Katalizator OUT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Katalizator OUT
Witam zapisałem się na chipa u Rogala i planowałem wywalić przed programem katalizator, tzn. wybić wnętrzności. Kolega który trochę oblatany jest w tematach powiedział żęby tego nie robić, bo sonda zwariuje, będzie wywalać błedy dawki itd itdp. Co sądzicie jest sens wywalania kata, czy to się potem odbije po paru tysiączkach na pracy silnika lub problemowej jeździe??
[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]
to pozdrów tego oblatanego kolegę ode mnie i przekaż aby pokazał nam tu na forum tę sondę na fotceBroker89 pisze:Kolega który trochę oblatany jest w tematach powiedział żęby tego nie robić, bo sonda zwariuje, będzie wywalać błedy dawki itd itdp
wywalaj i nie zastanawiaj się, najgorsze co może być to pozostawianie starego katalizatora w układzie zwłaszcza jak silnik ma już nalatane blisko 200 kkm to jest to zabójca dla turbosprężarki.Broker89 pisze:Co sądzicie jest sens wywalania kata, czy to się potem odbije po paru tysiączkach na pracy silnika lub problemowej jeździe??
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
w Pb tak się dzieje...Broker89 pisze:bo sonda zwariuje, będzie wywalać błedy dawki itd itdp
Wywalaj...
U mnie lepiej z dołu jedzie i vmax się zwiększył
Zabierz zawartość kata - opylisz za 150 zł...
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Katalizator out
taa oblatany jak pilot mysliwca z bialorusiBroker89 pisze:Kolega który trochę oblatany jest w tematach
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
CrocodileReggae, ja mam ASZ 130km pompowtrysk- czyli wywalać by była jasność, nie no ja zrobię to w tym zakładzie na modlińskiej tam gdzie chyba ty polecałeś że za 50zł i zawartość kata to zrobią
[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]
Wywal kata i wstaw rurkę w dieslu kat nie jest wymagany,on zatrzymuje tylko tlenki azotu i bez niego przejdzie przegląd a bez puszki nie bedzie rezonansu. Poza tym cały kat sprzedaz nawet za 250zł na allegro .Z diela sa drogie bo maja dużo platyny i o to tu chodzi. Kat po 150 tys km zapchany sadza, nie eliminuje tlenków azotu a przyczynia sie do szybszej śmierci kierowniczek turbiny a po modzie jak znalazł zeby go wywalić> Ja za wspawanie rurki zapłaciłem 40zł a kat sprzedałem za 250złBroker89 pisze:CrocodileReggae, ja mam ASZ 130km pompowtrysk- czyli wywalać by była jasność, nie no ja zrobię to w tym zakładzie na modlińskiej tam gdzie chyba ty polecałeś że za 50zł i zawartość kata to zrobią
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 20:47 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
wywalajBroker89 pisze:ja mam ASZ 130km pompowtrysk- czyli wywalać by była jasność, nie no ja zrobię to w tym zakładzie na modlińskiej tam gdzie chyba ty polecałeś że za 50zł i zawartość kata to zrobią
W zasadzie to Jest na rogu Modlińskiej - okolice skody - mijasz pierwszy zakład tłumnikarski(jadąc od Legionowa w stronę centrum), potem zaraz obok jest warsztat i dalej jest ten zakład w którym to robiłem - wjazd od bocznej ulicy, na podwórku jakieś drzewko rośnie, króliki, gołębie - swojskie klimaty
nie ma w tej operacji spawania - wybijają tylko zawartość - z wierzchu orisouler pisze:kawalek rury i spawanie
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Jak narysuje sobie magicznym ołówkiem tą sonde to bedzie miał
Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
W benach to tez roznie jest z tymi sondami bo jak jest jedna przed katem to tez mozna sobie wybebeszyc a jak sa dwie jedna przed a druga za katrem to juz niestety lipa- potrzebny emulator pracy sondy ktory bedzie oszukiwal. W nowszych dieslach sa czujniki ale przed i za DPF by monitorowac jak jest zapchany i mierza cisnienia na ukladzie wydechowym w tych punktach.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości