MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d
Moderator: G0 Karcio
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
LeszekMK2, gdybyś sie pewnie przejechał golfem daniel1d, bys odrazu zmienił zdanie :>
Ostatnio zmieniony ndz wrz 13, 2009 11:53 przez konrad141, łącznie zmieniany 1 raz.
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
mysle ze zrobi 100km/h na drugim biegu bez problemuaw69, a u Ciebie na dwójce łapiesz 100km/h?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 13, 2009 14:10 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
4 zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządusajmonvrt pisze:napiszcie panowie co jest lepszego w r32 niz w starym vr12v
o tyle, że R32 ma stopień sprężania wysoki (cos kole 11,5) i trzeba go odprężac custom tłokami, a 2.8 24V można budżetowo odprężyć "kanapką"sajmonvrt pisze:wedlug mnie r32 to wiekszy klopot
IMO najlepszy do zaturbienia jest 2.8 24V
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Sajmon podczepi lub juz podczepil 4m w mk2 vrt i dopiero sie zacznie zabawa zobaczymy ile mu zejdzie na cwiartke, bo z tego co wiem to jego najlepsze ET na dzien dzisiejszy to chyba 12,4sajmonvrt pisze:napiszcie panowie co jest lepszego w r32 niz w starym vr12v .wedlug mnie r32 to wiekszy klopot ,a co do uturienia to tez zadna rewela zobaczcie niemieckich tunerow robia wszystko zeby byla wieksza moc z r32t a stare biedne 12v robi te same czasy na cwiartke .V6 2.8 to dobry motor na uturbienie ma mniejszy skok tloka i mozna go bardziej pokrecic a pojemnosc mozna zrobic 3.0l
a tu moja stara vrka po spiepszonej robocie w AME-racing w niemczech
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
U mnie jest krótka odcinka też na 7200 i na dwójce nie łapię 100km/h jak bym miał na dwójce 100km/h to trochę bym miał lepszy czas do 100km/h,golfem najszybciej leciałem 290km/h.aw69 pisze:tej chwili ocinka 7200 wiec prawie 120 km/h, ogolnie skrzynia jest mega długa co mnie bardzo cieszy (probowalem juz Vmax wskazówka ponad 280 )......a jak u ciebie to wygląda ?
Wcale nie daje takich dużo większych możliwości..Tylko pomyśl o jednym za R32 musisz dać jakieś 50tyś a za 2.8 jakieś 20tyś czyli 30tyś różnicy w cenie a za te 30tyś to za turbisz i zakujesz motor i będzie co najmniej 500km.A w tej kasie dopiero kupisz seryjne r32 więc jaki jest to sens?LeszekMK2 pisze:mi tu chodzilo o R32 troszke ulepszone skoro on ulepsza swojego to czemu nie ulepszyc R32 poza tym daje wieksze mozliwosci niz tak mowiac małe VR6 bo to 2.8 l
www.proturbo.com.pl
widać że masz jakiś kompleks z kasą(to kolejne forum na którym poruszasz temat kasy), proponuje się wziąść za robotę po kilkanaście godziń dziennie, dokupić graty i potem samemu to powkładać i oddać na wystrojenie. Wtedy może nie będziesz pisał takich głupot, bo to kto ma i skąd i na co wydaje to jest jego prywatna sprawa...LeszekMK2 pisze:gdzies tam czytalem ze skillowales audi RS6 i dobrze napisales ze kierowca był do bani bo gdyby nie byl nie mial bys szans choc auto cieszże itp
ale odnosnie twojego auta widac ze ma sie kase to sie wrzuca graty do auta jak to robia bogate dzieciaki z wawy
ogolnie podoba mi sie ta IV tylko szkoda ze to nie jest moja ulubiona R32
zrobi zrobi 12tkę, nareszcie autko zaczeło jeździć na miarę setupu i widać że Daniel ogarnia dobrze sprzęt, nie widzę przeszkód aby złamać barierę 13s... za niecały tydzień się okaże...Rafalek114 pisze:jezeli uda ci sie zrobic takie et w Rykach jak napisales to bedzie juz calkiem przyzwoicie nawet bym powiedzial b.dobrze ,ale mh.. no nie wiem , nie chce nic pisac , zobaczymy co tam wykreciszdaniel1d pisze:Dziś trochę pomierzyłem czasy i do setki wychodzi 4,46s a na ćwiartkę 12,74..
pozdro
si ju
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 09:14 przez szymonrs, łącznie zmieniany 1 raz.
"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
szymonrs pisze:LeszekMK2 napisał/a:
gdzies tam czytalem ze skillowales audi RS6 i dobrze napisales ze kierowca był do bani bo gdyby nie byl nie mial bys szans choc auto cieszże itp
ale odnosnie twojego auta widac ze ma sie kase to sie wrzuca graty do auta jak to robia bogate dzieciaki z wawy
ogolnie podoba mi sie ta IV tylko szkoda ze to nie jest moja ulubiona R32
widać że masz jakiś kompleks z kasą(to kolejne forum na którym poruszasz temat kasy), proponuje się wziąść za robotę po kilkanaście godziń dziennie, dokupić graty i potem samemu to powkładać i oddać na wystrojenie. Wtedy może nie będziesz pisał takich głupot, bo to kto ma i skąd i na co wydaje to jest jego prywatna sprawa...
Dokladnie , teraz mi sie tez przypomina na forum racing atakowales kolege co ma toledo :green_fuck: , a sam latasz na seryjnych hamulcach z 1,6 w mk2 a silnik na osprzecie z APY ,APX czy BAM pchasz :green_fuck:
koniec OT
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
optymistaaw69 pisze:13,50 moze zrobie
moze jak wyjme zwezje z pierwszego tłumika która ci przypadkiem zamontowałem to pojedziessz....
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 23:02 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości