Różnica w głowicy 1,6 a 1,8 v8 benz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Różnica w głowicy 1,6 a 1,8 v8 benz

Post autor: promo211 » sob lut 04, 2006 19:40

Witam
Czy mógłby ktoś mi napisać jaka jest różnica w vw golf2 w głowicy1,6 a 1,8 v8
chodzi mi o silnik RV-na digifancie.
Może jakieś linki
pozdrawiam Przemek


...

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz lut 05, 2006 03:42

jakies dziwne pytanie, generalnie budowa bedziie ta sama, ale w 1,8 moze byc wieksza srednica...
a co chcesz robic?



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz lut 05, 2006 05:38

promo211 pisze:Witam
Czy mógłby ktoś mi napisać jaka jest różnica w vw golf2 w głowicy1,6 a 1,8 v8
chodzi mi o silnik RV-na digifancie.
Może jakieś linki
pozdrawiam Przemek
Podstawowa różnica wynika z rodzaju zasilania. Silniki 1.6 chyba prawie wszystkie miały zasilanie gaźnikowe-podobno jest jakaś wersja na monowtrysku. Natomiast RV jest zasilany czteropunktowym wtryskiem - właśnie digifant. Tak więc w głowicy są gniazda do wtrysków. (RV). Może też być różnica w budowie wynikająca z pojemności, ale tego już pewien nie jestem. Nie miałem potrzeby zdejmować jeszcze głowicy.
Jeśli pytasz dlatego, że chcesz założyć od 1.6 to chyba ten numer nie przejdzie. Jeśli masz uszkodzoną głowicę możesz mieć problem ze zdobyciem od RV, jest to dość rzadko spotykany silnik, montowane były głównie na rynek amerykański.

[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 04:38 ]
Mapisz może dlaczego to Ciebie interesuje , bedzie łatwiej rozwiązać problem jesli taki masz.



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » ndz lut 05, 2006 10:09

Witam
chodzi mi przedewszystkim o to że zawory cykają
i coś trzeba z nimi zrobić. Wiem że regulację mają hydrauliczną ,tylko nie wiem co
trzeba wymienić żeby nie cykały ,tak jak to miało miejsce wcześniej tj; gdy
uruchomiłem silnik cykały i po chwili cichły,a teraz klepią prawie na okrągło
pozdrawiam Przemek


...

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz lut 05, 2006 10:11

Prawdopodobnie masz do wymiany popychacze.

[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 09:13 ]
Poczytaj tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +zawor%F3w

[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 09:14 ]
A jak użyjesz opcji szukaj to znajdziesz sporo na ten temat. Zawsze od tego zaczynaj.



speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » ndz lut 05, 2006 10:15

Kiedy tak zaczeły tobie cykać te zawory? Może po wymianie oleju. Jeśli tak to z jakiego na jaki wymieniłeś albo na jakim jeżdzisz. Pozdro.



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » pn lut 06, 2006 21:39

Witam
Bodzio J dziękuję,ale czy się oriętujesz;czy te popychacze to są standartowe,
czy muszą być jakieś specyjalne
pozdrawiam Przemek


...

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn lut 06, 2006 21:51

idziesz do sklepu i podajesz swoje oznaczenie silnika i dostajesz szklanke popychacza, ceny od 20-30 zlotych za sztuke, potrzebnych bedzie 8, chyba ze dokladnie zidentyfikujesz ile i ktore cykaja. w poradach jest gdzies opisana zamiana gaznika na wtrysk, wiec sie mozesz zorientowac w temacie ...



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » pn lut 06, 2006 21:51

Speed K WITAM
zawory zaczeły cykać długo,długo po wymianie oleju a jeżdżę
na Castrolu/nie pamiętam dokładnie na jakim/ ale do wymiany
zostało około 3 m-ce muszę nadmienić że cały czas jeżdżę na takim
samym oleju
pozdrawiam Przemek


...

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt lut 07, 2006 00:05

promo211, z popychaczami jest dokładnie tak jak napisał malolat,
Z pozostałymi częściami zresztą też. Myślę, że bedą takie same jak do każdego 1.8



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » wt lut 07, 2006 15:35

Witam
serdeczne dzięki wszystkim za pomoc
Pozdrawiam Przemek :okej:


...

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr lut 08, 2006 00:43

Witam. Ja ostatnio wymieniałem u siebie. Zrobilem przekladke z silnika 16V do glowicy 8V silnika RF 1,6. Pasuja idealnie. Nie slyszalem zeby samoregulatory sie czyms roznily w zaleznosci od silnika. Takze tu z wyborem nie bedziesz mial problemu. Ale doradzam wymiane w komplecie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 115 gości