witam. corsa b nie chce odpalić znajomej.
sprawdziłem już wszystko. paliwo podaje , iskra jest a ciśnienia na cylindrach to maks 8 bar na jednym 7,5 bara.
samiochód był kiedyś ostro przegrzany ale chodził jakieś pół roku. czy jeśli go odpale ceramizer coś pomoże??? remontowac nie wiem czy sie opłaca.
moge wymienic same piersćienie ale czy gładz sie dotrze
corsa b nie chce odpalic niskie ciśnienie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
corsa b nie chce odpalic niskie ciśnienie
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
jak silnik był przegrzany to małe ciśnienie w cylindrach może mówić o wydmuchniętej uszczelce pod głowicą. Teoretycznie silnik powinien odpalić...
Ceramizerów i tym podobnych wynalazków nie lej, chyba, ze masz już drugi silnik na przekładkę a ten wywalasz.
Moim zdaniem drugi silnik możesz kupić już za jakieś 500 zł, ale to jest loteria, nie wiadomo na jaki trafisz, chyba, że masz już jakiś zaklepany ze znaną jego historią eksploatacji, lub remont, który u mechaniora może kosztować minimum 1500 zł, chyba, że sam będziesz działał to wtedy taniej będzie.
A pod korkiem oleju nie ma czasem mazi takiej jak kawa z mlekiem?
Czy płyn chłodzący jest czysty, czy pływają w nim tłuste "oka"?
Ceramizerów i tym podobnych wynalazków nie lej, chyba, ze masz już drugi silnik na przekładkę a ten wywalasz.
Moim zdaniem drugi silnik możesz kupić już za jakieś 500 zł, ale to jest loteria, nie wiadomo na jaki trafisz, chyba, że masz już jakiś zaklepany ze znaną jego historią eksploatacji, lub remont, który u mechaniora może kosztować minimum 1500 zł, chyba, że sam będziesz działał to wtedy taniej będzie.
A pod korkiem oleju nie ma czasem mazi takiej jak kawa z mlekiem?
Czy płyn chłodzący jest czysty, czy pływają w nim tłuste "oka"?
co zauważyłem. wtrysk do kolektora dolotowego jakby leje. czy to może być powodem zbyt niskiego ciśnienia paliwa?
jakie ciśnienie powinno być na jednopunktowym?
gdzie jest regulator ciśnienia?
silnik po zalaniu paliwem również nie odpala?
świece były wyjete i przeczyszczone.
iskra jest
czy czujnik obrotów wału może mieć coś do tego jeśli po zalaniu paliwem nie odpala.
jakie ciśnienie powinno być na jednopunktowym?
gdzie jest regulator ciśnienia?
silnik po zalaniu paliwem również nie odpala?
świece były wyjete i przeczyszczone.
iskra jest
czy czujnik obrotów wału może mieć coś do tego jeśli po zalaniu paliwem nie odpala.
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 20:24 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
wtrysk jednopunktowy siadl. wymieniony na uzywany ladnie rozpyla. do wymiany jest jeszcze silniczek krokowy bo ma za niskie obroty.
samochod nie zalewa sie i pali ok...
samochod nie zalewa sie i pali ok...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości