Klekot silnika, czarny dymek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Klekot silnika, czarny dymek
Po wymianie paska: alternatora, wspomagania oraz uszczelki pod pokrywą zaworów auto zaczęło "klekotać", zrobiło się mułowate, palić olej (wcześniej nie było konieczności dolewki oleju) oraz kopcić na czarno: podczas zmiany biegów/dodawania gazu oraz zawsze podczas jazdy pod górkę
cóż mogło się stać ? najbardziej dziwi mnie fakt "klekotania" z silnika, wyczytałem na forum, że klekot robi się od szklanek ?
cóż mogło się stać ? najbardziej dziwi mnie fakt "klekotania" z silnika, wyczytałem na forum, że klekot robi się od szklanek ?
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
A co chcesz vagiem w TD sprawdzić Jedynie ABS i AIRBAG
Klekot może być spowodowany rozrządem, szklankami, brakiem oleju Przyczyn może być dużo...
A że czarny dymek leci przy obciążeniu to dobre zjawisko, każdy ale to każdy diesel zakopci przy butowaniu. Przy spokojnej jeździe nie powinien. Może jeszcze być pompa przestawiona.
Właśnie doczytałem że wymieniałeś uszczelkę pod klawiaturą. A może zostawiłeś coś tam, wpadła śrubka, nakrętka lub coś podobnego, albo coś zle złożyłeś...
Klekot może być spowodowany rozrządem, szklankami, brakiem oleju Przyczyn może być dużo...
A że czarny dymek leci przy obciążeniu to dobre zjawisko, każdy ale to każdy diesel zakopci przy butowaniu. Przy spokojnej jeździe nie powinien. Może jeszcze być pompa przestawiona.
Właśnie doczytałem że wymieniałeś uszczelkę pod klawiaturą. A może zostawiłeś coś tam, wpadła śrubka, nakrętka lub coś podobnego, albo coś zle złożyłeś...
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 10:14 przez _model_, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości