AFN ciezko odpala na cieplym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn wrz 07, 2009 21:46

YYy z tego co wiem to nastawnikiem nic nie zrobisz, trzeba grzebać w mapach tak jak to wyżej napisałem.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » pn wrz 07, 2009 22:30

poddobno pukaja jakos w nastawnik ;/



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pn wrz 07, 2009 22:57

Nastawnikiem nie ustawiasz dawki startowej!Tylko ingerencja w mapę dawki rozruchowej załatwi problem.Było o tym problemie bardzo dużo znajdz i poczytaj.


VCDS,mozliwość zdiagnozowania.

bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: bartek2 » wt wrz 08, 2009 18:44

To może w akcie desperacji zmień kodowanie skrzyni na automata. Tylko wtedy dwumas oberwie:/ Ja u siebie raz zmieniłem na próbe i daje to efekty, auto paliło od półobrotu. Zmieniłem kodowanie spowrotem na manuala bo u mnie aż tak źle nie jest z odpalaniem na ciepłym, rozrusznik robi kilka oborotów ale bardzo szybko. Opis jak zmienić jest gdzieś na forum.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt wrz 08, 2009 19:16

zineq pisze: ma ktos pomysl jak to zrobic nastawnikiem
pukając w nastawnik młotkiem poprawisz zapłon - obroty biegu jałowego szlag trafi ...

popraw mapy - będziesz miał kłopot z głowy ...



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » wt wrz 08, 2009 19:23

zineq pisze:z passata afn o koncowce gl na ibize afn o koncowce EK
a czemu zmieniales , padł Ci ? Ja u siebie tez wsadzilem z koncówka gl
Jak nie masz orginalnie dwumasa to nic sie nie wysypie po zmianie kodowania



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » wt wrz 08, 2009 19:44

witajcie
ogolnie silnik mam afn zmienony iedys w niemczech z passata dlatego koncowka GL
skrzynia niewiem jaka mam ;/ i niewiem czy 2 mas siedzi czy nie ;/

dzis kupilem 2 komputer do zabaw i tez ciezko zapalal

przelutuje kompa to pobawie sie mapami rozruchu
i dam znac co i jak ;)



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt wrz 08, 2009 22:56

zineq pisze:z passata afn o koncowce gl na ibize afn o koncowce EK
passat to nowszy soft 0281001656 zapewne - tu program podaje dawkę paliwa od 189 obr/min - w Ibizie 028906584 dawka podawana jest od 250 obr/min ... bez lutowania i korekty programu nie obejdzie się ...



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » wt wrz 08, 2009 23:03

oki ;) a ma ktos wsad do immo ??? z wersji bez immo ??



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt wrz 08, 2009 23:09

zineq pisze:wsad do immo
daj spokój ... adaptacja = 1minuta :helm:



mj2006
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 23:32
Lokalizacja: Gdynia

Re: AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: mj2006 » śr wrz 09, 2009 00:17

zineq pisze:witam stalo sie to po podmianie kompa drugi tez afn na zimnym pali od strzala na cieplym musze krecic z 7 sec ;/ kat wtrysku jest taki jak ma byc ;/
Ja mialem podobnie tykl musialem czekac pol godziny problem byl z dawkami paliwa konkretnie nie pamietam. :green_fuck: Nic nie pukaj :smoke: znajdz kogos konkretnego kto sie zna na sofcie i koniec.
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 00:19 przez mj2006, łącznie zmieniany 1 raz.


Audi to kaprysna franca :P

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » czw wrz 10, 2009 19:47

hmm a pamietasz czym ci to robil i czy rozbieral kompa



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw wrz 10, 2009 21:06

zineq pisze:hmm a pamietasz czym ci to robil i czy rozbieral kompa
W AFN-ie musisz pruc kompa, nie prujesz w autach po vinie rok od 2000.



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pt wrz 11, 2009 12:06

Mówiac pruć kompa masz na mysli jego rozebranie i wgrywanie programu tak ?? Bo sam am AFN-a i ciekaw jestem jak sie to odbywa


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości