digifant II w 1.8 1P ecu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- dj241
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
- Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
- Kontakt:
digifant II w 1.8 1P ecu
przegladalem forum ale nie znalazlem nic na temat.
mam problem z silniczkiem krokowym , tzn nie steruje przepływem powietrza.
silniczek sam w sobie jest w porzadku , napiecie sprawdzane miernikiem na kostce odpietej od silniczka wynosi ok 9v napiecie mierzone przy podopietej kostce do silniczka wynosi juz ok 0.45V
panowie co jest grane z tym ? czy to ma zwiazek z tym że wcześniej był wymieniany ecu
po lewej z oznaczeniem AR jest stary uszkodony r prod 88 a po prawej CJ obecny r.prod. 89.
moze mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z CE1 digifant CE2 digifant z tej stronki http://www.durocco.pl/ecu/digifant_2.html chodzi o piny 22 23 .
mam problem z silniczkiem krokowym , tzn nie steruje przepływem powietrza.
silniczek sam w sobie jest w porzadku , napiecie sprawdzane miernikiem na kostce odpietej od silniczka wynosi ok 9v napiecie mierzone przy podopietej kostce do silniczka wynosi juz ok 0.45V
panowie co jest grane z tym ? czy to ma zwiazek z tym że wcześniej był wymieniany ecu
po lewej z oznaczeniem AR jest stary uszkodony r prod 88 a po prawej CJ obecny r.prod. 89.
moze mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z CE1 digifant CE2 digifant z tej stronki http://www.durocco.pl/ecu/digifant_2.html chodzi o piny 22 23 .
mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Sterowniki pasują zamiennie między silnikami PF/PB/1P/RV/2H. Pinout jest indentyczny. Niektóre z nich są bez sondy inne z sondą (dodatkowe przewód do sondy wtedy z wiazki wychodzi). Sterowniki różnią sie producentem, oraz mapami. Jeśli nie masz sterowania krokowcem to pewnie obwód w ECU od tego jest upalony.
CE1 i CE2 oznacza central electrics 1 oraz central electrics 2. Czyli w tłumaczeniu na nasze starą i nową instalację elektryczną (tą przed 89 i po 89 roku)
CE1 i CE2 oznacza central electrics 1 oraz central electrics 2. Czyli w tłumaczeniu na nasze starą i nową instalację elektryczną (tą przed 89 i po 89 roku)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sprawdź czy kable silniczka od ECU do jego wtyczki mają przejście jakimś miernikiem i i czy jest masa na kablach do pinów 13 i 19. Jeśli okablowanie jest ok wtyczki łączą to chyba sterownik musi być uwalony.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości