mam silnik jak w temacie.
przy zapalaniu bucha mi czarny dym i auto ma 1200 obrotow, czasem ma normalnie 900 obrotow i dymu nie ma. Pali na dotyk. ale czasem obroty sa za wysokie. ktos ma pomysl co to moze byc?
stal sporo nie jezdzony.
pozdrawiam
golf III 1.9 tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przerwa w sygnale z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 dla sterownika silnika, najpierw odepnij wtyczkę od tego czujnika i styki czujnika jak i piny wtyczki spryskaj spayem do złącz elektrycznych, jeśli nie pomoże to przerwę będzie prawdopodobnie robił sam czujnik - wtedy wymiana,
foto gdzie szukać tego czujnika :

foto gdzie szukać tego czujnika :

wszystkie gwiazdy na niebie wskazują właśnie na okresowy brak sygnału z niego do sterownika silnika - niekoniecznie musi to być wina czujnika - miałem tu na myśli styki przy nim i okablowanie - proponowałem Ci na wstępnie niskobudżetowy zabieg czyszczenia pinów czujnika i wtyczki w celu sprawdzenia czy po tym zabiegu mankament się jeszcze pojawi, bo jak się domyślam silnik wchodzi na wysokie obroty - czyli 1200 w czasie jak jest ciepły i go odpalasz. Podpięcie pod Vaga z pewnością potwierdzi moją diagnozę - możesz się upewnić jeśli masz Vaga lub skoro jesteś ze Śląska to z pewnością, któryś z forumowiczów z Twojej okolicy podepnie Ci go za free - wystarczy się tylko umówić.mono_ pisze:jestes pewien że to czujnik?
Zdaję sobie sprawę, że nikt nie chce wydawać kasy w błoto w celu poszukiwania, który element szwankuje więc zrób tak jak Ci poradziłem, co do kosztów czujnika to wszystko zależy gdzie będziesz go kupował - musisz sam podzwonić i wybrać ile chcesz na niego wydać gdyby jego wymiana okazała się konieczna.
Ostatnio zmieniony czw wrz 10, 2009 15:16 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości