Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wczoraj,niedawno zakupiona 4T przeszła mały lifting
Po piaskowaniu była szorstka jak pumeks i brud trzymałby się jej,jak rzep...
Pokryłem ją podkładem epoksydowym,w celu zabezpieczenia,a następnie błyszczącym srebrnym metalikiem.Teraz jest gładziutka i wszystko da się z niej zmyć Zdałoby się jeszcze polakierować przy niej na czarno,to co było ori czarne czyli dźwignię sprzęgła itp.
Poza tym,dzisiaj z kolegą arwam założyliśmy wreszcie tłoko-rozdzielacz 10mm,kupiony już jakiś czas temu od kolegi euglen.
Jest fajowo ,ale jeszcze trochę regulacji (m.in. kąt wtrysku) i będzie zaj*****e.Będzie też kolejny filmik,ale najpierw sprzęgło i skrzynia muszą zawitać,tam gdzie ich miejsce.
Co raz częściej myślę nad beturbo ...
Po piaskowaniu była szorstka jak pumeks i brud trzymałby się jej,jak rzep...
Pokryłem ją podkładem epoksydowym,w celu zabezpieczenia,a następnie błyszczącym srebrnym metalikiem.Teraz jest gładziutka i wszystko da się z niej zmyć Zdałoby się jeszcze polakierować przy niej na czarno,to co było ori czarne czyli dźwignię sprzęgła itp.
Poza tym,dzisiaj z kolegą arwam założyliśmy wreszcie tłoko-rozdzielacz 10mm,kupiony już jakiś czas temu od kolegi euglen.
Jest fajowo ,ale jeszcze trochę regulacji (m.in. kąt wtrysku) i będzie zaj*****e.Będzie też kolejny filmik,ale najpierw sprzęgło i skrzynia muszą zawitać,tam gdzie ich miejsce.
Co raz częściej myślę nad beturbo ...
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 19:25 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Te motory nie lubią dużego momentu w dolnych obrotach (poniżej 2000rpm).Mogą pójść podstawy wału korbowego i korby.marcinas1983 pisze:będziesz miał moment większy na niskich obrotach a później T się załączy a EATONA można rozłączyć .
Dokładnie.Boost pin nie może się obniżyć tyle co wcześniej.marcinas1983 pisze:Kurde moje mk2 coś osłabło.... chyba przez tą ropę co wlewa się pod boost pina
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Michaś_1977,
jak będę następnym razem u Ciebie to myślę że coś nad tym pokombinujemy a przy najmniej "biznes-plan" opracujemy i pomyślimy nad tym czy zastosować doładowanie równoległe czy szeregowe ze spiętrzaniem sprężu.
u mnie narazie jest apetyt nie na moc tylko na dodatkowe przełożenia. ale już bliżej jak dalej.
Dzięki Michaś_1977, jeszcze raz serdecznie za pomoc . i wycieczkę do Rzeszowa.
P.S. pisałeś niedawno że masz gdzieś namiar na hamownie w Rzeszowie.
myślę że następnym razem po jedziemy i we dwóch i dwa ładne wykresy w tej częsci forum przybędą bo paliwo pod nosem masz niezłe
dzisiaj jak po belkę jechałem na trzecim biegu pod górę stracił trakcję
jak będę następnym razem u Ciebie to myślę że coś nad tym pokombinujemy a przy najmniej "biznes-plan" opracujemy i pomyślimy nad tym czy zastosować doładowanie równoległe czy szeregowe ze spiętrzaniem sprężu.
u mnie narazie jest apetyt nie na moc tylko na dodatkowe przełożenia. ale już bliżej jak dalej.
Dzięki Michaś_1977, jeszcze raz serdecznie za pomoc . i wycieczkę do Rzeszowa.
P.S. pisałeś niedawno że masz gdzieś namiar na hamownie w Rzeszowie.
myślę że następnym razem po jedziemy i we dwóch i dwa ładne wykresy w tej częsci forum przybędą bo paliwo pod nosem masz niezłe
dzisiaj jak po belkę jechałem na trzecim biegu pod górę stracił trakcję
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
kolego przy kombinowanym doładowaniu turbo dmucha Ci w kompresor więc nie można go rozłączyć bo pozbawiłbyś silnik powietrza.marcinas1983 pisze:będziesz miał moment większy na niskich obrotach a później T się załączy a EATONA można rozłączyć .
i wtedy kompresor nie daje Ci pełego ciśnienia tylko np 0,5bara a pozostałe ciśnienie do zadanego produkuje Ci turbo
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
arwam, ale z tego co gdzieś widziałem/przeczytałem EATON w mietku ma sprzęgło takie jak klima??
Michaś_1977, też tak myślałem na chłopski rozum rozumując
Michaś_1977, też tak myślałem na chłopski rozum rozumując
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 23:48 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości