JAK Z 1.6PNki. zrobic...1.6 EG . GTI .PODNIEść MOC....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MICHAł 1981
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: wt mar 31, 2009 22:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

JAK Z 1.6PNki. zrobic...1.6 EG . GTI .PODNIEść MOC....

Post autor: MICHAł 1981 » śr wrz 09, 2009 22:50

Witam koledzy mam pytanie mam 1.6 PN Pierburg 2EE z gazem... i mam takie pytanie do was wiem ze w Golfie I był 1.6 EG z K-Jetronic czyli GTI 1.6... i tu jest różnica 40 KM .....czy wie ktoś czym jeszcze różnił sie ten silnik i czy dało by się założyć K-Jetronic do mojej PNki i co jeszcze musiałbym zmienić ....dodam jeszcze że silnik jest w bdb stanie i szkoda było by ko wymieniać na razie na mocniejszy.... może ktoś wie coś na ten temat czekam na jakieś odpowiedzi!!! :bajer:
Ostatnio zmieniony czw wrz 10, 2009 06:55 przez MICHAł 1981, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images47.fotosik.pl/242/3912a20b0092cea2.jpg[/img]MóJ GOLFIK WOLFSBURG EDITION http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=229990

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw wrz 10, 2009 09:33

Wymieniasz tłoki, korbowody, głowicę z wałkami. Dostawiasz dwie pompy paliwa (jedna w baku druga pod podłogę), wymieniasz wszystkie przewody paliwowe na ciśnieniowe. Zakładasz do tego wtrysk k-jetronić i masz upragnione 110 koni).

Jeśli masz sprawny blok silnika (bez progów i uszczerbień) to lepiej kupić kompletny silnik PF razem z instalacją, przełozyć wał, tłoki, korby, głowicę i poskładać całośc na elektronicznym wtrysku (bez konieczności wymiany przewodów paliwowych na wysokoscisnieniowe).


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw wrz 10, 2009 15:40

W EG masz inne zasilanie w paliwo - K-Jetronic. W zwiazku z tym inna głowica i inny kolektor dolotowy chyba. No i cały układ - filtr paliwa, wtryski. A jak wtryski, to inna głowica. Geometria układu korbowo tłokowego jak patrzę, to też inna. Czyli blok, korbowody, tłoki i wał korbowy inne (albo niektóre z tych elementów). No i największa różnica - wałki rozrządu.

Ja, jak już bym chciał coś zmieniać w PN, to zmienił bym na wałki z EG - pod warunkiem, że pasują mechanicznie, bo z tego co widzę na stronach doppel-wobber to w wałkach jest ogromna różnica.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw wrz 10, 2009 15:45

niezaklada sie dwoch takich samych tematow w roznych dzialach,sory za ot



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości