swap do mk1

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

robertoo19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt lis 28, 2008 13:07
Lokalizacja: rawa mazowiecka

swap do mk1

Post autor: robertoo19 » sob wrz 12, 2009 14:19

witam panowie.. mam taki dylemat przez ktory nie moge spac :crazy: .. otoz chce kupic upatrzone juz mk1 1.6 d i zrobic swap.. opcja nr 1.. mam jezdzace mk2 87r 1.8 8v gx na pelnym mechanicznym wtrysku ke.. technicznie jest sprawny silnik skrzynia i reszta ok ale buda sie rozpada i niedlugo jak flinston bede jezdzil. :grin: . no i chce z niego zrobic dawce do mk1 z wszystkiego co sie da.. opcja nr 2 .. kolega ma na podworku rozbitego seata toledo gt 2.0 8v (2e) 115km. i moje pytanie to ktory silnik bedzie lepszy do tego swapa.. wkladac 1.8 czy wkladac 2.0 ..oba silniki w podobnej kondycji.. co wogole radzicie? bo meczy mnie to.. pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.. PS.. nie bede juz remontowal tego mk2 bo zbyt dojechane.. wole to mk1.. jest starsze ale w lepszej kondycji.. i jak dla mnie 1 ladniejsza. pozdro..



Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » sob wrz 12, 2009 17:45

wkladac 2.0.............................


T4 Doka ACV 130ps..................

robertoo19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt lis 28, 2008 13:07
Lokalizacja: rawa mazowiecka

Post autor: robertoo19 » sob wrz 12, 2009 18:09

no ok.. ale czy podejdzie do tego silnika 2.0 2e skrzynia od 1.8.. interesuje mnie jeszcze ile ten 2.0 jest ciezszy od 1.8.. moc w obu silnikach podobna 2.0 2e ma 115km a moj 1.8 112koni.. roznica tylko 3km. wiec pytam.. po za tym 1.8 bylo seryjnie w mk1 a 2.0 chyba nie.. jakie przeszkody moge napotkac z tym swapem..


nie wazne jest przy czym stoisz... wazne jak tym jezdzisz..

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » sob wrz 12, 2009 19:04

skrzynia podejdzie, ciezszy jest niewiele. mocowanie lap od 1.6 do 2.0 bylo takie same wiec z montazem 0 problemow. problem natomiast z elektryką, zalety: Digi......................


T4 Doka ACV 130ps..................

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Post autor: lukas.g60 » ndz wrz 13, 2009 01:34

ja bym wkladał 1.8 mialem w mk1 gti DX i zapierdalał masakrycznie,poza tym odchodzą ci koszty.No chyba ze masz zamiar cos modzic w przyszłosci to digi jest bardzo podatne.Ale ja bym został przy tym co masz



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 13, 2009 11:58

Wkladac 2.0 Wtrysk mechaniczny robi sie przezytkiem dopuki chodzi to jest ok jak zacznie szwankowac to sie robia schody i duze koszta
Ostatnio zmieniony ndz wrz 13, 2009 12:05 przez jeryk10, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Marcin_MK2_8v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
Lokalizacja: Stary Sącz
Kontakt:

Post autor: Marcin_MK2_8v » ndz wrz 13, 2009 13:31

2.0 ma lepszy ma moment obrotowy, wg mnie lepiej 2.0 zależy który to silnik robiłem mk1 cabrio z ADY i całkiem dobrze to jedzie
Ostatnio zmieniony ndz wrz 13, 2009 13:33 przez Marcin_MK2_8v, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » ndz wrz 13, 2009 20:13

robertoo19 pisze:mam jezdzace mk2 87r 1.8 8v gx na pelnym mechanicznym wtrysku ke..
robertoo19 pisze:moc w obu silnikach podobna 2.0 2e ma 115km a moj 1.8 112koni.. roznica tylko 3km.
z tego co mi wiadomo to GX mial 90KM, a 112 mial PB wiec roznica w mocy ciut wieksza.



Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » ndz wrz 13, 2009 22:04

krzysio1985 pisze:
robertoo19 pisze:mam jezdzace mk2 87r 1.8 8v gx na pelnym mechanicznym wtrysku ke..
robertoo19 pisze:moc w obu silnikach podobna 2.0 2e ma 115km a moj 1.8 112koni.. roznica tylko 3km.
z tego co mi wiadomo to GX mial 90KM, a 112 mial PB wiec roznica w mocy ciut wieksza.
dobrze Ci wiadomo..........tylko 90 ps


T4 Doka ACV 130ps..................

robertoo19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt lis 28, 2008 13:07
Lokalizacja: rawa mazowiecka

Post autor: robertoo19 » pn wrz 14, 2009 13:03

ten silnik od toledo mam za 600 zl .. wsztstko co od niego chce oprocz skrzyni bo uszkodzona.. wszystko kompletne wiazki komp wtryski itp itd... warto. i jeszcze takie pytanie jakie to moze miec przyspieszenie.. golf bedzie pusty tylko buda siedzenie i silnik na skrzyni 1.8.. i co z elektryka? podobno digi nie pasuje pod instalacje przed 89 rokiem. wiec co tu zrobic.. dz



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn wrz 14, 2009 16:19

Zaprowadz auto do elektryka i podlaczy Ci bez problemu Istalacje podlacza sie bardzo prosto nie musi byc skrzynka bezpiecznikowa wystarcza uniwersalne kostki i przekazniki z podstawa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości