KLUCZYK "SCYZORYK" DO GOLFA MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Piter_NS » ndz sty 02, 2005 01:05

zabezpieczenie moze dosyc ciezko wychodzic bo po to ono tam jest ;)
- jak juz je wybijesz to wyjmujesz grot
- dopasowujesz dlugosc zwojego klucza to grotu ze scyzoryka
- dopasowujesz mocowanie swojego kluczyka dokladnie na takie jak w grocie ja to zrobilem z grubsza szlifierka a nastepnie pilnik a na koniec papier scierny
- nacinasz swoj nowy grot w tym samym miejscu co jest naciety grot ze scyzoryka ja to zrobilem brzeszczotem
- wkladasz nowy grot i wbijasz zabezpieczenie
- cieszysz sie nowym kluczykiem do VW

PS kluczyk z ktorego bedzie wycinany nowy grot do scyzoryka powinien byc bez wycietego znaczka vw (ja dorobilem sobie nowy kluczyk i to specjalnie zeby byl pelny w srodku)



Iwan Groznyj

Post autor: Iwan Groznyj » ndz sty 02, 2005 01:36

Wielkie dzieki....zaczynam dzialac! Jak zrobie nowego scyzora to podziele sie moimi uwagami:)



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » ndz sty 02, 2005 22:08

Dziś kupiłem scyzor i 20 minut się męczyłem z zabezpieczeniem. Ale poszedł przy pomocy imbusa małego.



Iwan Groznyj

Post autor: Iwan Groznyj » pn sty 03, 2005 11:21

Sluchajcie bo mam jeszcze jedna watpliwosc....ktos wie moze czy czasem nie bedzie pasowal oryginalny scyzoryk z T4 po 2001 roku??? On ma grot nie frezowany tylko nacinany - bardzo podobny do tego w MK2....ale moze mi sie tylko tak wydawac bo przed oczami go nie mam wtej chwili. jesli by sie okazalo ze surowka jest identyczna to mozna by po prostu od razu dorobic na oryginale rzezbe od MK2:))) Co wy na to???



Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Piter_NS » pn sty 03, 2005 11:30

jesli tak to napewno warto bo bedzie ladnie wygladalo i dokladnie spasowane


Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt maja 13, 2005 20:59

słuchajcie, a jak rozebrać sam kluczyk zeby pomajstrować z elektroniką? własnie doszedł do mnie taki z allegro i oglądam i pozza tym czpieniem do wybicia na nowy grot to niewidze zadnego innego elementu do rozbierania go:(


Mk3 GTI 16V ABF

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » pt maja 13, 2005 23:13

Z elektronika to moze nie byc takie proste zeby majstrowac bo to bardzo male rzeczy sa i ceizko sie w tym grzebie...nie wiem jak to jest ale w niektorych alarmach mozna wprogramowac nieorginalnego pilota...nie mam tylko pojecia czy nie musi to byc np ten sam typ kodowania czy czegos tam...



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob maja 14, 2005 08:43

no tak, ale jak sie dobrać do niej, jak rozebrać obudowe pilota, bo mnie wydaje sie ona zwarta i niechciał bym jej sknocić bo szkoda by było


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob maja 14, 2005 08:49

Jak by się chciało ustawić ten pilot na niefabryczny alarm to ciężko, bo klucz ma kod 6-7 cyfrowy, a taki alarmik 4-5 cyfrowy najczęściej.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob maja 14, 2005 09:03

..........czy ktos jest w stanie mi odpowiedzieć:(


Mk3 GTI 16V ABF

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » sob maja 14, 2005 18:49

Mi to wyglada na jakeis zatrzaski...



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » ndz maja 15, 2005 12:43

tak, udało sie, też do tego doszedłem ze to zatrzaski:)

w sumie to przerobiłem elektronike pod mój układ elektryczny, ale za cholere ta duża bateria mi nie wejdzie, są takie małe cienkie 12v jak ta co było orginalnie??


Mk3 GTI 16V ABF

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » ndz maja 15, 2005 13:12

Musisz pojsc do jakiegos sklepu fotograficznego albo elektronicznego tam rozne cuda maja ale 12V do elektroniki?cos mi sie nie wydaje zeby jakis pilot potrzebowal 12V...nie mowie ze to nie mozliwe bo ludzie rozne dziwactwa wymyslaja...ale jakos mi sie wydaje ze nie powinno tam byc takiej potrzeby...

A jak baterii nie znajdziesz to bedziesz musial zrobic tak jak w kawale o cudownym ruskim zegarku do ktorego baterie trzeba bylo w walizce nosic :grin:



Pacific TDI

Post autor: Pacific TDI » ndz maja 15, 2005 13:46

Ja sobie sprawiłem takie cudo, przy okazji z centralką tak że otwieram i zamykam nim.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości