problem z ciśnieniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
problem z ciśnieniem
Mam taki problem ze turbo zaczeło mi jakos mniej pompowac, nie wiem czym to jest spowodowane, wczesniej dmuchało 2b i bylo ok, teraz dmucha 1.2, 1.4 a przy wyzszych obrotach tak 5700-6000 upuszcza do 0.8-0.5... myuslalem ze ma dziure w układzie ale nie ma... turbo to holset , cos jest z westgatem? czy moze jakas inna przyczyna...?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
WG zazwyczaj zapieka sie w pozycji zamkniętej i turbo wtedy przeładowuje,czyli daje większe ciśnienie...Lukas-182 pisze:Ja bym obstawił WG, zapieczony może ??
Ten zawór jak upuszcza ciśnienie,to słychać charakterystyczny,nagły wystrzał ciśnienia.Lukas-182 pisze:Kurczę, to może zawór bezpieczeństwa w kolektorze dolotowym ??
tomogolf2, kopci golfina?
Bo ja myślę,że to może być wina pompy.
W moim jak głowiczka się kończyła,to ciśnienie też raptownie poleciało w dół.
Możesz jeszcze sprawdzić kąt wtrysku,bo on ma zasadniczy wpływ na to co dmuchnie suszara.
Pozdr.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
pompe mam 11mm kopci tak jak zawsze kopcil, pompa chyba nie ma z tym nic wspolnego bo działa tak jak trzeba kat wstrysku tez dobrze ustawiony
[ Dodano: 08 Wrz 2009 09:17 ]
a dodam jeszcze ze mam spsoty eletrozawor w popmie, ma takie odchyly ze po wyjeciu kluczyka silnik dalej pracuje, zdejmie sie przewod idący do zaworku to silnik tez dalej pracuje, jedynym sposobonem na zgaszenie jest lekkie dodanie gazu na wylaczonym zapłonie, a jak sie odwiesi to jest normalnie:) ale to chyba nie ma jakies wiekszego wpływu na cisnienie?
[ Dodano: 08 Wrz 2009 09:17 ]
a dodam jeszcze ze mam spsoty eletrozawor w popmie, ma takie odchyly ze po wyjeciu kluczyka silnik dalej pracuje, zdejmie sie przewod idący do zaworku to silnik tez dalej pracuje, jedynym sposobonem na zgaszenie jest lekkie dodanie gazu na wylaczonym zapłonie, a jak sie odwiesi to jest normalnie:) ale to chyba nie ma jakies wiekszego wpływu na cisnienie?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
zawor na dolocie moze nie trzyma?? mialem podobnie lae dmuchal maks 0,6 bara bo egr byl nieszczelny. zmienilem na inny i jest ok.
[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 12:15 ]
tomogolf2, co masz za holseta?
od czego?
jak sie spisuje bo te vnt20 z 2.5tdi to chyba malo wytrzymale.
[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 12:15 ]
tomogolf2, co masz za holseta?
od czego?
jak sie spisuje bo te vnt20 z 2.5tdi to chyba malo wytrzymale.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Jeśli ucieka powietrze to byś wyraźnie słyszał syczenie, ja obstawiam elektrozawór, u mnie mam podobny problem i już próbowałem wszystkiego tylko ten zawór mi pozostał
[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:49 ]
Nie jeździsz przypadkiem na zaprzalowych gratach
[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:52 ]
Jeśli masz głowiczkę od transita bez przedwtdysku to najprawdopodobniej w tym tkwi problem, właśnie chciałem podmienić ten zawór ale dziad nie chce się odkręcić, muszę wyjąć chyba pompe
[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:49 ]
Nie jeździsz przypadkiem na zaprzalowych gratach
[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:52 ]
Jeśli masz głowiczkę od transita bez przedwtdysku to najprawdopodobniej w tym tkwi problem, właśnie chciałem podmienić ten zawór ale dziad nie chce się odkręcić, muszę wyjąć chyba pompe
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
zawor mam wyjety i zaspawany otwor... tamtedy nic nie uciekaJABcok20 pisze:zawor na dolocie moze nie trzyma??
holset hx27w od jakiegos kombajna podobnoJABcok20 pisze:co masz za holseta?
tak jezdze...t0mal pisze:Nie jeździsz przypadkiem na zaprzalowych gratach
u mnie tez sie nie chce odkrecic...t0mal pisze:dziad nie chce się odkręcić
dzis przerbilem układ na taki jak jest w zwykłym td 1 gumowe kolanko z turbo prosto do koletora ssacego... dmucha jeszcze mniej i jeszcze gorzej rosnie cisnienie...
nie narzekałem pompował od 3700-3900 jest naprawde wielki turbolag ale jak juz sie wkreci to nie ma zmiłuj sieJABcok20 pisze:jak sie spisuje
[ Dodano: 08 Wrz 2009 16:05 ]
hmm nie wiem czy ten zawoek cos pomoze, bo ewidentnie czuje ze dawke ma odpowiednia ale nie ma cisnienia, z tylu za mna kupa dymu zostaje jak jade przy jednakowych obrotach np 4000 a tak nie powinno byc...
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 16:07 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 3 razy.
Czasami zdaża się, że *#cenzura#* uszczelkę między kolektorem dolotowym a głowicą, no ale to słychać syczenie jak pisałem.
[ Dodano: 08 Wrz 2009 16:22 ]
nawet przy kosmicznej dawce nie powinien kopcić przy jeździe ze stałą prędkością, to jest raczej wina wtryskiwaczy bądź paliwa, lejesz depresator przy tankowaniu? Jakie masz końcówki wtryskiwaczy?
[ Dodano: 08 Wrz 2009 16:22 ]
nawet przy kosmicznej dawce nie powinien kopcić przy jeździe ze stałą prędkością, to jest raczej wina wtryskiwaczy bądź paliwa, lejesz depresator przy tankowaniu? Jakie masz końcówki wtryskiwaczy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości