Czujnik ciśnienia oleju...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Czujnik ciśnienia oleju...

Post autor: Rafał G2 » wt lut 07, 2006 18:52

Witam...Mam problem, chciałem wymienić czujnik ciśnienia oleju i wykręcając go, pękła obudowa na klucz i gwint z czujnika został w środku, co mam zrobić aby to wykręcić ??, bo teraz samochód stoi, bo jest dziurka w środku i olej z niego leci...[/b]



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lut 07, 2006 18:58

Przyłóż nakrętkę na klucz 13 i naspawaj ją na tą część co została w środku i odkręć jak tylko troche podstygnie. Jak to nie zda egzaminu ti innej rady niema. Wszystkie wykrętaki są o d*** rozbić. A jak nie to na szrot jedź po inną podstawę filtra.



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » wt lut 07, 2006 19:08

Zapomniałem dodać, że mam silnik 1.6 i ten czujnik znajduje się po prawej stronie głowicy silnika...I tu jest duży problem...



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lut 07, 2006 19:42

W głowicy też da się spawać bez problemu. Nic nie stopisz. Ale jak nigdy wcześniej tego nie robiłeś to niech tą nakrętkę naspawa jakiś mechanik co wie w czym rzecz.



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » wt lut 07, 2006 19:58

To chyba jedyne pewne wyjscie bo kombinacje albo co najgorsze wtykanie tam czegos i krecenie na sile tylko moze narobic szkod.MAG potrafi dokonać niemożliwego. :chytry:

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » wt lut 07, 2006 20:54

Zostawiłem auto u mechanika. nie wiem czy z niego jakiś magik, ale powiedział że będzie delikatnie wiercił i jak zostanie cienka powłoka na gwincie to ją zeskrobie śrubokrętem, jutro będe wiedział czy mu się uda...Dzięki za info



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » wt lut 07, 2006 21:07

mialem na mysli MAGa do spawania zeby srube przyspawac :D
A jak bedzie wiercil to wiorow nie naleci do srodka to dla silnika niezdrowo raczej ?

pozdrawiam :D



pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: Czujnik ciśnienia oleju...

Post autor: pieko » wt lut 07, 2006 21:10

Rafał G2 pisze:Witam...Mam problem, chciałem wymienić czujnik ciśnienia oleju i wykręcając go, pękła obudowa na klucz i gwint z czujnika został w środku, co mam zrobić aby to wykręcić ??, bo teraz samochód stoi, bo jest dziurka w środku i olej z niego leci...[/b]
Są specjalne wykretaki do takich akcji.Nie pamietam jak one fachowo sie nazywają. Wyglądają jak gwintowniki tylko ze z lewym srubowym gwintem.Robisz na srodku dziure , wkrecasz i prubujesz.Albo pójdzie albo masz ból.Wtedy zostaje ci spawanko jak koledzy mówią ,a jak to nie da rady to juz masz ciepło... #-o



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » wt lut 07, 2006 21:21

andrus pisze:mialem na mysli MAGa do spawania zeby srube przyspawac :D
A jak bedzie wiercil to wiorow nie naleci do srodka to dla silnika niezdrowo raczej ?

pozdrawiam :D
A ja myslałem że "MAG" to skrót od magika hehe :D
Jesli chodzi o wiercenie to jest ryzyko że naleci, ale wiertło raczej wybiera wiury i wyrzuca je na zewnątrz, a jeszcze mówił że załączy silnik, żeby ciśnienie wypychało na zewnątrz te wióry. Ja chyba nie zasne tej nocy, bo będe myślał o tym :D
Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » wt lut 07, 2006 21:28

Można nawiercić otwór i wbić w niego imbusa. Ja tak zawsze robie


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » wt lut 07, 2006 23:08

Rafał G2 pisze:Ja chyba nie zasne tej nocy, bo będe myślał o tym
hehe doskonale wiem co masz na mysli :D ale nie martw sie bedzie ok nie ma co martwic sie na zapas,fachura wie co robić nie raz mial takie akcje napewno czesto sie cos lamie i zostaje w gwincie :)
Mysl lepiej gdzie pojedziesz jutro jak wyjedziesz z warsztatu z nowym czujnikiem :bigok:

pozdrawiam :D



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » śr lut 08, 2006 00:38

andrus pisze:
Rafał G2 pisze:Ja chyba nie zasne tej nocy, bo będe myślał o tym
hehe doskonale wiem co masz na mysli :D ale nie martw sie bedzie ok nie ma co martwic sie na zapas,fachura wie co robić nie raz mial takie akcje napewno czesto sie cos lamie i zostaje w gwincie :)
Mysl lepiej gdzie pojedziesz jutro jak wyjedziesz z warsztatu z nowym czujnikiem :bigok:

pozdrawiam :D
Dzięki za słowa pocieszenia :pub: już się nie mogę doczekać kiedy będe miał autko w swoich rękach :D

Dobranoc
Pozdrawiam :grin:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lut 08, 2006 11:14

Tylko napisz co ten fachura wykombinował. A jak z tego wszystkiego gwint czujnika będzie zerwany to czujnik wklej na klej do stali i będzie dobrze. Sam tak miałem, że jakiś debil mi zerwał gwint w głowicy, ale czujnik wkręciłem na klej i trzymał aż silnik padł.



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » śr lut 08, 2006 12:08

Kiepska sprawa...W 1,6 sa 2 czujniki-jeden we wsporniku filtra oleju a drugi w glowicy.I ktory tu wymienic zeby nie pikalo?U mnie pika tak przy 3 tys. obrotow wtedy gdy silnik jest mocno nagrzany(3li do norm. temperatury).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości