Szarpanie przy hamowaniu, na kierownicy nie czuć.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
crash50
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 18:00
Lokalizacja: Zator
Kontakt:

Szarpanie przy hamowaniu, na kierownicy nie czuć.

Post autor: crash50 » wt wrz 08, 2009 20:11

Witam,

mam problem tego typu, że przy hamowaniu czuc tak jakby szarpanie, takie płynne, na kierwonice zadne drgania sie nie przenosza, podczas jazdy nie czuć tych szarpań, samochód jedzie płynnie i nie ściąga przy hamowaniu, przynajmniej nie zauważyłem. Nie wiem co to może być...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt wrz 08, 2009 20:16

crash50, zowalizowane tarcze hamulcowe


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
crash50
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 18:00
Lokalizacja: Zator
Kontakt:

Post autor: crash50 » wt wrz 08, 2009 20:37

Miałem kiedyś podobny problem w golfie 3 cabrio, tylko ze miałem krzywą jedną piaste i tak waliło po kierownicy i w ogole całym autem ze masakra. Hmm właśnie nie jestem do końca przekonany czy to moga być zowalizowane tarcze, bo to szrpanie jest takie jakby z częstotliwościa jedno na pół sekundy( 2Hz;) ). Całym samochodem nie drga. W czwartek podniosę ja, ściągne koła i sprawdze bicie. Hmm...



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt wrz 08, 2009 20:56

mój brat miał taki problem - fakt, że nie w golfie a skodzie felicji - wymieniał tarczę jedną, potem drugą (wszystkie nowe) - okazała się krzywa półoś, która rzucała tarczą na lewo i prawo - wrażenie było takie jakby była tarcza krzywa, a tu ZONK - półoś.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
crash50
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 18:00
Lokalizacja: Zator
Kontakt:

Post autor: crash50 » sob wrz 12, 2009 13:21

Witam ponownie:)

No wiec tak, postawiłem autko na klockach, odpaliłem i włączyłem jedynke potem dwójke. Pisaty proste, tarcze proste. Zauważyłem ze na jednym wachaczu jest zerwana guma na tulei z jednej strony prawdopodobnie moze to być przyczyna? Ale zauważyłem inny problem...mianowicie jak wrzuce dwojke albo wyższy bieg samochód zaczyna wibrować o_O juz na jedyne widać ze silnik zaczyna sie cały ruszać po włączeniu biegu, co to moze być? Zauważyłem, ze wałek z kołnierzem ten, który wychodzi ze skrzyni i przykręcone są do niego połosie, jakby nie kręcił sie równo...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob wrz 12, 2009 17:55

crash50, bedzie skrzynia do roboty :crazy: albo ktoś źle złozył półoś ze skrzynią,mozna wykrecic imbusy i obrócić piaste i skręcić przesuwając o 1 oczko


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 193 gości