Cieknący intercooler
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cieknący intercooler
Mam golfa 4 i niedawno zauwazylem ze znaczy mi teren. jak sie okazalo cieknie z IC nie ma tam zadnej oslony pod spodem no i sobie olejek ścieka. Czy to jest znak zeby sie zainteresowac turbina czyżby regeneracja? jak sie wogole do tego zabrac? wyjac ten ic i sprawdzic czy nie jest dziurawy? Dodam ze auto ładnie przyspiesza nie wchodzi w tryb awaryjny i nie kopci. Mam go od niedawna wiec nic wiecej nie wiem:(
zajrzyj skąd olej kapie czy z samego IC czy połączenia IC + wąż, który do niego dochodzi, może wąż jest uszkodzony a jeśli wyraźnie kapie z IC to wymontuj i sprawdź go na szczelność.marcin999 pisze:wyjac ten ic i sprawdzic czy nie jest dziurawy? Dodam ze auto ładnie przyspiesza nie wchodzi w tryb awaryjny i nie kopci.
Samochod wogole nie kopci. Mam go od niedawna wiec jeszcze nie dolewalem tego oleju, nawet nie wiem jaki tam jest:/ Moze jak zaleje 10W40 to troche przestanie, niestety poprzedni wlasciciel mnie nie poinformowal jaki byl wczesniej olej.
[ Dodano: 08 Wrz 2009 19:59 ]
Sztomel, No tak byc moze ze z polaczenia na to mam nadzieje, bo jak z IC to trzeba bedzie nowy kupic. Tylko teraz pytanie skad tam tyle oleju?? Wychodzi na to ze turbinka sie bedzie konczyla powoli. Chociaz musze powiedziec ze pompuje ladnie i ogolnie samochod dobrze jedzie.
[ Dodano: 08 Wrz 2009 19:59 ]
Sztomel, No tak byc moze ze z polaczenia na to mam nadzieje, bo jak z IC to trzeba bedzie nowy kupic. Tylko teraz pytanie skad tam tyle oleju?? Wychodzi na to ze turbinka sie bedzie konczyla powoli. Chociaz musze powiedziec ze pompuje ladnie i ogolnie samochod dobrze jedzie.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
no wiec w IC zawsze sa jakies drobinki oleju bo turbina zawsze cos przepusci. ale skoro ci cieknie to moze byc tak ze jak jest rura ktora wychodzi od IC ktora prowadzi do kolektora ssacego to zaraz przy IC jest taki lacznik i w srodku jest uszczelka gumowa ktora moze byc sparciala albo ten lacznik poluzowany. sprawdz czy szczelny jest IC wyczysc go jak trzeba i wszystko dobrze poskrecaj. pojezdzij troche i sprawdz czy cos sie dzieje.jak sucho to po sprawie
Na dniach pewnie sie tym zajme. Ma ktoś może jakis schemat zdjęcie obudowy jak to powinno wyglądać?? U mnie od spodu normalnie widac ten IC chyba mi jakiegos plastiku brakuje. Mam duza oslone pod silnikiem i tyle.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
NIe mam tej oslony i z tego co widzielem to IC jest mokry tzn ten jego czarny plastkiowy spod, wiec nie wiadomo czy to zlaczka czy samo IC. Bede musial w takim razie to dokupic bo tak to nie moze byc. Dzieki za info jak bede cos wiedzial konkretnego to sie odezwe.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
dobra jak co to daj cynk. sprobuj dorobic z plastiku ta obudowe ja tak zrobilem
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
robiles juz cos z tym IC??
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 169 gości