opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » wt wrz 08, 2009 14:38

Widzę, że zdania na temat gwintu MTS Technik są podzielone. Czy znajdzie się na rynku coś nowego, lepszego w cenie do 1500 zł ?



Awatar użytkownika
_zakix_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1677
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 00:12
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: _zakix_ » wt wrz 08, 2009 23:19

mikew_86 pisze:Czy znajdzie się na rynku coś nowego, lepszego w cenie do 1500 zł ?

Wszystko zależy na co liczysz i co chcesz mieć


[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » śr wrz 09, 2009 00:15

mikew_86 pisze:Czy znajdzie się na rynku coś nowego, lepszego w cenie do 1500 zł ?
Do 1500 chyba nie bardzo. Średnia półka, czyli Weitec, czy FK z serii High Tec pewnikiem będą w graniach od 1500 do 2000 kosztować. Reszta już powyżej 2kpln.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr wrz 09, 2009 00:17

gwint weiteca do 1500? gdzie :D?

FK z tej serii to bym nie powiedzial ze lepsze ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » śr wrz 09, 2009 00:40

O fak, o gwinta chodzi, a ja o kicie piszę. Za gewinde weiteca prawie 3 kawałki trza dać. Za 1500 to nie ma nic lepszego od MTS.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr wrz 09, 2009 00:45

KriSSo pisze:O fak, o gwinta chodzi, a ja o kicie piszę.
:bigok:


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GeGi » śr wrz 09, 2009 08:27

jeszcze jest TA Technix, ale to chyba to samo co MTS :>


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr wrz 09, 2009 08:41

jab bys poczytal to bys wiedzial ze nie to samo...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » śr wrz 09, 2009 09:10

To może ja cos napiszę na temat MTS-a :hmm:
Śmigam na tym od pewnego czasu i zdanie mam juz wyrobione na temat gewinde tej firmy :hmm:
Panowie zmieniłem zawieszenie z zestawu przód standart tył + 40 :panna:
Tak, tak niedowiarki tył był + 40 :hmm: dodatkowo sprężyny tylne były wzmocnione :grin: Samochodem woziłem ciężkie ładunki i potrzebowałem takiej zawiechy :jezor:
Ale zawitał MTS i jestem bardzo z tego zestawu zadowolony :hmm:
Gewinde nie jest jak beton :chytry: komfortu zostało wystarczająco :grin:
Kobieta moja po wstępnej jeździe ze mna jako pasażerka nie zauważyła róźnicy :rotfl:
Więc komfort jest :okej:
Oczywiście wraz z gwintem zawitała rozpórka :okej:
Więc nie pisać że jest do bani czy coś w tym stylu bo za te pieniądzę nic innego i lepszego się nie znajdzie :hmm: pewnie że wolałbym KW wariant drugi ale mnie na niego nie stać :kac:
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 09:12 przez piru, łącznie zmieniany 1 raz.


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

pingwin4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 12:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pingwin4 » czw wrz 10, 2009 18:51

Moje amorki MTS zrobiły już ~800km a może i więcej i... jest bardzo dobrze;

Jedynie na studzienkach towarzyszy nam donośny 'huk', tak to na dziurawych jak ser drogach bez problemu można jechać...
Autem miałem już "przyjemność" jechać 2-3km po ulicy z której zdarli asfalt do samego piachu, dużo wyboi - zero problemu;

Prowadzi się przyjemnie, narazie nic się nie posypało;
Następna opinia jak dobiję do 2500km czyli teoretycznie ~koniec października;



mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » pt wrz 11, 2009 16:38

Rozumiem czyli do 1,5K tylko gwint MTS. Kitu nie chcę jakiej firmy by on nie był, bo nie mogę sobie pozwolić na stałą wysokość zawiechy (w zimę prawdopodobnie bym nieco podnosił). Zależałoby mi na tym żeby przy wysokości -30 bez problemu wozić z tyłu 2 osoby i ze 2 bagaże. Da radę ? Nie chciałbym żeby po roku jazdy zawias osiadł i nawet przy wysokości -25 coś by podbijało przy 4 osobach na pokładzie.



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt wrz 11, 2009 17:18

mikew_86 pisze:Zależałoby mi na tym żeby przy wysokości -30 bez problemu wozić z tyłu 2 osoby i ze 2 bagaże. Da radę ?
Oczywiście. Przy -30 możesz śmigać bez problemu z bagażami i 2 osobami. Nawet nie potrzeba do tego w ogóle gwintu. Kup Weiteca 30/30 albo dołóż do KW 30/30 i będzie dobra trakcja i wszędzie wjedziesz.
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 17:18 przez KriSSo, łącznie zmieniany 1 raz.



AJM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: AJM » sob wrz 12, 2009 14:13

Od wczoraj i ja stałem sie szczesliwym posiadaczem gleby w mk IV. Moze szału nie ma bo to tylko 35/35 mts technik ale jak dla mnie wystarczy. Pierwsza reakcja , "ale taczka"... nie jestem specjalistą od zawieszeń i nie wiem jak sie jeździ na innych, ale w porównaniu do serii jest duza różnica, twardziej, sztywniej, ale w końcu o to chodziło. Powoli sie przyzwyczajam i ogólnie jestem zadowolony z tego zestawu, za te pieniądze mysle ze warto.
Jedyny problem jaki wynikł to taki, ze tył dosyć sporo usiadł a przód mniej, teraz tył stoi ok. 1 -1.5 cm niżej od przodu. I tu moje pytanie, czy przód sie jeszcze ułozy i usiądzie troche czy nie zawsze to następuje? Ogólnie mi to nie przeszkadza chociaż wolałbym zeby ten przód był niższy właśnie o ten 1 cm. Jak na razie śmigam na 16" ale na wiosne mam zamiar wrzucić jakies 17 -stki :green_fuck: Jak bede miał czas to wrzuce foto poglądowe jak to wyszło :bigok:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob wrz 12, 2009 20:21

a ile na tym przejechales km?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości