Problemy z Odpalaniem na ciepłym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcinm23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 17:40
Lokalizacja: PT

Problemy z Odpalaniem na ciepłym silniku

Post autor: marcinm23 » pn wrz 14, 2009 19:07

Panowie Witam was

Z gory przepraszam za powielanie pewnie czestego tematu ale nie mam czasu na szukanie tego bo sparwa jest powazna.
Otoz Moj Golf II rocznik 87 benzyna gaz 16 poj. za cholere nie moze odpalic na cieplym silniku.
Zaznacze ze kable,swiece maja rok czasu....aparat zaplonowy byl wymieniany i z tego co wiem jest ok ustawiony....

Kochani,moje pytanie jest takie co moze byc przyczyna tego ze na cieplym silniku na gazie nie moze odpalic.....Co trzeba ewentualnie sprawdzic.

dzieki za odpowiedzi



Awatar użytkownika
tomek0o7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pn maja 01, 2006 00:03
Lokalizacja: NEL \ BI \ DW

Post autor: tomek0o7 » pn wrz 14, 2009 20:38

Po pierwsze na gazie zawsze ciężej odpali na benzynie. Sprawdź świece i przeczyść na wszelki wypadek i niech ktoś Ci sprawdzi zapłon lampą, czy jest dobrze ustawiony.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt wrz 15, 2009 00:22

marcinm23, takie cos jak niebieski czujnik na wezu od chłodnicy do głowicy posiadasz ?? jest czerwony, niebieski, a pod spodem czarny,
w kazdym badz razie bierzesz miernik w łape i mierzysz opornosc tego czujnika , powiedzmy rozgrzejesz auto normalnie, a pozniej gasisz, zdejmujesz wtyczke i mierzysz czujnik na węzu, opornośc powiniens znalezc na stronach forum, wpisz w wyszukiwrke opornosc niebieskiego czujnika :)

ponadto na odpalonym silniku po odpieciu wtyczki obroty powinny wzrosnąc , to tak w kwesti sprawdzenia czy jest jakas zmiana wogóle :)

to tyle ode mnie, nie znam tego gaznika wiec wiele nie pomoge w tj kwstii, nawet nie wiem czy masz nibieski czujnik :) no ale warto sprobówac :) ewentualnie szukaj czegos zwiazanego z czujnikiem temp silnika, bo silnik jest oszukiwany ze jest zimny, daje wiecej paliwa i nie przepala , stad ciezko zapalic, ewentualni moga byc jeszcze inne przyczyny jak np czujnik hala, ale jak mówisz, ze był wymieniany aparat to to bym odrzucił i sprawdził ten niebeiski czujnik jak masz, a jak nie to poszukal cos o rgulatorze ssania czy cos takiego :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 30 gości