fazy rozrzadu czyli przerobka 1.8[1p] 98hp na 1.8 pf 107 hp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

fazy rozrzadu czyli przerobka 1.8[1p] 98hp na 1.8 pf 107 hp

Post autor: gateway1 » śr wrz 09, 2009 19:41

jest silnik 1.8 oznaczenie 1p i 1.8 oznaczenie pf

fazy rozrzadu 1.8 - 1p
- otwarcie zaworu dolotowego przed GMP 3 stopnie po - reszta cyferek jest taka sama jak w pf

fazy rozrzadu 1.8- pf
-otwarcie zaworu dolotowego przed GMP 3 stopnie - reszta cyferek jest taka sama jak 1p

moje pytanie dotyczy jak jest zrealizowana roznica 3 stopnie po [czy chodzi o walek rozrzadu czy niemiaszki zrobili to w inny sposob]
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 23:20 przez gateway1, łącznie zmieniany 1 raz.



VW//janek//VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn paź 01, 2007 18:45
Lokalizacja: BAU
Kontakt:

Post autor: VW//janek//VW » śr wrz 09, 2009 20:23

moim zdaniem walek


gtb2260vkrl jest

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr wrz 09, 2009 21:59

wałek :)
kształt krzywki :) czy jest ostrzejszy czy bardziej dupiaty, to otwiera wczesniej , lub pozniej zawór, no i trzyma dłuzej otwary lub krócej :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr wrz 09, 2009 22:22

tylko wałek... konstrukcja głowicy jest prawie jednakowa...


vwlifestyle.pl
Obrazek

gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » śr wrz 09, 2009 23:12

no dobra przerabiam silnik 1.8 [1p] na pf czyli z98 na 107 koni przelozylem walek ,wtryski ,regulator cisnienia listwe i sterownik czyli elementy dzieki kturym powinien isc jak burza ale jest cos nie tak mianowicie rozpedza sie do 140 km i bestia przy pszyspieszaniu brzeczy
zakladam sterownik od 1p rozpedza sie do 160 -170 km bez brzeczenia
moze ktos wie o co tutaj chodzi moze czegos nie przelozylem od pf ,a moze wina zaplonu



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr wrz 09, 2009 23:26

stopień sprężania jest taki sam?? kształt komory spalania jest taki sam jak w PFie?? jaka jest wielkość zaworów w głowicy 1p a jaka w pfie.... sta bierze się moc :D głónie z głowicy :D

[ Dodano: 09-09-09, 23:27 ]
aha no i ciśnienie paliwa czy dla obydwu silników jest takie samo...??


vwlifestyle.pl
Obrazek

gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » czw wrz 10, 2009 00:07

wedlug etki glowica i zawory te same roznica jaka jest to : wydajniejsze wtryski inna faza rozrzadu inny sterownik i regulator cisnienia , stopien sprezania ten sam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 270 gości