digifant II w 1.8 1P ecu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

digifant II w 1.8 1P ecu

Post autor: dj241 » śr wrz 09, 2009 21:16

przegladalem forum ale nie znalazlem nic na temat.

mam problem z silniczkiem krokowym , tzn nie steruje przepływem powietrza.
silniczek sam w sobie jest w porzadku , napiecie sprawdzane miernikiem na kostce odpietej od silniczka wynosi ok 9v napiecie mierzone przy podopietej kostce do silniczka wynosi juz ok 0.45V
panowie co jest grane z tym ? czy to ma zwiazek z tym że wcześniej był wymieniany ecu Obrazek
po lewej z oznaczeniem AR jest stary uszkodony r prod 88 a po prawej CJ obecny r.prod. 89.


moze mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z CE1 digifant CE2 digifant z tej stronki http://www.durocco.pl/ecu/digifant_2.html chodzi o piny 22 23 .


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » śr wrz 09, 2009 22:18

prawdopodobnie masz inne komp tzn. nie wymienne między sobą. gdzieś była stronka na której byłą rozpiska, jakie mozna miedzy sobą wymieniać a jakie nie.



gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » śr wrz 09, 2009 23:28

mam silnik 1p sterownik do niego jest taki 037 906 022 M



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw wrz 10, 2009 09:30

Sterowniki pasują zamiennie między silnikami PF/PB/1P/RV/2H. Pinout jest indentyczny. Niektóre z nich są bez sondy inne z sondą (dodatkowe przewód do sondy wtedy z wiazki wychodzi). Sterowniki różnią sie producentem, oraz mapami. Jeśli nie masz sterowania krokowcem to pewnie obwód w ECU od tego jest upalony.

CE1 i CE2 oznacza central electrics 1 oraz central electrics 2. Czyli w tłumaczeniu na nasze starą i nową instalację elektryczną (tą przed 89 i po 89 roku)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » czw wrz 10, 2009 18:23

kolego bugalon, widze ze jestes w tym temacie obeznany , da sie w łatwy sposob sprawdzić to ?
hmmm jesli byl by upalony to dlaczego przy odpietj wtyczce daje napiecie ok 9 v a przy podpieciu wtyczki do krokowca spada do 0,45


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 10, 2009 19:03

Brzęczy ten silniczek jak włączysz zapłon bez zapalania silnika?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » czw wrz 10, 2009 20:22

Paweł Marek, nic zadnej reakcji. silniczek podstawialm do innego samochodu i dzialal , z innego do swego podstawiałem i zero reakcji


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 10, 2009 20:32

sprawdź czy kable silniczka od ECU do jego wtyczki mają przejście jakimś miernikiem i i czy jest masa na kablach do pinów 13 i 19. Jeśli okablowanie jest ok wtyczki łączą to chyba sterownik musi być uwalony.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » czw wrz 10, 2009 21:21

czy od tego moze mi wiecej palic ??

z ta masa to jutro sprawdze


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 10, 2009 21:52

gdyby to była izolowana awaria to nie, ale licho wie co jeszcze się dzieje z tym ECU


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 450 gości