i będzie bardziej wysilonym silnikiem.
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 22:25 przez bongo, łącznie zmieniany 1 raz.
bongo,
mam porównanie ja w swoim i do lekkiego auta lepszy jest 1.6 ale do MK3 łatwiej będzie można uszkodzić głowicę.
po drugie czytaj z uwagą autor pisze albo 1.9 albo 1.6 z osprzętem od 1.9.
czytanie ze zrozumieniem się kłania
Pozdrawiam.
rysiu_89, napisz może jeszcze w jakich warunkach na codzień użytkujesz auto to będziemy Ci mogli konkretniej doradzić bo na razie przedstawiliśmy Ci tylko zalety i wady obu typów silników
mam porównanie ja w swoim i do lekkiego auta lepszy jest 1.6 ale do MK3 łatwiej będzie można uszkodzić głowicę.
po drugie czytaj z uwagą autor pisze albo 1.9 albo 1.6 z osprzętem od 1.9.
czytanie ze zrozumieniem się kłania
Pozdrawiam.
rysiu_89, napisz może jeszcze w jakich warunkach na codzień użytkujesz auto to będziemy Ci mogli konkretniej doradzić bo na razie przedstawiliśmy Ci tylko zalety i wady obu typów silników
No tak,przepraszamarwam pisze:czytanie ze zrozumieniem się kłania
arwam pisze:mam porównanie ja w swoim i do lekkiego auta lepszy jest 1.6 ale do MK3 łatwiej będzie można uszkodzić głowicę.
Te sto pare kilo więcej wagi mkIII,to raczej głowicy nie uszkodzi.Zresztą blizniaczy silnik SB czyli RA był montowany w sporo cięższym Passacie B3 i powiem że całkiem przyjemnie się nim jezdziło
Czytaj z uwagą:arwam pisze:czytaj z uwagą autor pisze albo 1.9 albo 1.6 z osprzętem od 1.9.
Czyli dłubanyrysiu_89 pisze:SB lub JR z osprzętem od AAZ. do tego jakiś IC. moc około 80-90 km
Ale rozumiem że szukasz kupca na silnik tak że spoko
Pozdrawiam.
kolego nie zapominaj o Audi 1200 kg i td 70 kM daje spoko radę , o SB i RA w B3 nie wspomnębongo pisze:Te sto pare kilo więcej wagi mkIII,to raczej głowicy nie uszkodzi.Zresztą blizniaczy silnik SB czyli RA był montowany w sporo cięższym Passacie B3 i powiem że całkiem przyjemnie się nim jezdziło
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 20:08 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.
ale stopniowanie skrzyni już całkiem inne niż w 1.9 wiem bo jeździłem trochę paskiem z SB pod maską i tym passatem z którego silnik u mnie siedzibongo pisze:Zresztą blizniaczy silnik SB czyli RA był montowany w sporo cięższym Passacie B3 i powiem że całkiem przyjemnie się nim jezdziło
nie koniecznie jak sięsprzeda to dobrze a jak nie to też dobrze wtedy poczekamy jak osiągnę 200PS i przesiadka na TDI i 280PS a potem 2.5TDI i 3XX PSbongo pisze:Ale rozumiem że szukasz kupca na silnik tak że spoko
[ Dodano: 16 Wrz 2009 21:54 ]
vision, to nie daje rady tylko się toczy wiem bo takie samo w domu jest i jeździ nim teraz mój ojciec choć jeśli przesiądę się na TDI a nei sprzedam swojego motoru to już ojciec jest na niego chętnyvision pisze:kolego nie zapominaj o Audi 1200 kg i td 70 kM daje spoko radę , o SB i RA w B3 nie wspomnę
nie ubarwiajarwam pisze:to nie daje rady tylko się toczy wiem bo takie samo w domu jest i jeździ nim teraz mój ojciec
[ Dodano: 17 Wrz 2009 17:10 ]
kiedy , hamuj obecny setupuarwam pisze:nie koniecznie jak sięsprzeda to dobrze a jak nie to też dobrze wtedy poczekamy jak osiągnę 200PS i przesiadka na TDI i 280PS a potem 2.5TDI i 3XX PS
Ostatnio zmieniony czw wrz 17, 2009 17:14 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
AAZ zachowuje się zupełnie inaczej niż 1.6.
Td z dwójki z osprzętem od AAZ będzie może nawet i wolniejszy niż seryjny 1.9 (jeśli mu dasz np k03) Ogólnie to jeśli kupiłbyś 1.6 to musisz się liczyć z tym ze przynajmniej drugie tyle trzeba wydać na mody, bo inaczej się nie da jeździć. Po zmodzieniu nareszcie zaczyna się toczyć jakoś normalnie, ale i tak jest mniej przyjemny do jazdy na codzien od 1.9, jak wciskasz gaz to nic się nie dzieje, tylko dym, jak wskazówka obrotomierza mija 3000 masz wykop, kolejny stopień wtajemniczania to jakieś 4200-300 obr/min, wtedy da się odczuć drugi schodek, mówię bardzo nieprzyjemne na mieście - wszyscy się dziwnie gapią a ja próbuję tylko ruszyć z pod świateł
Dzień takiej jazdy po mieście i wracasz sobie z bólem karku do domu, gdzie spokojnie na luzie wymieniasz sprzęgło, popijając browca, zastanawiasz się jak to można tak przepijać 200 złotych na tydzień, że to się temu silnikowi nie odbija na zdrowiu?
Żeby nie nudzić, 1.6 trzeba lubić.
Żeby nie było moja dziewczyna ma AAZZZZzzzzz Daje rade, ale mam wrażenie że to jest silnik od ciężarówki. I jest ciężki, gorzej się auto prowadzi.
Td z dwójki z osprzętem od AAZ będzie może nawet i wolniejszy niż seryjny 1.9 (jeśli mu dasz np k03) Ogólnie to jeśli kupiłbyś 1.6 to musisz się liczyć z tym ze przynajmniej drugie tyle trzeba wydać na mody, bo inaczej się nie da jeździć. Po zmodzieniu nareszcie zaczyna się toczyć jakoś normalnie, ale i tak jest mniej przyjemny do jazdy na codzien od 1.9, jak wciskasz gaz to nic się nie dzieje, tylko dym, jak wskazówka obrotomierza mija 3000 masz wykop, kolejny stopień wtajemniczania to jakieś 4200-300 obr/min, wtedy da się odczuć drugi schodek, mówię bardzo nieprzyjemne na mieście - wszyscy się dziwnie gapią a ja próbuję tylko ruszyć z pod świateł
Dzień takiej jazdy po mieście i wracasz sobie z bólem karku do domu, gdzie spokojnie na luzie wymieniasz sprzęgło, popijając browca, zastanawiasz się jak to można tak przepijać 200 złotych na tydzień, że to się temu silnikowi nie odbija na zdrowiu?
Żeby nie nudzić, 1.6 trzeba lubić.
Żeby nie było moja dziewczyna ma AAZZZZzzzzz Daje rade, ale mam wrażenie że to jest silnik od ciężarówki. I jest ciężki, gorzej się auto prowadzi.
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2009 00:08 przez t0mal, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości