Witam
Wczoraj zrobiło mi się jak w temacie mam Jette II 1.6D.
Podczas jazdy tak jakby coś się urwało przestał działać obrotościomierz oraz na troche wyższych obrotach jest metaliczny dźwięk (tarcia metal o metal) na niskich obrotach jest ok, dodatkowo poluzował mi się dość mocno pasek klinowy.
Powiedzcie co to może być i czy dam radę to sam naprawić.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
nie działający obrotościomierz + metaliczny dźwięk z rozrząd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
K.J.R. pisze:Podczas jazdy tak jakby coś się urwało przestał działać obrotościomierz
Jak masz za luzny pasek to obrotek nie bedzie Ci chodzil, bo jak wiemy w dieselkach obroty silnika są mierzone za pomocą wlasnie alternatoraK.J.R. pisze:dodatkowo poluzował mi się dość mocno pasek klinowy
Co do reszty to koniecznie sprawdz rozrzad.
Ostatnio zmieniony sob wrz 12, 2009 10:00 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
teraz za dnia zajrzałem dokładniej i wygląda to tak :
urwała mi się regulacja od napięcia paska klinowego :/ teraz go napiąłem i zobaczymy czy będzie się trzymał.
I do końca nie jestem pewien czy to hałasuje rozrząd czy to koło od paska klinowego co jest na dole silnika bo tak jakby było wykrzywione (telepie się trochę)
urwała mi się regulacja od napięcia paska klinowego :/ teraz go napiąłem i zobaczymy czy będzie się trzymał.
I do końca nie jestem pewien czy to hałasuje rozrząd czy to koło od paska klinowego co jest na dole silnika bo tak jakby było wykrzywione (telepie się trochę)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości