Kopci na benzynce a na gazie OK

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ramirez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 10, 2005 15:27
Lokalizacja: Węgrów

Kopci na benzynce a na gazie OK

Post autor: ramirez » wt lut 07, 2006 16:01

Witam wszystkich forumowiczow !!!

Opisze jaki ten moj golficzek operacje przeszedl co by wam troszke objasnic ogolnikowo a w wiec regeneracja glowicy, pierscienie, panewki korbowodowe bo juz cyna byla wytarta po tym calym zabiegu przejechalem z 1500 km samochod rano klekocze co bardzo sie zdziwilem bo myslalem ze po takim czyms jak regeneracja glowicy klekot przestanie mi dokuczac znika on po nagrzaniu sie silnika dodam iz u kolegi z takim samym silnikiem czyli 1.8 ABS rano slychac caly rozrzad jak szklanki sie ustawiaja ale to jest jakies z 3 sekundy w zaleznosci jaka temperatura a u mnie tak jakby jeden lub dwa zawory walily od strony rozrzadu to jedno natomiast dzis zauwazylem przy rozgrzewaniu silnika sadze na snieguprzy tym lekko siwawy dym z rury z ciekawosci przelaczylem go na gaziwo no i wlasnie przestal mi kopcic przykrylem sadze nowym sniegiem i czekalem az bedzie sie zaczernial ale nic dymek z rury bialutki co to moze byc ?? przez tyle czasu co nim smigalem nie zauwazylem tego wszystkie uszczelniacze wymienilem nie pilowalem samochodu od momentu nowych pierscieni jezdze spokojnie szanuje autko !!



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » wt lut 07, 2006 16:10

no na gazie to raczej sadzy nie zobaczysz, bo i skąd ma się tam wziąć. a na moje oko to chyba coś z zasilaniem w paliwko nie tak, może zapłon choć skoro na gazie chodzi dobrze to i na benzynie powinien. Proponuję na początek podpiąć pod komputer.



ramirez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 10, 2005 15:27
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: ramirez » wt lut 07, 2006 16:42

podpielem go wlasnie pokazuje mi tylko blad 00515 czujnik halla nie chce sie skasowac dopiero znika po uruchomieniu samochodu tzn blad juz nie wraca



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » wt lut 07, 2006 16:44

ramirez pisze:podpielem go wlasnie pokazuje mi tylko blad 00515 czujnik halla nie chce sie skasowac dopiero znika po uruchomieniu samochodu tzn blad juz nie wraca
no i tak powinno byc na zgaszonym silniku zawsze pokaże błąd czujnika halla, a poza tym nie ma innyxh błędów???



ramirez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 10, 2005 15:27
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: ramirez » wt lut 07, 2006 16:54

nie tym razem wczesniej pokazal mi 00525 cos z czujnikiem o2 zwarcie do masy podobno to sonda ale myslalem ze to przez rozmontowywanie sprzetu przez magika komp poprostu zczytal blad i mu zostalo ale nie tym razem niewiem czy to moze cos pomoc bo tak naprawde zastanawiam sie nad sonda czy moze byc zle wpieta jesli tak to chyba powinno pokazac jakies bledy ??



speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » wt lut 07, 2006 16:54

Moim zdaniem to jest mieszanką, Może warto by było zresetować komputerek. Jeśli chodzi o to stukotanie wielkie znaczenie ma jaki olej jest wlany no i to jakiej firmy się szklanki wkładało bo przypusczam że taka operacja została przeprowadzona.

Jeśli chodzi o sonde to można ją wypiąć z wtyczki i zobaczyć co sie będzie działo. Auto powinno wariować ale jeśli już jesteś u takiego magika co ma VAG-a to powinien mieć tester sondy lambda.



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » wt lut 07, 2006 17:01

przypomniło mi się że miałem przypadek ze źle ustawionym potencjometrem przepustnicy. kopcił wtedy jak wariat ale tylko na zimnym silniku. jak sie nagrzał było ok. tyle, że jak masz coś takiego to powinno wyjść na kompie że na jałowym jest otwarty obwód przepustnicy no i skład mieszanki nie taki jak powinien być.



Awatar użytkownika
krajzmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lip 29, 2005 18:14
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: krajzmen » wt lut 07, 2006 18:34

proponuje troche poczytać ten temat może ci pomóc,zwłaszcz ,że minie teoretycznie pomógł http://vwgolf.e-vip.pl/viewtopic.php?t= ... ae5a42e489


TDI TO KRÓL SILNIKÓW

ramirez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 10, 2005 15:27
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: ramirez » wt lut 07, 2006 20:14

no wlasnie ten ostatni link czytalem wczesniej i nasunela mi sie mysl ja mam sonde jedno zylowa bynajmniej taki kabelek jeden widzialem wychodzacy z sondy idzie on do jakiejs tam wtyczki tylko pytanie czy jest mozliwe zle wpiecie tzn odwrotnie ale w takim przypadku cos by pokazal a vag-a mam swojego a co do restartu to mam klemy odpiac ??? a jesli chodzi o szklanki to sa orginalne vw INA olej polsyntetyk mobile super przejechane na nim z 1500 na poczatku jak sie docieral to slychac byl klekot krocej teraz jednak dluzej mi towarzyszy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości