Pytanie o głowicę w 1V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Pytanie o głowicę w 1V

Post autor: grandi » wt wrz 08, 2009 10:25

Mam pytanko założyłem IC teraz będę zakładał pompę a chciałem się zapytać czy głowica od SB podejdzie i co mi to da czy wręcz jest to nie wskazane


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2009 11:09

grandi pisze:Mam pytanko założyłem IC teraz będę zakładał pompę a chciałem się zapytać czy głowica od SB podejdzie i co mi to da czy wręcz jest to nie wskazane
Jak masz w swoim dobrą,to nie ma sensu,bo to są takie same głowice.
Natomiast jak masz uszkodzoną,to zakładaj od SB,ale dobrze by było wyrównać jej powierzchnię i założyć metalową uszczelkę od TDI.Można wtedy więcej dmuchać,bez obawy,że ją wydmucha.
Należy też sprawdzić luzy zaworów w prowadnicach (ewentualnie zregenerować) i wymienić uszczelniacze.

[ Dodano: 08 Wrz 2009 11:14 ]
Możesz zmienić sam wałek rozrządu,bo ma inne fazy
http://forum.vwgolf.pl/download.php?id=31559


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt wrz 08, 2009 11:26

Sprawa wygląda tak że jeden wtrysk jest zapieczony -poprzedni właściciel za słabo dokręcił i w serwisie diesla gość powiedział nie odkręcam bo może głowica pęknąć

Sprawa wygląda tak że głowica jest ok były wymieniane uszczelniacze szklanki ok auto śmiga na oleju Gulf półsyntetyczny , wtryski nie leją , czy lepiej kupić czy w razie jak by pękła spawać może nie pęknie ale lepiej się zapytać , na razie wtryski nie leją jeden wymieniłem na org


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2009 11:53

Hmm,trudna decyzja,ale ja osobiście próbowałbym wykręcić.
Zapuść WD-40 dzień wcześniej i próbuj wykręcić,ale nie ciągnąc z ramię klucza,tylko uderzając w nie dłonią lub kawałkiem drewna.Stosując taki niby udar :grin: ,jest mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia czegokolwiek.
W skrajnym przypadku,wtedy kupisz drugą,no chyba,że potrzebujesz non-stop auta,a na drugą głowicę musiałbyś czekać.Wybór należy do Ciebie :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt wrz 08, 2009 14:23

WD-40 tu nie pomoże trzeba jakiś dobry penetrator, a nie uniwersalne smarowidło, trzeba próbować, nie ma takich rzeczy kórych nie da się odkręcić, choć prawie pewne jest że gwint w głowicy bedzie uszkodzony :(



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt wrz 08, 2009 18:32

Mechanik próbował wirtem


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » wt wrz 08, 2009 21:56

na ciepło!! delikatnie na ciepło i pojdzie, oczywisce jakims tam penetratorem


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2009 22:00

tberent, szacun,ale nawet mądre książki podają,że wtryski należy wykręcać na ostudzonym silniku w obawie o gwint,więc podgrzewanie może jej zrobić bubu :P


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości