Prosze o ocene logów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Prosze o ocene logów

Post autor: Zimny Chirurg » śr wrz 09, 2009 17:18

Witam

Kurcze dałem do diagnostyki ale nikt nie odpowiada a więc prosze szanowne grono tu może ktoś sie dopatrzy co jest nie tak lub co ok.
Wiem ze troszke lipa widać ale może ktoś troszke sie poswięci i dopatrzy co go boli.

Bede wdzięczny

Pozdro

ZC

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=264792



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » śr wrz 09, 2009 18:43

masz przeładowania na 1,5 bara prawie i do końca obrotomierza również troche za dużo pompuje , zaworek wysterowany na 94 % więc sobie z tym nie radzi i może ciąć ci dawki . a jak zachowuje się auto ?


AFN+ 137/305 & 1.8t

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » śr wrz 09, 2009 20:12

Tobi80 pisze:masz przeładowania na 1,5 bara prawie i do końca obrotomierza również troche za dużo pompuje , zaworek wysterowany na 94 % więc sobie z tym nie radzi i może ciąć ci dawki . a jak zachowuje się auto ?
Wiem ze to dziwne bo turbina jest po totalnej regeneracji.
Ma takie dziwne spadki mocy. Małe ale odczuwalne. Jak wcisne mu do dechy to niekiedy jedzie a niekiedy jak by mu czegoś brakowało. Tak jak piszesz. Coś musi sie przycinać. Tak jak by sie dusił. Myślałem ze to przepływka pomału ma dosyć.

Pozdro

ZC



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » czw wrz 10, 2009 14:25

może sztangę żle wyregulowali po czyszczeniu


AFN+ 137/305 & 1.8t

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » czw wrz 10, 2009 18:02

Tobi80 pisze:może sztangę żle wyregulowali po czyszczeniu
Turbo jest nie to samo. Stare zostawiłem u nich.
Chce tez dodać ze przed wymianą turbawki zanim sie rozpadła też miał przymulenia. Po zmianie są jak by mniej odczuwalne ale też występuja a więc wydaje mi sie ze to nie wina turbo mimo tege ze za duzo wali. Bo i przed jak i po tez go coś dusi. Najbardziej jak dam mu do dechy. Nikiedy idzie a niekiedy coś go boli.
Nie wpada w tryb awaryjny.

Pozdro

ZC



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości