1.8 AAM automat 4-biegi niedogrzany
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
albo jeśli masz omomierz to sprawdź czujnik omomierzem, gdzieś w książce sam naprawiam (możesz ja zassać na forum) są wartości czujnika dla określonej temperatury
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Można go sprawdzić zwykłym omomierzem - na zimnym silniku powinien mieć opór ok. 3k ohm, na gorącym jakieś 200-300 ohm. Można też zasymulować jego działanie po prostu odłączając wtyczkę (robiąc przerwę w jego obwodzie) - sterownik uzna wtedy, że silnik jest zimny i będzie podnosił obroty/skład mieszanki.
znalazlem na forum...
znalazlem na forum...
no Panowie okazało się że przyczyna była podwójna- wadliwy czujnik temperatury przy bloku silnika i zawyżający dodatkowo wskaźnik temperatury w zegarach
po zmierzeniu okazało się że gdy pokazywał na starym czujniku 70stopni tak naprawdę silnik miał 50 stopni więc różnica od razu jest
teraz jeszcze po regulacji wskazówki zawyża o 10 stopni więc może zmienię przy okazji licznik na taki z obrotomierzem
i pytanko- będzie pasował od razu czy nie zadziała obrotomierz w ogóle? bo mam stare wskaźniki z dużym zegarem, choć cyfrowe wyświetlanie da się ustawić (było o tym na forum) 




Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości