Sportowy Wałek Schrick do G60
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sportowy Wałek Schrick do G60
Witam właśnie che zrobic małe zakupy ze strony:
http://www.bar-tek-tuning.de/cgi-bin/co ... mt_zeilen=
Mam odnośnie tego kilka pytań. Czy zakupujac ostrzejszy wałek a dokładnie ten zestaw: http://www.bar-tek-tuning.de/G-60+Sport ... Hydros.htm
to czy wtedy bede musiał dokupić te sportowe spręzynki wraz z tytanowymi talerzykami: http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,show ... 51703,.htm
czy moze same spręzynki: http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,show ... 51703,.htm
Prosze o porade czy koniecznie przy wymianie wałka musze dokupic te sprężynki i talezyki.
Pozdrawiam
http://www.bar-tek-tuning.de/cgi-bin/co ... mt_zeilen=
Mam odnośnie tego kilka pytań. Czy zakupujac ostrzejszy wałek a dokładnie ten zestaw: http://www.bar-tek-tuning.de/G-60+Sport ... Hydros.htm
to czy wtedy bede musiał dokupić te sportowe spręzynki wraz z tytanowymi talerzykami: http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,show ... 51703,.htm
czy moze same spręzynki: http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,show ... 51703,.htm
Prosze o porade czy koniecznie przy wymianie wałka musze dokupic te sprężynki i talezyki.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 12:46 przez teczka, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 53442,.htm
Ja mam zamontowany taki zestaw u siebie i wzgledem tego co miałem seryjnie to jest mega
poprawa.Szklanki sa nowe INA a sprezynki seria.Bede sobie robił głowice za jakis czas to wymienie na sprezynki i talerzyki Schricka a popychacze dam znow seryjne.
Wykresu jeszcze nie mam bo trzeba kila rzeczy wymienic i potem hamownia.
Pytanie jeszcze jakie masz wtryski ? zielone czy szare? i numer z nich Boscha podaj.
Ja mam zamontowany taki zestaw u siebie i wzgledem tego co miałem seryjnie to jest mega
poprawa.Szklanki sa nowe INA a sprezynki seria.Bede sobie robił głowice za jakis czas to wymienie na sprezynki i talerzyki Schricka a popychacze dam znow seryjne.
Wykresu jeszcze nie mam bo trzeba kila rzeczy wymienic i potem hamownia.
Pytanie jeszcze jakie masz wtryski ? zielone czy szare? i numer z nich Boscha podaj.
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 18:05 przez melon, łącznie zmieniany 2 razy.
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]
Wtryski mam własnie zielone tyle ze nie znam ich nr bo wiem ze były dwa rodzaje, musze sprawdzic. Więc jesli teraz nie zamontuje tych sprezynek i talezyków nic sie nie stanie znaczy nie starci na przewidywanych tego wałka?. Dodam takze że zakupiłem juz kolektor 4-2-1 (i nie zadne chiny czy TA...) i do tego chce dołozyć ten zestaw:
http://www.bar-tek-tuning.de/G60+Edelst ... age+FK.htm
i mysle że powinno to sie ładnie zgrywac
A i pytanie co przy tym zestawie z katalizatorem wywalac czy zostawiać?
http://www.bar-tek-tuning.de/G60+Edelst ... age+FK.htm
i mysle że powinno to sie ładnie zgrywac
A i pytanie co przy tym zestawie z katalizatorem wywalac czy zostawiać?
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 18:20 przez teczka, łącznie zmieniany 1 raz.
Talerzyki i sprezynki mogłbys tez kupic + do tego dac głowice do sprawdzenia szczelności na zawrorach+wymienic prowadnice i gumki zaworowe.
Jak dasz wałek inny to musi byc program do tego.
Jak dasz wałek asymetryczny to ci cisnienie spadnie doładowania.
Jak nie dasz kólka mniejszego to ci nic tego cisnienia nie podbije.
Jak ci nie podbije cisnienia to nie pojedzie.
Jak masz zielone wtryski to sa za małe , maja być szare.
Przydał by sie regulator cisnienia paliwa zeby podbic troche cisnienie na listwie.
Pompa paliwa musi byc igła zeby trzymała cisnienie.
Ja mam kolektor supersprinta i 4-2-1 potem rura 60mm do tłumika srodkowego i koncowy z vr6.
MOej ci moge polecic Motula 300v 10w40.Mam na nim zrobione juz 1000km i nadal ma orginalny koloerek i dobrze trzyma cisnienie oleju przy wyskoich temperaturach.
Jak dasz wałek inny to musi byc program do tego.
Jak dasz wałek asymetryczny to ci cisnienie spadnie doładowania.
Jak nie dasz kólka mniejszego to ci nic tego cisnienia nie podbije.
Jak ci nie podbije cisnienia to nie pojedzie.
Jak masz zielone wtryski to sa za małe , maja być szare.
Przydał by sie regulator cisnienia paliwa zeby podbic troche cisnienie na listwie.
Pompa paliwa musi byc igła zeby trzymała cisnienie.
Ja mam kolektor supersprinta i 4-2-1 potem rura 60mm do tłumika srodkowego i koncowy z vr6.
MOej ci moge polecic Motula 300v 10w40.Mam na nim zrobione juz 1000km i nadal ma orginalny koloerek i dobrze trzyma cisnienie oleju przy wyskoich temperaturach.
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 18:31 przez melon, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]
Kólko 68mm jak i program juz jest zakupione wczesniej. Na pólce lezy sobie jeszcze 65mm ale to juz hardcore. Pompa paliwa też jest w dobrej kondycji. Co do szarych wtrysków to nie mam skad ich wziąść dlatego zostane raczey przy tych co mam jedynie regulator cisnienia paliwa mógłbym zakupic np taki:
http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 008,,,.htm
http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 008,,,.htm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości