koło zamachowe trze o skrzynie.....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

koło zamachowe trze o skrzynie.....

Post autor: kawowy19 » pt wrz 11, 2009 12:54

Witam!
Zmieniałem sprzeglo w 1.8 ABS
po wymianie słychać dziwny dzwiek przy odpalaniu jakbys cos tarło- metaliczny oddzwiek
wyciagnałem jescze raz skrzynie, patrze i zęby z kola zamachowego wytarły ślady na skrzyni
dodam ze na poczatku nawet po odpaleniu halas byl przy normlanej pracy silnika nie tyko podczas odpalania, jednak po paru km dzwiek przy normlanej pracy ustał- jakby sie cos wytarło natomiast dzwiek przy odpalaniu pozostał. dodam ze na pewno nie jest to rozrusznik bo podmieniałem na inny i jest to samo. Czy ktoś moze pomóc z tym? bo dostaje juz w głowe :kac: zakładałem cały komplet sprzegla wiec nie wiem co moe byc nie tak, a sprzeglo na pewno do tego silnika pasuje by bylo identyczne
a hałas przy odpalniu nie jest równy, tak jakby tarło nie cały czas równo...
ma ktos jakis pomysł???
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 12:45 przez kawowy19, łącznie zmieniany 2 razy.



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » sob wrz 12, 2009 00:00

Ja mam tak samo w aucie.Do silnika 1,8 są 2 rodzaje sprzęgła.U mnie po wymianie słychać podczas zapalania specyficzy gwizd.Ale czym one się różnią to nie mam pojęcia.Wizuanie sprzęgło do ABS i ADZ są takie same.


Jacek

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob wrz 12, 2009 08:03

w ABS róznia sie dociskiem ale co to ma za wpływ skoro skrzynia i cały motor sa takie same?? masakra nie wiem co robic a na maksa mnie denerwuje ten dżwięk!!!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob wrz 12, 2009 15:49

jedyne wytłumaczenie - coś źle poskładaliście...



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt wrz 15, 2009 12:18

więc tak chyba doszedłem co jest pięć :)
róznica jest w dociskach i kołach zamachowych albo jest docisk z jednym otworem na kołek prowadzacy koła zamachowego albo na dwa otwory
nie zwróciłem na to uwagi przy wymianie sprzegla niestety....
i ja miałem załozone kolo z jednym kołkiem a docisk z dwoma otworami. Tak złozyc mozna pasuje jak ulał :) tylko problem jak w temacie :P hehehehehehehe

temat mozna zamknąć choć myśle że moze sie przydać czasami dla forumowiczów gdyz w MK3 były te i te sprzegla :) Co by zwrócili uwage a nie jak ja :P
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 12:20 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt wrz 15, 2009 14:14

kawowy19, nie masz numerów tych docisków, zapodałbyś tu informacja byłaby kompletna, i przydałaby się komuś w przyszłosci.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt wrz 15, 2009 14:23

mysle ze odkopie to i wtedy wrzuce :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 146 gości