obroty 300 - 400

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
radek_GL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sty 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Czarne
Kontakt:

obroty 300 - 400

Post autor: radek_GL » wt lut 07, 2006 15:53

Co może być przyczyną bardzo wolnych obrotów dziś jak zawsze odpaliłem samochód wyjechałem z garażu pojechałem do kumpla i czekając na niego silnik wszedł w bardzo wolne obroty 300 – 400 przygazowałem mu i trzymał 950
Co robić jak takie myki będą się powtarzać ???

P.S. silnik był ciepły znaczy dmuchał już ciepłym (wskaźnik temperatury mi nie działa więc wam nie powiem jaka była)


VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » wt lut 07, 2006 16:19

To byla raczej taka chwilowa zamulka moze wjechales akurat na kraweznik,stal krzywo i troche sie przydusil jednak jak wyjechales z garazu to nie byl jakis strasznie zimny.Jak bedzie sie regularnie powtarzac to cos jest nie tak,moze zapowiedz padniecja silniczka krokowego.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt lut 07, 2006 18:01

moze krorkowiec sie zacina?



pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: obroty 300 - 400

Post autor: pieko » wt lut 07, 2006 21:47

radek_GL pisze:Co może być przyczyną bardzo wolnych obrotów dziś jak zawsze odpaliłem samochód wyjechałem z garażu pojechałem do kumpla i czekając na niego silnik wszedł w bardzo wolne obroty 300 – 400 przygazowałem mu i trzymał 950
Co robić jak takie myki będą się powtarzać ???

P.S. silnik był ciepły znaczy dmuchał już ciepłym (wskaźnik temperatury mi nie działa więc wam nie powiem jaka była)
Moim zdaniem to jest powolny koniec zywotnosci silniczka krokowego.Pozdro



Awatar użytkownika
radek_GL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sty 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Czarne
Kontakt:

Post autor: radek_GL » śr lut 08, 2006 03:53

Obawy są takie stoi na wolnych ~950 potem spada powoli do pierwszej kreski od dołu ~300 czy 400 dodam mu gazu to wraca do 950 ale faluje w dół i górę

[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 03:01 ]
P.S. jeżeli to silniczek krokowy to da się go wyczyścić ???

Napiszcie jeszcze gdzie on się znajduje w silniku AAM i czy ten http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83747493 wrazie co by pasował


VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr lut 08, 2006 16:34

tak to mniejwiecej wyglada



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości