golf III 1.9 tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mono_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 22:48
Lokalizacja: slask
Kontakt:

golf III 1.9 tdi

Post autor: mono_ » śr wrz 09, 2009 22:51

mam silnik jak w temacie.

przy zapalaniu bucha mi czarny dym i auto ma 1200 obrotow, czasem ma normalnie 900 obrotow i dymu nie ma. Pali na dotyk. ale czasem obroty sa za wysokie. ktos ma pomysl co to moze byc?

stal sporo nie jezdzony.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr wrz 09, 2009 23:02

przerwa w sygnale z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 dla sterownika silnika, najpierw odepnij wtyczkę od tego czujnika i styki czujnika jak i piny wtyczki spryskaj spayem do złącz elektrycznych, jeśli nie pomoże to przerwę będzie prawdopodobnie robił sam czujnik - wtedy wymiana,
foto gdzie szukać tego czujnika :
Obrazek


Obrazek

mono_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 22:48
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: mono_ » czw wrz 10, 2009 11:02

jestes pewien że to czujnik? wydoiłem sie z pieniazkow i nie chcialbym pożyczek brać na część sprawna. Jaka jest cena takiego czujnika?

Myślalem bardziej o wtryskach lub zlej mieszance paliwa.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw wrz 10, 2009 15:14

mono_ pisze:jestes pewien że to czujnik?
wszystkie gwiazdy na niebie wskazują właśnie na okresowy brak sygnału z niego do sterownika silnika - niekoniecznie musi to być wina czujnika - miałem tu na myśli styki przy nim i okablowanie - proponowałem Ci na wstępnie niskobudżetowy zabieg czyszczenia pinów czujnika i wtyczki w celu sprawdzenia czy po tym zabiegu mankament się jeszcze pojawi, bo jak się domyślam silnik wchodzi na wysokie obroty - czyli 1200 w czasie jak jest ciepły i go odpalasz. Podpięcie pod Vaga z pewnością potwierdzi moją diagnozę - możesz się upewnić jeśli masz Vaga lub skoro jesteś ze Śląska to z pewnością, któryś z forumowiczów z Twojej okolicy podepnie Ci go za free - wystarczy się tylko umówić.
Zdaję sobie sprawę, że nikt nie chce wydawać kasy w błoto w celu poszukiwania, który element szwankuje więc zrób tak jak Ci poradziłem, co do kosztów czujnika to wszystko zależy gdzie będziesz go kupował - musisz sam podzwonić i wybrać ile chcesz na niego wydać gdyby jego wymiana okazała się konieczna.
Ostatnio zmieniony czw wrz 10, 2009 15:16 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości