Wymiana rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana rozrządu
Nurtuje mnie jedno pytanie, czy po kompletnej wymianie rozrzadu mozliwe jest to zeby silnik zaczal chodzic inaczej (wydaje mi sie ze glosniej) na wolnych obrotach?
silnik to AJM czyli pompowtryski, no wlasnie jesli chodzi o zle ustawienie to nie wiem ale mechnik jest dobry i od zawsze zajmowal sie elektromechanika, takze nie wiem, ale podjade dzisiaj do niego i zapytam. silnik jak narazie palic wiecej nie pali a przynajmnije tego nie zauwazylem bo dopiero zrobilem 200 km po wymianie.
Racja,racjahomsky pisze:ustawił kąt synchronizacji po wymianie paska rozrządu i ile ten kąt wynosi.
kąt synchronizacji to przecież wartośc która informuje o poprawności ustawienia rozrządu, na VAG'u ( 004, pole 4) nie powinno przekraczać +-3, najlepiej +-1
po wymianie rozrządu to może być przyczyną, VAG i niech sprawdzi Ci tą wartość. Ja też mam AJM, podpytam Cie jeszcze co masz na myśli jako wymiana rozrządu? KPL. w postaci paska, napinacza, tłumika drgań oraz pompy wody?
Ogólnie PD głośno chodzą więc jeśli kąt będzie poprawnie ustawiony,korekcje (013) nie powinny przekraczać +-2
BIPy (023) nie powinny przekraczać +- 30, najlepiej +- 15 ja się bym nie martwił i jeździł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości